ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی برادران وارنر هم دست به اخراج کارمندان خود می زند

مدیرعامل شرکت برادران وارنر، کوین سوجیهارا روز گذشته اعلام کرد که تعدیل نیرو را به صورت گسترده از این هفته آغاز خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست آسیب پذیرترین بخش ها کدام هستند، ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۵ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۰:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدیرعامل شرکت برادران وارنر، کوین سوجیهارا روز گذشته اعلام کرد که تعدیل نیرو را به صورت گسترده از این هفته آغاز خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست آسیب پذیرترین بخش ها کدام هستند، وی گفت: "اغلب گروه های تجاری با تغییرات اداری همراه خواهند شد".

سوجیهارا در نامه ای به کارمندانش نوشت: "این ها تصمیمات دشواری هستند و ما آسان انجام شان نمی دهیم. همه بخش های تجارت را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم حرکت در مسیر درست کمترین آسیب را به کارمندان وارد کند. در همین حین باید با تغییرات بازار جهانی همسو شویم".

اما اخراج کارکنان به چه علت است؟ در ادامه می خوانیم.

تایم وارنر، کمپانی صاحب و دارنده امتیازات برادران وارنر دیروز اعلام کرد که این شرکت نسبت به سال گذشته 22 درصد، معادل 61 میلیون دلار سوددهی کمتر داشته.

علاوه بر بخش های درونی، تمامی شعبه های بین المللی وارنر هم با تعدیل نیرو مواجه خواهند شد. این تغییرات تا 5 ماه آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

ماه گذشته نیز استودیو توربین، سازنده بازی Infinite Crisis و یکی از زیرشاخه های Warner Bros. Interactive از اخراج تعداد نامشخصی از کارمندانش خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL

    از فردا بازیگرا رو هم اخراج میکنن حتی شخصیت های کارتونی

  • TROOL

    مطلب خوبی بود تشکر.

  • LG Forever

    همه شرکتا دارن کارمنداشونو اخراج میکنن !!!
    فک کنم روبات ها میخوان جای اینا رو بگیرن :-/

  • asus

    این همون کمپانی هست که تو کار تولید انیمیشن هست ؟

    • TROOL

      بهبه میبینم که داری پیشرفت میکنی

  • عــــــامـــــــــر

    امنیت شغلی داره از بین میره ، خیلی بده اصلا روان یه کارمند رو نابود میکنه

  • سوتابایت

    همیشه عاشق انیمیشن هاش بودم!!

    • peyman

      داداش من عاشق نظر هاتم ❤️

      • سوتابایت

        ممنون پیمان جان! لطف دارید!

  • AmirReza

    خخخ چ اسم باحالي
    برادران وارنر و شركا :D
    از تعديل نيرو متنفرم :(

  • peyman

    • peyman

      ببخشيد ميخواستم يه لينك بزارم اونم كه فك كنم نميشه.. يه سري به كپي كاري هاي لنوو بزنيد جالبه تو سايت:farnet دات آي آر
      ((اگه لينك بزارم حذف ميشه))

  • سیب کوچولو

    کمپانی حسن زاده و پسران به غیر پسر کوچیک در ایران هم دست به اخراج بعضی از کارگران خود زد

    • abolfazl_eslami

      سلام سیب جان میتونی یک چیزیو چک کنی ایمیل زمانی میاد که 20 دقیقه از اخبار گذشته بعدش هم وقتی چیز شکن وصله اصلا پیغام نمیاد ولی ممنون بابت همه چیز

      • سیب کوچولو

        مشکل فوق به دلیل اشتباه بنده، حل شد

مطالب پیشنهادی