ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lumia 535
تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات جدید به بیرون درز پیدا کرده از لومیا ۵۳۵

روز گذشته مایکروسافت خبر از معرفی اولین تلفن هوشمند تحت برند لومیا در یازدهم نوامبر (مصادف با بیستم آبان ماه) داد. امروز تصاویر و اخباری از کشور چین در مورد موبایل مورد بحث به بیرون ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۳:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته مایکروسافت خبر از معرفی اولین تلفن هوشمند تحت برند لومیا در یازدهم نوامبر (مصادف با بیستم آبان ماه) داد. امروز تصاویر و اخباری از کشور چین در مورد موبایل مورد بحث به بیرون پیدا کرده اند که بر مبنای آنها گفته شده است نام آن لومیا ۵۳۵ خواهد بود.

در تصاویر منتشر شده اسم مایکروسافت به وضوح در بالای محصول به چشم می خورد و در پشت آن نیز  می توان ردپای این شرکت را ملاحظه کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در شایعات ذکر گشته لومیا ۵۳۵ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن qHD یا ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و به یک چیپست اسنپدارگون ۲۰۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم و هشت گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده است.

همچنین گمان می رود موبایل مورد بحث دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر بر ساعت نیز به آن قدرت می بخشد. این محصول احتمالاً دو سیم کارته خواهد بود.

حدس زده می شود مایکروسافت هفت رنگ را برای تلفن هوشمند مذکور در نظر گرفته است و با کمی صبر تا روز سه شنبه می توانیم از صحت یا عدم صحت شایعات مورد بحث اطمینان حاصل کنیم.

lumia 535-3

لومیا ۵۳۵

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • محمد

    منم با نام خود نوکیا رو گوشی موافقم

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • نیما ناصری

    وقتی ببینه با اقبال مواجه نشد دوباره از اسم نوکیا استفاده می کنه به خاطر همینه که از یک پرچمدار برای شروع استفاده نکرده .

  • FCB

    خیلی خوشم میاد از نوکیا
    لومیا 520 که نسبت به قیمتش عالی بود اینم حتما خوبه

  • saeed_ebrahimi

    اصلا هم بهش نمیاد.

  • Faz

    احتمالا آقا مانی نمیخوان تیتر این مطلب رو به افتضاح جدیدی از مایکرو، تقلیدی از آیفون 5c، محصولی محکوم به شکست، تصاحب وقیحانهء نوکیا و... تغییر بدن؟

  • mohammadmj

    خویه میان رده ای که سیستم عاملش اونو به بالا رده تبدیل می کنه ...........

  • kamyar

    چى ميشد نام نوكيا رو موبايل باشه:-((
    مايكروسافت هم برند موبايل خودشو داشت(مثل سرفيس)
    :-((((((

    • مسلم

      آره با شما موافقم.
      مثل فولک واگن که برند بوگاتیو خرید و ...

  • abolfazl_eslami

    نمی دونم چرا از زمانی که اون پستو از دیجیاتور دیدم دیگه دلم به کامنت گذاشتن راه نمیده

    :cry:

  • مجید

    دوستان عکس پست رو نگا کنید،سمت چپ بالا نوشته nokia!عزیز دلم نوکیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!یه دونه 520 دارم با هیچ گوشی ای عوضش نمیکنم چون آخرین خاطره ام از نوکیاس

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی