ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Solo2
تکنولوژی

Solo2 وایرلس؛ اولین هدفون بیتس پس از ادغام با اپل

به نظر می آید بیتس عاقبت به انتظارها پایان داده و در کنار اپل آماده می شود تا اولین محصولش پس از ادغام با برند ساکن کوپرتینو را ارائه نماید. کمی قبل تر و در ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می آید بیتس عاقبت به انتظارها پایان داده و در کنار اپل آماده می شود تا اولین محصولش پس از ادغام با برند ساکن کوپرتینو را ارائه نماید.

کمی قبل تر و در سال جاری کمپانی مذکور دست به معرفی هدفون سیم دار Solo2 زد که آلترناتیوی ارزان تر برای محصولات خوش آوازه ی Studio به حساب می آمد، امروز و بر مبنای فایل هایی که از طریق کمیته ی ارتباطات فدارل به بیرون درز پیدا کرده است مشخص گشته بیتس نسخه یی بیسیم از مدل یاد شده را نیز توسعه داده و تولید نموده است.

همانطوری که در تصویر بالا که مرتبط به یکی از فایل های به بیرون درز پیدا کرده است می توان مشاهده کرد، نسخه ی وایرلس جدید از Solo2 از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی با نمونه ی فعلی آن ندارد و تفاوت بین آنها تنها در پشتیبانی مدل جدیدتر از بلوتوث نسخه ۴.۰ و با مصرف بهینه انرژی است.

در اطلاعات مرتبط به محصول مورد بحث، اپل به عنوان تولید و تست کننده ی آن ذکر شده و حتی بر روی بسته بندی این هدفون نیز لوگوی شرکت مذکور درج گردیده است. در حالیکه جزئیات مرتبط به اولین محصول بیتس پس از ادغام با اپل تازه به بیرون درز پیدا کرده اما هنوز صحبتی از زمان عرضه و قیمت این هدفون وایرلس به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • bahram

    خوب بود .مرسی

  • مصطفی م

    تا وقتی اسپیکر های دیوایس های اپل بیتس نشه و هندزفری های جعبه ش هم بیتس نشه، نمی فهمم فایده ی این ادغام چی بوده.

  • فرزاد

    بیتس کلاس کاری خودشو داره ، زمانی هم که با اپل ادغام شد همدیگرو تکمیل کردن (هنوز که هیچی ندیدیم،حداقل کار تغییر هندزفری آیفون 6 بود که نشد) ولی انصافا تو کشورهایی مثل ایران که قیمت محصولات سربه فلک میکشه و سرگردنستو با سلیقه بازار برچسب قیمت میخوره ، محصول مقرون به صرفه ای در قبال کیفیتی که داره با وجود برندی مثل سنهایزر اصلا نیست
    باشد که رستگار شوید

  • shf

    دیجی جون لطفا یه مطلب واسه نفد و بررسی برند های برتر هدفون و هدست بزار!
    مثل sennheiser ، beats ، philips و ...

    ============================

    خودم sennheiser cx300ii دارم، از صداش راضی ام ولی به دلیل خز شدن beats تو ایران و وجود high-copy های آشقال sennheiser گرفتم اما حقیقتا نمی دونم کدوم برند سر تر هست!

  • shf

    :-)

  • عــــــامـــــــــر

    یه اپل واچ یه آیفون 6 با یه solo2 چی بشه یه 5 میلیونی رو بستی به گوش و دست و جیبت ، باید ببینیم ادغام با اپل چقدر به کیفیت بیشتر کمک کرده

    • عمو مهرداد

      الان 2تا از این دوستان عزیز جوگیر میان میگن نظر غیرمرتبط با پست گذاشتیاااا :D
      بعضی دوستان کلا" ارث باباشونو اینجا مطالبه میکنن :-)
      چه گویم..

    • کاکتوس

      کار خاصی نداشتم، فقط خواستم به بالا بودن پرچم شاهین اشاره کنم! هرگونه منفی هم قبول میکنم :D

      • سهیل

        قابل توجه دوستانی که منفی می دهند. اصلا هم پست بی ربطی نبود. آهنگ های شر اعظم با هدفون بیتس. چه شود. :D

        • TROOL

          بله نظر منم که خداحافظی کرد بجاش یه نظر ملایم تر میزارم
          اغا ما به ......... منفی نمیدیم حتی اگه بدمونو بگن
          اونجاشو خودم سانسورش کردم دیگه واسه بچه های بالا زحمت نشه!

  • داریوش

    یه ادبیاتی است که تازگی ها وارد دیجیاتو شده اون هم استفاده بیش از حد از واژّه مذکور است !

  • TROOL

    کاش زمانی که ایفون 6 و 6+ معرفی شد تویه بستش بجای هندزفری خود اپل هندزفری بتس میبود یا کمش از اسپیکرهای بتس تویه ایفون های جدید استفاده میکرد اونم استریو .

    • عمو مهرداد

      اره والا یه urBeats میذاشت لااقل!!

      _______
      داش چقد زیر پست بررسی موتو ایکس منفی خوردیم (به درک) :D

      کلا" حرف راست نمیسازه به این ملت :-)
      همش باید به به و چه چه کنیشون!!

      • TROOL

        ما راهمون به چاله ست و اینا راهشون به چاهه
        بزار منفی بدن
        { نرود میخ اهنین در سنگ }

مطالب پیشنهادی