ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بخش تلفن های مایکروسافت از طراحی متنوع لومیا صحبت می کند

به تازگی، وبلاگ جدید Lumia Conversations -که پیش از این نیز با نام Nokia Conversations وجود داشت- با Peter Griffith  -مدیر بخش طراحی تلفن ها در مایکروسافت-،‌ درباره اهمیت طراحی قوی تلفن های هوشمند صحبت هایی داشته است. Griffith ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به تازگی، وبلاگ جدید Lumia Conversations -که پیش از این نیز با نام Nokia Conversations وجود داشت- با Peter Griffith  -مدیر بخش طراحی تلفن ها در مایکروسافت-،‌ درباره اهمیت طراحی قوی تلفن های هوشمند صحبت هایی داشته است.

Griffith در سال ۲۰۰۵ به نوکیا پیوسته و پس از نهایی شدن معامله ی خرید این شرکت، به مایکروسافت منتقل شد. وی که بیش از این، روی تلفن های هوشمند لومیا در نوکیا کار می کرد، درباره بازده بیشتر تیم ویندوزفون، پس از ادغام شرکت یاد شده با مایکروسافت می گوید:

مدتی است که در تیم، یک پارچگی به وجود آمده است؛ فراموش نکنید که ما سال هاست که در حال کار با پلتفرم ویندوزفون هستیم. حالا که همگی در یک شرکت فعالیت می کنیم، قادر هستیم از راه های نوین و متفاوتی با یکدیگر همکاری داشته باشیم. اگر روی کاربران دستگاه هایمان تمرکز کنیم، باید بتوانیم تمام این تلاش ها را به خوبی جمع بندی و هماهنگ کنیم. برای رسیدن به این هدف، تک تک بخش های مجموعه نقشی کلیدی ایفا می کنند.

وی نه تنها درباره ی لومیا و مایکروسافت، بلکه درباره ی قهوه، طراحی، گجت های پوشیدنی و مدیریت بهتر گروه صحبت می کند.

قهوه درست کردن به قدری ساده است که طی سال های اخیر، تغییرات زیادی نداشته. اما پیشرفت صنعت تلفن های هوشمند، سرعت بالایی دارد و ما نیز طی ده سال گذشته، شاهد تغییرات قابل توجه آن بوده ایم. با این وجود، برخی موارد همیشه ثابت خواهند ماند؛ استفاده صحیح از مواد اولیه و نحوه ادغام عوامل مختلف جهت شکل گیری جلوه ظاهری و تجربه کاربری. این موارد همیشه نزد مردم از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • میرزابزرگ خان

    سلام.
    من که نمی دونم دید یا برنامه مایکروسافت چیه ...آیا به دنبال ساخت نمایشگر با پوشش یاقوت کبود خواهد بود یا پردازنده چندین هسته ای ... یا نه به دنبال ارتقا سیستم عامل در نسخه هایی با شماره های 8.1.4 و 8.2.1 و... است یا شاید نه به دنبال یکپارچه سازی است کاری که تیم آقای لری بیج علی رغم تلاش های مستمرش با ارائه اندروید و کروم و گوگل پلاس و اینباکس و موتورولا هنوز موفق نشده انجام بده ... اما مایکروسافت تیر اتمام رو زده ... تنها کافی است شما یک گوشی مایکروسافت داشته باشید تا مایکروسافت برای شما همه چی زندگی دیجیتالیتون باشه ... تا همه کارهای شما رو انجام بده... یادمان باشد ما بدون پنجره(WINDOW)نمی توانیم زندگی کنیم.چنجره جدیدی به خانه دیجیتالی شما افزوده خواهد شد ...گوشی مایکروسافت پنجره ای جدید خواهد بود... نظر شما چیه؟

    • shayan_Q9

      خُبِس :)

  • TROOL

    عالی بود. مثل همیشه مرسی..

  • FCB

    راست میگه نوکیا کلن تو نگاه کنی هیچ گوشیه مثه همی نداره از لومیا 520 گرفته تا 1520 حالا تو یه نگاه به اچ تی سی و سامسونگ بنداز طراحی ها همه شبیبه هم

  • ITMaster

    این یارو چرا اینقدر داغونه!؟ مثل ورشکسته ها ازش عکس گرفتند!!

    • Unknown

      شبیه کارتون خواباست...
      نمیدونم چرا اینایی که تو تکنولوژی هستند کلا یجورایی داغونن. خدایی یه نیگا به هیکل و ریخت این آدمایی که میگن بنداز: بیل گیتس، استیو جابز، تیم کوک، جانی آیو، ساندار پیچای، کل مدیریت گوگل (خخخخ) همشون کج و کوله اند. فکر کنم تنها بازماندهء این جماعت داغون مریسا میر باشه لامصب مدلیه واسه خودش

  • ali

    binim chika mikonan :)

  • وحید

    بنظر من گوشیهای سری لومیا رشد خیلی خوبی رو تجربه خواهند کرد

  • Divan Greedy

    فردا قسمت اول سریال halo nightfall و halo 5 multiplayer beta با master chief collection می یاد / یه چیز دیگه راجب به tetra و live screen BETA که اینقدر دوستان ایراد می گیرن و غر می زنن / tetra از طرف تیم وین فون و مایکروسافت نیست از طرف یه پروژه ای به نام Microsoft garage هست که وقت ازاد کارمندا می تونن این گونه اپلیکیشن ها رو طراحی کنن ، و بعدش کدوم لگ و باگ من روی 1520 اصلن لگ ندارم / دلیل اپدیت نشدن live screen BETA به دلیل گرفتار بودن ، بولفیرو و تیم وین فون نسبت به وین 10

  • bahram

    چه ربطی به قهوه داشت؟!
    ینی تلفن های هوشمند رو با قهوه مقایسه کرده؟!!!!
    چیز دیگه نبود؟!

    • Divan Greedy

      داداش طراح نیستی ، اگر بودی منظورشو می گرفتی

      • abolfazl_eslami

        دیوان جان نبودی ببینی چه گرد خاکی شد تو سایت برای سرفیس نبودی جات خالی بود

        :smile:

      • زاخار

        من نفهمیدم شما طراحی برنامه نویسی هنرمندی چی هستی ماشالا تو هر زمینه ای تخصص داری
        خدا رو شکر ایران نموندی حروم شی

        • Divan Greedy

          داداش اگه شما هم یه خورده کتاب بخونی و مطالعه کنی ، مطمئنن از این چیزا متوجه می شی ، فقط سعی کن یه مقدار مطالعه کنی ، باور کن بد نیست

          • زاخار

            :)))
            ممنون که راهنمایی کردی :))
            داشتم تلف میشدم خدا رو شکر به دادم رسیدی :)))

      • bahram

        ممنون.واقعا نمیدونستم :)
        حالا میشه یه توضیح مختصر بدی؟

        • Divan Greedy

          من دو سال پیش ، اموجی طراحی می کردم ، یه مقدار می دونم اما نه خیلی / طراح ها اعتقاد دارن که یه دیزاین خوب از نکته برداشتن و ایده گرفتن از مسایل جزیی و کوچیکی مثل قهوه و درخت و ... است ، این المان ها بهشون کمک می کنه ، ساختار یه سخت افزار یا نرم افزار به حالت مینیمالیست یا حرفه ای درستش کنن ، چون اینا طبیعی هستن و جزو nature حساب می شن و انسان ها تو ساختارشون دست ندارن

          • bahram

            مرسی که توضیح دادی :)

  • SAEED DASTMARD

    طراحی های نوکیا مایکروسافت جزو نقاط قوتش بوده هست.

مطالب پیشنهادی