ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استیو وزنیاک: آیفون ۶ سه سال دیر عرضه شد

استیو وزنیاک در مصاحبه ای با CNNMoney در ایالت تگزاس اعلام کرد که عرضه آیفونی با صفحه نمایش بزرگتر باید سه سال پیش انجام میشد. وزنیاک در این مصاحبه همچنین دیدگاه های خود در مورد ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۰ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

استیو وزنیاک در مصاحبه ای با CNNMoney در ایالت تگزاس اعلام کرد که عرضه آیفونی با صفحه نمایش بزرگتر باید سه سال پیش انجام میشد. وزنیاک در این مصاحبه همچنین دیدگاه های خود در مورد Apple Watch را نیز ابراز کرد. به گفته او:

«اپل سه سال پیش می توانست با عرضه آیفون هایی با نمایشگر بزرگتر، سهم بسیار بیشتری از بازار را از آن خود کند. و بدین ترتیب می توانست رقابت بهتری هم با سامسونگ داشته باشد.»

سامسونگ با در اختیار داشتن ۲۴ درصد از سهم بازار موبایل در فصل سوم ۲۰۱۴، در جایگاه اول دنیاست. اپل نیز با سهم ۱۲ درصدی در همین بازه در جایگاه دوم قرار دارد.

در ادامه با دیجیاتو باشید تا سایر بخش های مصاحبه استیو وزنیاک را نیز مطالعه کنید.

استیو وزنیاک که به همراه استیو جابز اپل را تاسیس کرده گفته که همیشه به آزمایش محصولات سایر شرکت ها علاقمند بوده است.

«تکنولوژی مثل یک آهنگ است. شما می توانید تمامی جزئیات آن را از دیگران بشنوید، اما تا زمانی که خودتان آن را گوش ندهید، چیزی در موردش دستگیرتان نمی شود.»

استیو وزنیاک همچنین گفته که او در نگاه اول به ساعت های هوشمند علاقمند شده و این علاقه از زمانی که اولین بار آیپاد نانو اش را روی مچش بست به وجود آمد. اما پس از مدت کوتاهی او دوباره به سمت موبایل رفت چرا که نمایشگر بزرگتر برای او جذابیت بیشتری دارد.

«من دوست داشتم چیزی مثل تلفن هوشمند روی مچ دستم داشته باشم بنابراین اولین نمونه های ساعت های هوشمندی که به بازار آمدند را خریدم. اما من به سرعت از آنها دلزده شدم و حالا حس منفی زیادی نسبت به این محصولات دارم.»

وقتی صحبت به Apple Watch رسید، استیو وزنیاک از آن به عنوان «محصولی لوکس برای ردگیری وضع سلامت» یاد کرد و همچنین آن را «جذاب تر از نمونه های مشابه» دانست.

«کسی چه میداند؟ شاید [ساعت اپل] خوب بفروشد. مچ های زیادی هستند [که ممکن است آن را بخواهند.]»

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • کیپ کالم

    این استیو بر خلاف اون یکی استیوِ مرحوم شده همیشه منطقی و معقول بوده است

  • abolfazl_vejdani

    اپل بره کشک شو بسابه :))

  • ALEX

    جای وزنیاک در اپل خالیه واقعا به نظرم جانشین خوبی متونست بشه و جای استیو رو همچین بگی نگی پر کنه ! موافقا + (به این معنی نیست که مخالفا منفی!)

  • شهریار

    الان این ساعتی که به مچشه چیه ؟
    خیلی ضخیمه !!!

  • FCB

    راس میگه خب

  • amirhossein_moravveji

    این همه زحمت کشیدن ترجمه کردین ... آخر متن رو یادتون رفت ترجمه کنین ... که در مورد siri صحبت میکنه .. !؟؟

  • برّه

    وزنیاک مثل همیشه حجیم است.

    • TROOL

      سیــــــــلام برّه

    • SAEED DASTMARD

      کاشکی حجم اینترنتم انقدر حجیم بود.

  • BuBo

    منم طراحی moto 360 رو بشتر دوست داره، از همه ساده تر شیک تر و همراه اندروید war با چاشنی متریال واقعا شیک و زیباست و اصلا جینگولک بازی نداره، مخصوصا که always on هست، مثل اینکه، ولی من نه انگشتر نه دست کش نه شال نه کلا نه گردنبند و نه ساعت به خودم آویزون میکنم، فقط یه گوشی، در گیری زیاد بجای آرامش استرس میاره واسه آدم، هر چیزی حدی داره.

  • Y.A.S

    طبق آماری که که اپل گزارش داده بود ، 70 درصد فروشش تو کشورهای حوزه خاورمیانه مثل ایران و کشورهای عربی داره.... دقیقا کشورهایی که اکثرا آیفون رو جهت فخرفروشی میخرن نه بخاطر خوبیش.... کم ندیدم افرادی که تمام کاربردشون از آیفون یه چت کردنه ولی تا مدل جدیدش اومد برا کم نیاوردن رفتن مدل بالاترش خریدن.... مطمئنا برای ساعتشم همین قضیه پیش میاد....

    • فرزاد

      اپل بازار چینو با اون همه جمعیتش گرفته تو مشتش ، بعد 70 % .. !!
      منبع این آمار احیانا منبع آب نبوده ؟!

    • بهزاد

      70 درصد ؛ اگه منبع رو هم بذارين جالبه يني اروپا استراليا امريكا مكزيك برزيل ٣٠ درصد؟

  • رامین

    Z1 من اندروید 4.4 روشه ولی براش اپدیت جدید اومده که نوشته با کامپیوتر نصب میشه, یعنی اندروید ۵ برای سونی زد یک اومد؟

    • John

      نه خیر
      این یک اپدیت هست که سونی صلاح دونسته با کامپیوتر اپدیت کنی نه گوشی. از نرم.افزار خود سونی استفاده کن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی