WhatsApp هم اکنون خوانده شدن پیام ها را به شما اطلاع می دهد
به احتمال زیاد، شما هم تا کنون این نشانه وایبر را اشتباه تقسیر کرده اید. بیشتر افراد وقتی دو تیک سبز رنگ را در کنار پیغام های ارسال شده مشاهده می کنند، اینگونه می پندارند ...
به احتمال زیاد، شما هم تا کنون این نشانه وایبر را اشتباه تقسیر کرده اید. بیشتر افراد وقتی دو تیک سبز رنگ را در کنار پیغام های ارسال شده مشاهده می کنند، اینگونه می پندارند که آن پیغام، توسط دریافت کننده خوانده شده است. اما دقیقا اینطور نیست! علامت یاد شده، تنها نشان دهنده این است که پیغام به فرد مورد نظر رسیده است.
امروز، سرانجام فیسبوک تصمیم گرفت این سیستم را به گونه ای تغییر دهد که این این علامت، نشان دهنده خوانده شدن پیام توسط فرد مورد نظر باشد. طبق توضیحاتی که WhatsApp در این صفحه ارائه داده است، وقتی دریافت کننده پیغام شما را مطالعه کند، یک جفت تیک آبی رنگ در اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد.
با به روزرسانی به آخرین نسخه، می توانید از قابلیت کاربردی بهره مند شوید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وقتی کسی انلاین باشه دو تا تیک سبز میخوره عایا لطفا کمک کنید
من موندم مشکل این واتساپ و وایبر با ایپد چیه خب برا وایبر هم اپ بسازین نمیدونم اپل نمیزاره یا مشکل خود شرکت بوق واتساپه!!!!!!!!
من موندم مشکل این واتساپ و وایبر با ایپد چیه خب برا وایبر هم اپ بسازین نمیدونم اپل نمیزاره یا مشکل خود ضرکت بوق واتساپه!!!!!!!!
خیلی خوبه ولی من همچنان به دوستان پیشنهاد می کنم که از اپلیکیشن تلگرام استفاده کنید. تمامی امکانات واتس اپ رو داره به علاوه ی امنیت بالاتر، سیستم عامل های مورد پشتیبانی بیشتر، چت خصوصی و چت های نابود شونده، قابلیت ارسال هر نوع فایلی بدون محدودیت، متن باز بودن، سبک تر بودن
کاشکی whatsapp نسخه برای ایپد هم داشت
سلام
ميتونيد انگشتتونو به سمت چپ بكشيد
و يك سرى اطلاعات اضافى بگيريد
مثه مثلا
چه زمانى ارسال ، دريافت و حتى خوانده شده
تو جمله اول به اشتباه بجا واتس اپ نوشته شده وایبر.
واتس اپ تماس صوتی رو بذاره دیگه هیچی کم نداره .
البته نمیدونم چرا مثل وایبر ادم رو انلاین نشون نمیده !
ایکاش اون دوتا تیک همون به معنیه رسیدن به مخاطب میموند و برای خوانده شدن یه R جایگزین اون دوتا تیک میشد. اینجور خیلی بهتر و کاملتر میشد، حیف...
بنظر من واتس اپ پسرفت کرده... :-(
من واتساپ دارم اما از بی عضوی رو به نابودی هست به خاطر اون همین روزاست پاکش کنم همه کوچ کردن وایبر هممممههه