ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی GTAV برای نسل جدید منتشر شد [تماشا کنید]

GTA V تا دو هفته دیگر برای پلی استیشن و اکس باکس وان و دو ماه دیگر برای پی سی عرضه خواهد شد. از زمان عرضه بازی در سپتامبر 2013 تا به امروز، تیم راک ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۵ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

GTA V تا دو هفته دیگر برای پلی استیشن و اکس باکس وان و دو ماه دیگر برای پی سی عرضه خواهد شد. از زمان عرضه بازی در سپتامبر 2013 تا به امروز، تیم راک استار تمام تلاش خود را به کار گرفته و محدودیت های نسل هفتم را کنار گذاشته تا تجربه نهایی را با گرافیکی لذت بخش امکان پذیر کند.

اما این تمامی ماجرا نیست. شما در این عنوان برای اولین بار می توانید GTA را به صورت اول شخص، همانند بازی Call of Duty تجربه کنید. با یک کلیک ساده بازی از حالت سوم شخص به حالت اول شخص در می آید و بالعکس.

نسخه کنسولی GTV به صورت 30 فریم و با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد اما برای پی سی گیمرها محدودیتی وجود نخواهد داشت. اگر مانیتور 4K هم دارید می توانید تا حداکثر استفاده و لذت را از این بازی ببرید. گفته شده که 20 نوع جانور جدید برای مناطق جنگلی هم در نظر گرفته شده که مراحل شکار را جذاب تر از گذشته خواهد کرد.

تصاویر و تریلر با دو کیفیت 360p و 720p را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

gta_5_fp-1

gta_5_fp-2

gta_5_fp-4

gta_5_fp-6

gta_5_fp-7

gta_5_fp-9

gta_5_fp-10

 

تریلر با کیفیت 360p

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Grand+Theft+Auto+V-First+Person+Experience.mp4"]

 

تریلر با کیفیت 720p

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Grand+Theft+Auto+V_+First+Person+Experience+720p.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • MEHRSHAD

    به نظرمن جی تی آی وی عالیههه بهترین بازی هست که بازی کردم مخصوصابرایpL3

  • mamad

    دوستان ورژن قبلی واسه کامپیوترش نبود؟

    فقط واسه کنسولا بود؟

  • TROOL

    همچنان منتظر gta v

  • کیان

    یعنی زندگی هستش ! تو PS3 که بازی میکردم ٫ شده PS4 میگیرم اینو بازی میکنم Rockstar دمت گرم‌!

  • سوسن بهمنی

    وااااااااااااای من همینطور مبهوت موندم!!!

    یعنی از سال 75،76 که اولین بار GTA رو بازی کردم تا الان همه نسخه هاشو بازی کردم
    میتونم بگم فوقالعاده بود
    نیکو و CJ حرفی در مقابل این ندارن

    یه نوستالژی هم بیام که خاطراتتون مرور بشه

    اون موقع بازی GTA رو من یادمه با NC یا همون Norton Commander اجرا میکردم...

    البته هنوز هم بنا به شرایط کاری دارم با Dos 6.1 کار میکنم :)

  • saeed_ebrahimi

    مرسی دیجیاتو عالی بود.

  • پسرک آندروید به دست :پی

    اقا من تو ps3 اینو تا اخر رفتم اما خیلی از صحنه هایی که تو این تریلر بود ندیده بودم چرا ؟؟؟؟؟ مرحله جدید اضافه کردن ؟

  • امین نارنجی ( Apple )

    بازی GTA که از همون اول عالی بود الان هم با این گرافیک بالا و اول شخص بودنش فوق العاده شده ، تنها بازی که وقتی مراحلش تموم میشه میتونی بازی کنی و از آزادی بازی نهایت لذت رو ببری

    ولی خداییش دست فرمون اون که الان داشت بازی میکرد حرف نداشت ، معلوم بود پوست بازی رو کنده بس که بازی کرده

  • امیر پارسا

    http://www.cultofmac.com/302105/cnn-hid-ipads-behind-microsoft-surface-mid-term-coverage/

    اینو بخونین یکی از خنده دار ترین خبرهای این مدت
    چه کنیم از کرامات ش ی خ سرخپوش ردموندی مون!
    استفاده از سرفیس برای پایه ایپد!

  • مهرداد

    در یک کلام: فوق العاده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی