روز گذشته مایکروسافت خبر از معرفی اولین تلفن هوشمند تحت برند لومیا در یازدهم نوامبر (مصادف با بیستم آبان ماه) داد. امروز تصاویر و اخباری از کشور چین در مورد موبایل مورد بحث به بیرون پیدا کرده اند که بر مبنای آنها گفته شده است نام آن لومیا ۵۳۵ خواهد بود.
در تصاویر منتشر شده اسم مایکروسافت به وضوح در بالای محصول به چشم می خورد و در پشت آن نیز می توان ردپای این شرکت را ملاحظه کرد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در شایعات ذکر گشته لومیا ۵۳۵ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن qHD یا ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و به یک چیپست اسنپدارگون ۲۰۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم و هشت گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده است.
همچنین گمان می رود موبایل مورد بحث دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر بر ساعت نیز به آن قدرت می بخشد. این محصول احتمالاً دو سیم کارته خواهد بود.
حدس زده می شود مایکروسافت هفت رنگ را برای تلفن هوشمند مذکور در نظر گرفته است و با کمی صبر تا روز سه شنبه می توانیم از صحت یا عدم صحت شایعات مورد بحث اطمینان حاصل کنیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


منم با نام خود نوکیا رو گوشی موافقم
عالی بود مثه همیشه مرسی
وقتی ببینه با اقبال مواجه نشد دوباره از اسم نوکیا استفاده می کنه به خاطر همینه که از یک پرچمدار برای شروع استفاده نکرده .
خیلی خوشم میاد از نوکیا
لومیا 520 که نسبت به قیمتش عالی بود اینم حتما خوبه
اصلا هم بهش نمیاد.
احتمالا آقا مانی نمیخوان تیتر این مطلب رو به افتضاح جدیدی از مایکرو، تقلیدی از آیفون 5c، محصولی محکوم به شکست، تصاحب وقیحانهء نوکیا و... تغییر بدن؟
خویه میان رده ای که سیستم عاملش اونو به بالا رده تبدیل می کنه ...........
چى ميشد نام نوكيا رو موبايل باشه:-((
مايكروسافت هم برند موبايل خودشو داشت(مثل سرفيس)
:-((((((
آره با شما موافقم.
مثل فولک واگن که برند بوگاتیو خرید و ...
نمی دونم چرا از زمانی که اون پستو از دیجیاتور دیدم دیگه دلم به کامنت گذاشتن راه نمیده
:cry:
دوستان عکس پست رو نگا کنید،سمت چپ بالا نوشته nokia!عزیز دلم نوکیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!یه دونه 520 دارم با هیچ گوشی ای عوضش نمیکنم چون آخرین خاطره ام از نوکیاس