ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: ویدیو نگاه نزدیک به Re Camera محصول HTC

زمان زیادی از معرفی دوربین Re توسط HTC نمی گذرد، این محصول که ظاهری شبیه پریسکوپ دارد برای ثبت سریع لحظات طراحی شده و با یکبار فشردن دکمه قادر است تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی و با کمی نگه ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۴:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زمان زیادی از معرفی دوربین Re توسط HTC نمی گذرد، این محصول که ظاهری شبیه پریسکوپ دارد برای ثبت سریع لحظات طراحی شده و با یکبار فشردن دکمه قادر است تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی و با کمی نگه داشتن همان دکمه ویدئوهای ۱۰۸۰p تهیه کند. از سایر قابلیت های آن نیز می توان به ضد آب بودن و همینطور امکان تهیه ویدئوهای Time Lapse اشاره داشت.

امروز و طی مراسمی در تهران به صورت رسمی Re Camera توسط HTC معرفی و رونمایی گردید. در ادامه ی مطلب می توانید ویدیو نگاه نزدیک به این دروبین را که توسط دیجیاتو تهیه شده است مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/re-camera.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL

    عالی بود. مثل همیشه مرسی.

  • عــــــامـــــــــر

    دیجیاتو خرابتم میدونی خراااااااااااااااااااااااب عاشق اختصاصی هستم الانم با کمک فیلمبردار و عکاس کمکی دیگه عالی شده بود ایولا

  • FCB

    دوربینش خیلی قشنگ و جالبه ولی از لحاظ کیفی نسبت به بقیه خو ب نیست

  • FCB

    2 تا اختصاصی تو 1 ساعت ؟!!!!!!!!

  • Hamid

    نمیدونم چه شرکته
    اما دمش گرم چون خودش قیمت گذاری میکنه و نمیده دست تجار ...

  • مصطفی م

    نمى تونم با اين محصول ارتباط برقرار كنم..

  • سهیل

    این دوربینه آدم را یاد خیلی چیزها میندازه :)
    از جمله شیردستشویی، ناودون وارونه، لوله پولیکا، چشم زیردریایی و ...

  • NAKOOT

    فوکوس دوربین رو نگاه کن کجاس:دی

  • bahram

    ممنون از آقای قاسمی و آقای مقدری.ویدیوی خوبی بود :)

  • محسن (T)

    سلام من مانی قاسمی هستم، اینم افتضاح جدید اچ تی سی (خیلی بعید نبود این جمله ی اول ویدیو باشه

    • Hamid

      این دروبین (!!!) جدید htc خیلی باحاله ...
      خیلی شیک ...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی