ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

Oppo از تلفن همراه 64 بیتی خود با نام 1105 رونمایی کرد

Oppo اخیرا از تلفن های همراه N3 و R5 رونمایی کرد که هر دو از جنبه هایی بسیار جذاب هستند. هر دو مدل N3 و R5 بیشتر برای بازار رده بالا طراحی شده اند اما ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Oppo اخیرا از تلفن های همراه N3 و R5 رونمایی کرد که هر دو از جنبه هایی بسیار جذاب هستند. هر دو مدل N3 و R5 بیشتر برای بازار رده بالا طراحی شده اند اما 1105 به سراغ میان رده آمده و طبیعتا سخت افزار ضعیف تری هم دارد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

1105 صفحه نمایشی 4.5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل دارد و از چیپست 4 هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 410 با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 2 مگاپیکسلی جلویی و باتری 1800 میلی آمپری بهره مند است.

مشخصات این محصول، بسیار شبیه به حداقل های مورد نیاز پروژه اندروید وان گوگل هستند اما 1105 در این محدوده نمی گنجد. تلفن هوشمند یاد شده با 16 گیگابایت حافظه داخلی به بازار می آید و از ارتباط مخابراتی 4G LTE پشتیبانی به عمل می آورد.

Oppo 1105 فعلا در بازار چین با قیمت حدودی 135 یورو معادل 210 دلار عرضه می شود. امید می رود که در آینده، تلفن های این شرکت به بازار کشورهای دیگر هم بیایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL

    عالی بود. مثل همیشه مرسی.

  • Artin

    اپوو یه مارک معروف و با کیفیت و خیلی تو اروپا خواهان داره ، شما که تابحال یه گوشی رو از نزدیک ندید و دست نگرفتید الکی قضاوت بیهوده نکنید ، فقط بلدید بگید جنس چینی !!! بابا اون اشغالی که از چین برای شما به ایران میاد تو‌ زیر زمین تاریک میسازن . اپوو دریت تو چین ساخته میشه اما خیلی با کیفیته کافی برید تو سایت امازون یه هدفونش قیمت ۳ تا گوشی سامی اس ۵ بلو ری میسازه ۱۷۰۰ یورو قیمت داره . ....

  • hamon

    دیجیاتو؟ این چه سیاستیه که هر پستی باید ادامه مطلب داشته باشه در حالی که اونقدر ها بلند نیست؟ این دیگه از اون کار هاست ها!

  • bahram

    اصن از این برند خوشم نمیاد

  • پروفسور کاخال

    مانی؟ دادا کجائی؟ببینیمت

  • borna_talebi

    باطری 1800 برای اسنپ 410 و این ریزولیشن برای صفحه 4.5 اینچی؟ این پایین رده هست تا میان رده. فقط پردازنده خوبی داره. طراحی هم که....... اون از N3به اون زیبایی اینم این شکلی. اسمش هم به تعداد ثانیه هایی که برای طراحی و ساختش وقت گذاشتن هست

  • AmirReza

    ترجیح میدم تو این رده و با این مشخصات بجای خریدن محصولای یه شرکت چینی، یا یه اسمارت فون از یه برند معروف بگیرم یا یه لومیا با قیمت پایین تر چون بازدهیش بیشتره

  • محمد جواد

    واقعا برام سواله مدیر این شرکتای چینی به چه امیدی گوشی میسازن !!

  • سوتابایت

    بعد از مدت ها اولین باری که می بینم یه شرکت این طوری اسم گوشی انتخاب می کنه!۱۱۰۵!

    • SAEED DASTMARD

      لامصب به اسم هم رحم نمیکنن.

  • SAEED DASTMARD

    باید از رزولوشنش خجالت بکشه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی