ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس آمار فروش محصولاتش را ارائه کرد

از زمان معرفی گوشی One توسط OnePlus علاقمندان به اندروید برای خرید آن که به صورت دعوتنامه ای بود شور و هیجان خاصی نشان داده بودند. به همین خاطر به نظر می رسید که این ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۶ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از زمان معرفی گوشی One توسط OnePlus علاقمندان به اندروید برای خرید آن که به صورت دعوتنامه ای بود شور و هیجان خاصی نشان داده بودند. به همین خاطر به نظر می رسید که این شرکت به آرامی مشغول فروش محصولات خود است و با وجود هیجان طرفداران، تعداد زیادی از تلفن های خود را به فروش نرسانده.

اما Carl Pei یکی از موسسان این شرکت به مجله فوربْس گفته که وان پلاس تا به حال ۵۰۰ هزار دستگاه از تلفن هوشمند خود را فروخته و پیش بینی می شود این رقم تا پیش از سال ۲۰۱۵ به یک میلیون دستگاه برسد.

به نظر می رسد این شرکت معتقد است فروش با قیمت پایین خطر باقی ماندن برخی از محصولاتش در انبارها را کاهی می دهد و با این آمار فروش احتمالا به زودی درهای بیشتری به روی علاقمندان به محصولات آنها باز می شود.

به گفته این شرکت ده ها هزار محصول دیگر آماده عرضه به مشتریان هستند و بسیاری از آنها در ۱۷ نوامبر شانس جدیدی برای سفارش One PlusOne خواهند داشت. قیمت این محصول برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۳۵۰ دلار است.

به علاوه به گفته آقای Pei، نسخه جدید اندروید یعنی آبنبات چوبی حداکثر تا ۱۹ روز دیگر برای دارندگان این محصول که بر پایه سایانوژن مد است، عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • asus

    مگه چت رومه ؟

  • Baranosh

    سلام
    آقا کسی هست دعوتنامه برای من بفرسته؟

  • همایون

    اگه فروشش کم بوده به خاطر اینه که اولین باره که اسمی از مارک وان پلاس می‌شنویم
    دوم این که شرکت‌های چینی دیگه مثل ریگ گوشی تولید می‌کنن ولی این سیاست یه محصول درست کن ولی خوبشو درست کن پیروی کرده.

    نکته‌ی باحال این گوشی اینه که دقیقا مثل سری نکسوز باهاش رفتار شده
    هرجا رام، مود، کرنل و هرچیز دیگه‌ای دیدم که دولوپر اصلیش فقط نکسوزها و یک سری مدل محدود دیگه رو پشتیبانی می‌کرده، این گوشی هم جزو لیست ساپورتش بوده.

    امیدوارم همچین شرکتی بتونه کسب و کار خودشو بیشتر گسترش بده

  • امیرحسین مددی

    من تا الان بیدار بودم ولی بی ریا بودم اینجا دهدشت )کهگیلویه و بویراحمد ساعت 8

  • عــــــامـــــــــر

    زمانی که گوشی معرفی شد کلی پول براش جور کردم اما این سیستم فروش ناجورش واقعا سنگ انداخت جلو پام کاش این شرکتا به اون حد توان برسن که بتونن با تعداد زیاد گوشی تولید کنن تا جواب همه مشتریا رو بدن

  • عــــــامـــــــــر

    شرکت قابل احترامیه و هرچی بیشتر فروش کنه من بیشتر خوشحال میشم ، حالا که انقد بهش احترام میزارم یه دونه گوشی مجانی بهم بده

  • alireza

    ساعت 4:42

    جغد اخر

  • hossein0292

    نظری ندارم.

  • AmirReza

    جغداي ساعت ٢ لطفا منفي بدن

  • MOhamaD

    دوستان عزیزی که ایدیوایس دارن میتونن برنامه کیبورد Swype رو در حال حاضر بصورت رایگان از اپ استور بگیرن.

    • AmirReza

      ايول عقده اين تو دلم مونده بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی