وان ام ۹ با نمایشگر ۵.۲ اینچی 2K، اسنپدراگون ۸۰۵ و ۳ گیگابایت رم [شایعه]
وقتی HTC One M8 در ابتدای سال جاری معرفی گردید اکثر مشخصاتی که از یک پرچمدار در اوایل ۲۰۱۴ انتظار می رفت همانند، صفحه نمایش ۵ اینچی تمام HD، پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۱، ۲ گیگابایت ...
وقتی HTC One M8 در ابتدای سال جاری معرفی گردید اکثر مشخصاتی که از یک پرچمدار در اوایل ۲۰۱۴ انتظار می رفت همانند، صفحه نمایش ۵ اینچی تمام HD، پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۱، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از درگاه Micro SD در آن گنجانده شده بودند.
اما همانند همیشه با گذشت اندکی زمان چنین مشخصات سخت افزاری دیگر محبوب کاربران نیست و اکنون پرچمداران سایر برندها قدارتشان باز هم افزایش یافته است. در همین راستا روز گذشته گزارشی منتشر گردید که خبر از معرفی پرچمدار آتی برند HTC یعنی One M9 در نمایشگاه موبایل سال آینده ی بارسلونا می دهد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در گزارش یاد شده اشاره گشته تلفن هوشمند مورد بحث دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و ترکم پیکسلی ۵۶۴ ppi خواهد بود و در صورتیکه این ترکم را با رقم فعلی مرتبط به One M8 که ۴۴۱ ppi است مورد قیاس قرار دهید می توانید تصور کنید نمایشگر پرچمدار آینده ی HTC تا چه حد واضح تر خواهد بود.
علاوه بر این گفته شده است One M9 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۰۵، سه گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود. همچنین باتری این محصول ارتقا یافته، گواهی معتبری تری در زمینه ی مقاومت در مقابل آب و گردو غبار کسب کرده، باتری و دوربین آن نیز بهبود یافته و محصول به صورت کلی برای اندروید آب نبات چوبی بهینه شده است.
با وجود همه این تفاسیر، باید منتظر ماند تا معین شود کدام یک از این شایعات، حقیقت دارند و این مسئله را فقط زمان مشخص خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من بعد از ۴ سال از ios با m8 به اندروید کوچ کردم (اولین گوشی اندرویدم galaxy s 1 بود D: )
واقعا عالیه و حرف نداره و میتونم بگم یه کاری کرده که شاید دیگه سمت ایفون نرم.
عالی بود مثه همیشه مرسی
ایوووول بعد از مدت ها پول جمع کردن میخواستم یه گوشی بخرم یکی از گزینه هام M8 بود حالا که قراره M9 بیاد صبر میکنم
اگه صفحه نمایششو همون 5 نگه داره و نسبت به m8 دوربینشو قویتر کنه من اولین خریدارش میشم
اگه اینطوری باشه فروش htc در 2015 خیلی پایینه
ام 7 داشتم ،ماه بود
ام8 هم دارم ، حرف نداره (البته دوربین و صفحه جای بهتر شدن داره )
ام 9 هم بیاد ارزون شه میگیرم
چون کلا با htc حال میکنم
شما دوست نداری ،نخر عزیز من چرا به htc یا هر شرکت دیگه ای چرت و پرت میگی ؟ ...
سالاررررررررررررره ام 8 سلاررررررررررررره ام9 خیلی قشنگه خدا کنه منم بتون یه ام8 قرمز داشته باشه مهشره
طراحی عالی با این سخت افزار قطعا از اون یه غول میسازه امیدوارم سوددهی htc با این گوشی ادامه داشته باشه
چرا اسنپ 805؟ مگه قرار نبود پرچم دارهای سال دیگه از اسنپ 810 استفاده کنند؟ با 805 چجوری می خواد از قابلیت های 64 بیتی اندرویید 5 استفاده کنند؟
چرا نتونه؟
اسنپ ٨٠٥ هم ٦٤ بيتيه كه
شما هم يه جور ميگي ((قابليت هاي ٦٤ بيتي اندرويد ٥)) كه هر كي رد شه ندونه فك ميكنه انگار قراره The last of us تو اندريود ٥ اجرا شه مثلا
والله بوخودا... :خسته
والا تا اونجا که ما می دونیم اسنپ 805 بر پایه ی coretx A15 هستش که 64 بیتی را پشتیبانی نمی کنه و اسنپ 810 بر پایه ی cortex A57 و A53 هستش که 64 بیتی هستش.
در ضمن احتیاج به tlou نیستش همین که ی سیستم عاملی به سمت 64 بیتی شدن داره می ره چرا از نظر سخت افزاری حمایت نشه؟
من حدسم بر این که LG G4 و Z4 و S6 از اسنپ 810 استفاده کنند البته به شرطی که کوالکوم بدقولی نکنه.
از امروز می خوام ، بعضی از این اشتباهات دوستان رو در مورد وین فون و ... کلن ریشه کن کنم / اولین عکس 3 تا پست بعد می یاد