رئیس جهاد دانشگاهی : توان ایجاد مجتمع هایی نظیر زیمنس و سامسونگ را داریم
رئیس جهاد دانشگاهی امروز بیان کرد که این مرکز توانمندی ایجاد مجتمع های تولیدی نظیر زیمنس و سامسونگ را دارد. امروز در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید UPS های صنعتی، طیبی رئیس جهاد دانشگاهی گفت: ...
رئیس جهاد دانشگاهی امروز بیان کرد که این مرکز توانمندی ایجاد مجتمع های تولیدی نظیر زیمنس و سامسونگ را دارد.
امروز در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید UPS های صنعتی، طیبی رئیس جهاد دانشگاهی گفت: ما در حوزه هایی مانند الکترونیک، پتروشیمی، الکترومکانیک، مکانیک، مواد غذایی، داروها، مواد شیمیایی، کشاورزی و تجهیزات آبیاری توانمندی خوبی داریم و قادریم مجتمعهای بزرگی مثل سامسونگ و زیمنس را ایجاد کنیم.
در این مراسم علاوه بر افتتاح خط تولید UPS های صنعتی، برخی از محصولات فناوری در زمینه نفتی و شیمیایی نیز به نمایش گذاشته شدند. طیبی درباره این محصولات بیان کرد: فناوری هایی که امروز ارائه شد، در رقابت با بهترین تکنولوژی هایی به حساب می آید که در بازار موجود است.
وی افزود: این موضوع به این معنی نیست که محصولات موجود فرش قرمز جلوی پای این فناوری ها پهن کنند و بازار را در اختیار ما بگذارند. امروز اعلام می کنیم که در تکنولوژی های منتخب نه تنها قادر به تامین نیازهای ایران هستیم بلکه می توانیم به تدریج وارد بازار منطقه و مارکت های بینالمللی شویم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دو کلمه هم از بابای داماد بشنوید
اعتماد به سقف اینو اگه مگس داشت الان RQ170 بود!
سامسونگ!زیمنس1
بودجه میخواد برای هپلی هپووووو ....
آخه چرا انقدر زود جوگیر می شین مسئولان عزیز ؟؟!!!! مثل اینه که طرف یه فرغون بسازه و بعد از خوشحالی اعلام کنه ما توان ساختن بنز یا فراری یا مازراتی رو داریم !!! دوستان لطفا آرومتر ...
نمیدونم این تریبون ها تو ایران چه مشکلی دارن
هرکی پشتشون میره ازاین این حرفا میزنه
خوب چرا دست رودست گذاشتید
الان کجا رو باید Like زد؟
Xd
به ایران اطمینان دارم که از نظر قدرتی قدرتشو داره تا توی هر زمینه ای بهترین واقع بشه... سفیر انگلیس یبار گفت : اگر تمام راه ها به ایران باز بشه ایران کمتر از 5 سال میشه بزرگترین قطب اقتصادی نوظهور دنیا.... تمام تحریم ها از یه طرف ، مشکلات داخلی و کم کاری مسئولین هم که جای خود داره....
ولی کشوری که 20 ساله استارت مستقل شدن رو زده ، واقعا داره خوب ظاهر میشه.... جدیدا هم که خبری خوندم که طراح ماشین لامبورگینی گاناردو که هنوز فعلا طرحش ریخته شده یک ایرانیه به اسم محمد حسین امینی یکتا ....
بعد بیست سال الان هر کشوری بود حداقل 60 درصد تورم نداشت
کی بدش میاد مگه شما بسازدی با ما که بخریم به قولا از شما عباسی و از ما رقاصی
کارخانه مخابرات ایران (واقع در شیراز) که به اسم زیمنس سابق ویا ITMC الان شناخته میشه ، بزرگترین کارخانه مخابراتی خاوره میانه محسوب میشه ، سال گذشته یکی از پروژههای عظیمش ساخت صندوق صدقات کل کشور بود ... منبع این خبر یکی از اساتید دانشگاهی خودم که همونجا مشغول به کار بود
دوست عزیز صندوق صدقه الکترونیکی بود نه صندوق صدقه معمولی!
خوب بسازید ببینیم ،،، البته اگه glx رو به نمونه ایرانیش در نظر بگیریم پر بی راه هم نمیگن :))