وان پلاس آمار فروش محصولاتش را ارائه کرد
از زمان معرفی گوشی One توسط OnePlus علاقمندان به اندروید برای خرید آن که به صورت دعوتنامه ای بود شور و هیجان خاصی نشان داده بودند. به همین خاطر به نظر می رسید که این ...
از زمان معرفی گوشی One توسط OnePlus علاقمندان به اندروید برای خرید آن که به صورت دعوتنامه ای بود شور و هیجان خاصی نشان داده بودند. به همین خاطر به نظر می رسید که این شرکت به آرامی مشغول فروش محصولات خود است و با وجود هیجان طرفداران، تعداد زیادی از تلفن های خود را به فروش نرسانده.
اما Carl Pei یکی از موسسان این شرکت به مجله فوربْس گفته که وان پلاس تا به حال ۵۰۰ هزار دستگاه از تلفن هوشمند خود را فروخته و پیش بینی می شود این رقم تا پیش از سال ۲۰۱۵ به یک میلیون دستگاه برسد.
به نظر می رسد این شرکت معتقد است فروش با قیمت پایین خطر باقی ماندن برخی از محصولاتش در انبارها را کاهی می دهد و با این آمار فروش احتمالا به زودی درهای بیشتری به روی علاقمندان به محصولات آنها باز می شود.
به گفته این شرکت ده ها هزار محصول دیگر آماده عرضه به مشتریان هستند و بسیاری از آنها در ۱۷ نوامبر شانس جدیدی برای سفارش One PlusOne خواهند داشت. قیمت این محصول برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۳۵۰ دلار است.
به علاوه به گفته آقای Pei، نسخه جدید اندروید یعنی آبنبات چوبی حداکثر تا ۱۹ روز دیگر برای دارندگان این محصول که بر پایه سایانوژن مد است، عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مگه چت رومه ؟
سلام
آقا کسی هست دعوتنامه برای من بفرسته؟
اگه فروشش کم بوده به خاطر اینه که اولین باره که اسمی از مارک وان پلاس میشنویم
دوم این که شرکتهای چینی دیگه مثل ریگ گوشی تولید میکنن ولی این سیاست یه محصول درست کن ولی خوبشو درست کن پیروی کرده.
نکتهی باحال این گوشی اینه که دقیقا مثل سری نکسوز باهاش رفتار شده
هرجا رام، مود، کرنل و هرچیز دیگهای دیدم که دولوپر اصلیش فقط نکسوزها و یک سری مدل محدود دیگه رو پشتیبانی میکرده، این گوشی هم جزو لیست ساپورتش بوده.
امیدوارم همچین شرکتی بتونه کسب و کار خودشو بیشتر گسترش بده
من تا الان بیدار بودم ولی بی ریا بودم اینجا دهدشت )کهگیلویه و بویراحمد ساعت 8
زمانی که گوشی معرفی شد کلی پول براش جور کردم اما این سیستم فروش ناجورش واقعا سنگ انداخت جلو پام کاش این شرکتا به اون حد توان برسن که بتونن با تعداد زیاد گوشی تولید کنن تا جواب همه مشتریا رو بدن
شرکت قابل احترامیه و هرچی بیشتر فروش کنه من بیشتر خوشحال میشم ، حالا که انقد بهش احترام میزارم یه دونه گوشی مجانی بهم بده
ساعت 4:42
جغد اخر
نظری ندارم.
جغداي ساعت ٢ لطفا منفي بدن
دوستان عزیزی که ایدیوایس دارن میتونن برنامه کیبورد Swype رو در حال حاضر بصورت رایگان از اپ استور بگیرن.
ايول عقده اين تو دلم مونده بود