اندکی قبل برند تایوانی HTC دست به معرفی تلفن هوشمند جدیدی تحت عنوان Desire Eye زد که هدف اصلیش جذب علاقه مندان به ثبت تصاویر سلفی بود.
محصول یاد شده با ضخامتی ۸.۵ میلی متری و وزنی ۱۵۴ گرمی مجهز به صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی بوده و کمپانی تولید کننده آن را مجهز به دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت، چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱، پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت حافظه ی رم کرده است.
امروز و طی مراسمی برند HTC رسماً Desire Eye را در تهران معرفی و رونمایی کرد. در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوی نگاه نزدیک به این تلفن هوشمند را که به صورت اختصاصی توسط دیجیاتو تهیه شده است مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/desire-eye.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (24 مورد)
مطالب پیشنهادی
خیلی ممنون آقای مهندس مانی.
انشاالله همیشه موفق و پیروز باشی.
عالی بود. مثل همیشه مرسی.
کلا از چیزی که الکی مد بشه بدم میاد، یادمه حدود ۵ سال پیش سلفی میگرفتم و اسمشم نمیدونستم ولی وقتی اینجوری خز میشه و همه میرن سمتش انگار مد و کلاسه بدم میاد از اون، حالا هر چی باشه، چالش آب سرد باشه یا سلفی.
سلفی پنج سال پیش من
جالبه پشت گوشی اسم دانیال خیاط آموزش دهنده محصولات رو نوشته :))))
خبر خوبی بود.مرسی
این اصلاح کنید{ اسنپدارگون ۸۰۱}
عجبا دیجیاتو بالاخره یه ویدیو از خودش گذاشت منظورم نگاه نزدیک از خودش است
دوست من شما انگار ifa رو فراموش کردید اون همه اختصاصی و از این حرفا ، مراسم داخلی رو هم که اول از همه دیجیاتو پوشش میده با گزارش های عالی اقای قاسمی نراقی ، سر اون قضیه نوت اِج مگه یادتون نمیاد اقا مانی با نیروی امنیتی درگیر بود چون یک رو زودتر وارد نمایشگاه سامسونگ شده بود
خدایا پلاستیکم پلاستیک اچ تی سی الجی نکسوس 5 رو هر وقت دستم می گیرم حس پلاستیک بهم منتقل نمیکنه حس یه کالای لوکس رو انتقال میده.
اما من فکر کنم بیشتر تبلیغاتیه تا واقعا کیفیتش بخواد یه دوربین سیزده مگاپیکسلی با فلاش دوگانه باشه!!!
این اعداد یعنی روی کاغذ از مثلا دوربین اصلی آیفون 5اس بهتر!
wow دستگاه جالبیه
برای قوم سلفی بگیر خیلی حیاتیه
بنده خداها رو از عکاسی تو دستشویی خلاص میکنه :))))