هفتمین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان، بیداری نیروها نام گرفت
طبق گفته Lucasfilm، کمپانی سازنده ی مجموعه فیلم های جنگ ستارگان، اپیزود هفتم این سری با نام The Force Awakens نام نهاده است. مراسم اکران آن دسامبر آینده افتتاح خواهد شد. نام این اثر، در کنار خبر اتمام ...
طبق گفته Lucasfilm، کمپانی سازنده ی مجموعه فیلم های جنگ ستارگان، اپیزود هفتم این سری با نام The Force Awakens نام نهاده است. مراسم اکران آن دسامبر آینده افتتاح خواهد شد.
نام این اثر، در کنار خبر اتمام بخش عمده عکاسی آن، در اکانت توییتر رسمی Star Wars اعلام شده است. پوستر رسمی منتشر شده ی این اثر، حس و حال سری های پیشین این فیلم را منتقل کرده و به نظر می آید جی جی آبرامز، کارگردان فیلم مذکور، سعی دارد مجددا فیلمی با ساختار سه گانه ی اصلی جنگ ستارگان را به تصویر بکشد.
حتی انتشار عنوان 'The Force Awakens' خیلی از طرفداران این اثر را هیجان زده کرده است و البته کمپینی با هشتگ #BetterStarWarsTitles را هم در توییتر به راه انداخته است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اینا هم دیگه شورشو در اوردن
سلام. ترجمه اش میشه بیداری نیرو نه بیداری نیروها.(نیرو به معنی ارتش نیست اینجا). کلا معنیش عوض میشه.
هیچوقت از این عنوان خوشم نمیومد. نمیدونم چرا. اما از اون فیلم هایی هست که بقول جادی هر گیکی باید اونرو ببینه. بیصبرانه (ب معنای واقعی کلمه) منتظر هری پاتر جدیدم.
٥:٤٣
06:06
اینجا دارم از ترس میرم رو ویبره ( AHS)
SE4
دم کارگردان و نویسنده HOTttttttttttttt
ساعتم 4 و اینا
با این کانتا چرا میرن بالا
به به حاج TROOL جغد اعظم
هر شب جغدی یا نه فقط یه امشبه رو هستی؟!
-----------------------------------------------------------
در حال تماشای سریال The Walking Dead
نه هر شب هستم از دور ناظر جغد مودتون بودم همیشه
دمت گرم واکینگ دد حتما دنبال کن قسمت اول فصل پنجم با رکورد هفده میلیونو سیصد هزار نفر بیننده رکورد قبلی که مال خودش بودو شکوند
من تا فصل 3 شو نگاه کرده بودم
دیگه الان رو دانلوده4.5
فصل 4 رو دارم نگاه میکنم
فصل 5 هم باشه یه شب دیگه نگاش میکنم
ولی خدایی عجب زومبیای باحالین در کل
فیلم ورد وار زومبی از درو دیوار زومبیاش بالا میرفتن
این زومبیاش خیلی ریلکسو آرومن
http://ziba-film-dl.ir/image/film/93-1/world-war-z-2013-www.ziba-film.ir.jpg
فصل چهارم یخورده سریال سقوط میکنه اما اخراش و ابتدای فصل پنجم دوباره اوج میگیره اتفاقا منم تازه ورلد وار زد و دان کردم امشب میبینم حتما
من پارسا اینجا کرج ساعت 3:15
رو جغد مود
منم هستم
تمامیه جغدا و شب زنده داران حضور بزنن
{ از فردا شب کسی دیگه مسعولیت این کارو بر عهده بگیره من دیگه جغد بودن رو به خاطرات میسپارم }
ساعت الان 4 و 50 نبود
ساعت 6:10 اینجا تهران بزرگه منم دارم درس میخونم ولی نمیدونم چرا دیجیاتو دست از سرم بر نمیداره
داشتی درس میخوندی دیگه؟
امشب یه خط زدم جغد شدم
کیا هست امشب؟
من هستم ولی ناراحت..................
من خیلی بیشتر ناراحتم داش ولی کاریش نمیشه کرد واقعا دنیایه تلخیه
من یه منفی گرام دنیا چقدر تلخی
بچه ها رفتم آبادان کلی ماشین خوشگل پارک بود دست کردم تو جیبم با گوشیم عکس بگیرم گوشی تو جیبم نبود (صفحه اش شکسته بود)
------------------------------
حالم خرابه مبفهمی خراب :(
اغا این صفحه گوشیو عوض کن یه ملت از غم تو از اندوه دربیان.
{ چه جمله احساسی گفتم خودم کف کردم }
------------------------------------------------------------------
سعید دیگه جغد مود نیست نه ؟!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
------------------------------
فک کنم زود میخوابه :((((((
خب مگه با تلفن شکسته نمی شه عکس گرفت ، خود من با Lumina 1520 صفحه شکسته عکس گرفتم و ... فقط نمی شد بازی کرد ، البته الان سالمه تازه یه هفته اس از تعمیرگاه اومدن
مانیتورش شکسته محافض صفحه سالمه ولی :D
اينو ول كن
فيلم halo به كارگرداني اسپيلبرگ تعطيل شد؟!؟ :(
کی گفته تعطیل شده / چند تا trailer اومده ازش / قسمت اولشم روز 11 September همراه با master chief collection می یاد