زمان زیادی از معرفی دوربین Re توسط HTC نمی گذرد، این محصول که ظاهری شبیه پریسکوپ دارد برای ثبت سریع لحظات طراحی شده و با یکبار فشردن دکمه قادر است تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی و با کمی نگه داشتن همان دکمه ویدئوهای ۱۰۸۰p تهیه کند. از سایر قابلیت های آن نیز می توان به ضد آب بودن و همینطور امکان تهیه ویدئوهای Time Lapse اشاره داشت.
امروز و طی مراسمی در تهران به صورت رسمی Re Camera توسط HTC معرفی و رونمایی گردید. در ادامه ی مطلب می توانید ویدیو نگاه نزدیک به این دروبین را که توسط دیجیاتو تهیه شده است مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/re-camera.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (24 مورد)
مطالب پیشنهادی
عالی بود. مثل همیشه مرسی.
دیجیاتو خرابتم میدونی خراااااااااااااااااااااااب عاشق اختصاصی هستم الانم با کمک فیلمبردار و عکاس کمکی دیگه عالی شده بود ایولا
دوربینش خیلی قشنگ و جالبه ولی از لحاظ کیفی نسبت به بقیه خو ب نیست
2 تا اختصاصی تو 1 ساعت ؟!!!!!!!!
نمیدونم چه شرکته
اما دمش گرم چون خودش قیمت گذاری میکنه و نمیده دست تجار ...
نمى تونم با اين محصول ارتباط برقرار كنم..
این دوربینه آدم را یاد خیلی چیزها میندازه :)
از جمله شیردستشویی، ناودون وارونه، لوله پولیکا، چشم زیردریایی و ...
فوکوس دوربین رو نگاه کن کجاس:دی
ممنون از آقای قاسمی و آقای مقدری.ویدیوی خوبی بود :)
سلام من مانی قاسمی هستم، اینم افتضاح جدید اچ تی سی (خیلی بعید نبود این جمله ی اول ویدیو باشه
این دروبین (!!!) جدید htc خیلی باحاله ...
خیلی شیک ...