ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو دایرکت: زلدای جدید برای 3DS، فیلم کوتاه پیکمین و بخش داستانی Splatoon

نینتندو روز گذشته کنفرانس خبری از پیش ضبط شده خود تحت عنوان Nintendo Direct را منتشر کرد که حاوی خبرهای جالبی بود، مخصوصا برای دارندگان کنسول 3DS. البته تمرکز نینتندو بیشتر روی معرفی بازی و ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۵ آبان ۱۳۹۳  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نینتندو روز گذشته کنفرانس خبری از پیش ضبط شده خود تحت عنوان Nintendo Direct را منتشر کرد که حاوی خبرهای جالبی بود، مخصوصا برای دارندگان کنسول 3DS.

البته تمرکز نینتندو بیشتر روی معرفی بازی و محتواهای جدید برای دو کنسولش بود اما خبرهای ریز و درشت بسیاری در این بین اعلام شد که می تواند جذابیت هایی برای همه به همراه داشته باشد.

در ادامه مطلب مروری سریع و خلاصه بر تمامی موارد مطرح شده در کنفرانس دیروز نینتندو داریم.

MMLogo610

ساتورو ایواتا، مدیرعامل نینتندو رسما تایید کرد که The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D قرار است بهار 2015 برای کنسول 3DS منتشر شود. مدت ها پیش در این مورد صحبت شده بود اما نینتندو از اظهار نظر رسمی پیرامون بازسازی Majora's Mask امتناع کرده بود.

سری افسانه زلدا به خاطر معماها و فضاهای تاریک و درونی شهرت دارد اما Majora's Mask یکی از مخوف ترین اتمسفرهای زمان خود را داشت و هنوز هم یادآوری خاطرات آن دلهره آور است.

اگر پیگیر اخبار نینتندو بوده باشید، احتمالا با اسم رمز S.T.E.A.M آشنایی دارید. پروژه ای که در E3 2014 رونمایی شد حالا قرار است برای بهار سال 2015 به بازار آید. هیچ اطلاعات رسمی، تصویر و خبری پیرامون آن وجود ندارد.

shovel-knight

برای آن دسته از افرادی که به بازی های قدیمی علاقه دارند، Ultimate NES Remix در تاریخ 5 دسامبر برای Wii U منتشر خواهد شد. Shovel Knight هم از همین امروز از طریق eShop برای Wii U و 3DS قابل دانلود است.

عنوان جدید نینتندو که چندی پیش منتشر شد (و در تاریخ 2 ژانویه در اروپا عرضه می شود)، Captain Toad: Treasure Tracker نام دارد. یک بازی پلتفرمر و پازل با تمرکز بر یکی از کاراکترهای سری ماریو. برای این بازی بیش از 70 مرحله متنوع طراحی شده است.

بسته الحاقی بازی محبوب Mario Kart 8 هم در تاریخ 13 نوامبر در دسترس قرار می گیرد. ماشین ها، کاراکترها و زمین های مسابقه جدید به بازی اضافه خواهند شد.

630x

شکار اردک را در NES (میکرو برای ما) به یاد دارید؟ این عنوان بازسازی می شود و برای Wii U در موعد مقرر عرضه خواهد شد. سگ شکارچی بازی هم در نسخه Wii U بازی Super Smash Bros قابل بازی است.

original

دوازده Amiibo، تکنولوژی عروسکی جدید نینتندو که از طریق چیپ های NFS، مجسمه های واقعی را به صورت دیجیتالی وارد بازی می کند در تاریخ 21 نوامبر بالاخره عرضه خواهد شد. 6 عروسک دیگر در ماه دسامبر و بسیاری دیگر در سال 2015 به بازار خواهند آمد.

wgm7l1dosi6nqadt8iuj

پیکمین 3 یکی از بازی های پرطرفدار سال گذشته نینتندو بود و شیگریو میاموتو به همین سادگی قرار نیست آن را رها کند. خالق این سری فیلم کوتاهی بر اساس داستان گیاهان کوچک و دشمنان شان ساخته که همین حالا از طریق eShop به قیمت 5 دلار در دسترس است.

Splatoon در E3 2014 معرفی شد و مورد توجه و استقبال گسترده مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. این عنوان هم در بهار سال 2015 عرضه می شود و دارای بخش تک نفره و داستانی خواهد بود.

در نهایت، نینتندو اعلام کرد که Xenoblade Chronicles X هم سال 2015 برای Wii U عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Sir Mehdi Ive

    بچه ها به راهنمایی نیاز دارم.
    میخوام ایفون 5 اس مو با اکسپریا زد 2 یا اچ تی سی ام 8 عوض کنم ولی کلا بین اینا گیر کردم
    اولا آیفونمو به خاطر برند اپل واقعا دوست دارم،اکسپریا زد 2 هم به خاطر امکانات بالاش دوس دارم و همچنین پشتیبانی خوبی که تازگیا سونی داره ارائه میده،اچ تی سی وان هم عاشقشم ولی یخورده دوربینش دو دلم کرده،واقعا نمیدونم چیکار کنم توروخدا راهنماییم کنید

    • عــــــامـــــــــر

      شیر یا خط کن داداش
      شیر زد ۲ ، خط ایفون ، بنداز بالا بعد به حرف دلت گوش بده ببین رمانی که سکه تو هوا میچرخه دوس داری شیر بشه یا خط ، سه تا گوشی عالی هستن ، و یه تجربه ناب رو به کاربر میدن ، ام ۸ واقعا داخلش از اون هنگ اندروید خبری نیست و عالیه ، زد ۲ از نظر زیبایی یه پله پایینتر قرار میگیره اما دوربینش بهتره و ضد آبه

  • ali

    دوستان یه سوال بی ربط
    من یه آیپد ایر دارم هفته پیش به 8.1 آپدیت کردم
    گفتن دیگه خوبه و درست شده
    الآن فقط هنگه و باطری خالی می کنه
    حتی چرخش صفحه هم اسلموشن میره
    هیچ جوری نتونستم به 7.1.2 برگردونم
    هر کسی میتونه لطفا راهنمایی کنه

    • TROOL

      از سایت موبایلستان کمک بگیر

  • Divan Greedy

    نمی دونم چرا هر کاری می کنم که خودمو راضی کنم یه 3ds بگیرم نمی تونم ، هی میرم واسه خریدش اما بعدش با دیدن بازی هاش منصرف می شم/ اخرش یه دونه NVIDIA shield یا psp می گیرم

    • TROOL

      بگیر خوب نبود ردش کن بره

    • abolfazl_eslami

      راستی داداش پس اوتلوک کجاست میشه برای وینفون هم نزنن خیلی من نیازش دارم

      • Divan Greedy

        Outlook همین الانم اپلیکیشن برای محیط لمسی موجوده / email ویندوز محیط مترو همون outlook / اپلیکیشن ایمیل ویندوزفون هم outlook ، اما می گن تو اینده نزدیک مایکروسافت افیس وین فونو پیشرفته ترش می کنه

  • TROOL

    خوب بود مرسی

    • SAEED DASTMARD

      و جرم تو که داد پیش باد است.

      • TROOL

        شاعر شدی؟ تکس میایی !الان داشتم پستای قبلی رو نگاه میکردم کامنتا پاکسازی شده

  • abolfazl_eslami

    راستی برید به این پیج برای نسخه ازمایشی افیس برای اندروید ثبت نام کنید

    http://www.instant.ly/s/w7taW/nav?sessionId=Fcco1ogFGulCkI5XTd9iYEL3#p/186a0

  • عــــــامـــــــــر

    یعنی مردم تا فقط و فقط تیتر رو خوندم ، ممنون آقای وفانژاد

    • Hossein Za

      خخخخ راس می گی خدایی سخت بود منم یکم از مطلبو خوندم با عکسا شو نگا کردم خخ
      ___________________________________________
      فـــــــــــرید کجایی :(

  • abolfazl_eslami

    این ادرس اصلیش

    http://www.windowscentral.com/microsoft-confirms-touch-based-office-apps-are-coming-windows-10

  • abolfazl_eslami

    بچه ها یک خبر جالب افیس تاچ همزمان با معرفی ویندوز 10 میاد نه آخر سال 2015 دیجیاتو پوشش بده

    http://bit.ly/1qrEKyi

    • TROOL

      لعنت به هر چی فیلتره

    • Hossein Za

      فیلتره داداشم :)

      • Divan Greedy

        این عکس های 3 پلتفرم
        http://blogs.office.com/2014/11/06/bringing-office-everyone/

      • SAEED DASTMARD

        فاک فیلتر

  • Hossein Za

    خوبه دیگه کم مونده دیجی برنامه کودک کارآگاه گجت هم پخش کنه تازه به تکنولوژیم ربط داره..... :D

    • Hossein Za

      یادش به خیر........هئی.....

  • SAEED DASTMARD

    آخ اون بازی سگ در چمن خیلی باهاش خاطره دارم یاد میکروم افتادم. :-(

مطالب پیشنهادی