برد بسیار کوچک Spark وای فای را به هر دستگاهی اضافه می کند
آیا شما نیز دستگاهی ساخته اید و می خواهید در آن از وای فای استفاده کنید؟ پس بد نیست نگاهی به برد بسیار کوچک Spark بیاندازید. با اندازه ی بسیار کوچک این برد، شما قادر ...
آیا شما نیز دستگاهی ساخته اید و می خواهید در آن از وای فای استفاده کنید؟ پس بد نیست نگاهی به برد بسیار کوچک Spark بیاندازید.
با اندازه ی بسیار کوچک این برد، شما قادر خواهید بود حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه، امکان استفاده از وای فای را به هر دستگاه یا وسیله ای اضافه کنید. اگر شما دانش ساخت یک گجت را دارید، به احتمال زیاد می توانید به راحتی از برد یاد شده برای اتصال به اینترنت استفاده کنید.
قیمت معمول این برد ۱۹ دلار است ولی برای شرکت ها یا افرادی که قصد خرید عمده را دارند با تخفیفی که شرکت سازنده برای این منظور در نظر گرفته، ۱۰ تا ۱۲ دلار است.
به نظر می رسد Spark مناسب هنرمندان، مهندسان و دانش آموزانی باشد که قصد ساختن وسایلی را دارند که باید به اینترنت متصل شوند. قیمت این وسیله نیز تا حد زیادی مناسب است.
نظر شما در مورد این برد چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام میخواستم بدونم آیا این برد رو میشه تو ایران تهیه کرد؟ و همچنین یه فروشگاه تخصصی تو ایران که همچین قطعاتی رو بشه راحت توش پیدا کرد بهم معرفی کنید.خیلی ممنونم
نمونه های همچین چیزی همین الان حتی تو بازار ایران هم پیدا میشه. خیلی فکر نکنم چیز جدیدی باشه
خیلی خوبه اگه ماهم دسترسی داشته باشیم به این نوع سخت افزارها
اگر این برد در نسل بعدی رسپری پای و بردهای مشابه قرار داده بشه خیلی خوب میشه.
چقدر کوچیکو کاربردیه اصلن بدون وای فا اینترنت نمیشه
همین ۴-۵ سال پیش بود، که اگر شما گوشیت Wi-fi داشت، یا یه امکان تجملاتی محسوب می شد و یا یه امکان اضافی...مثل گوشی های N80 و یا N73 نوکیا که wi-fi داشتن و ملت بدون اینکه بدون چی هست ، پز می دادن گوشی ما وای - فای داره و نمی دونستن کلی پول همین قابلیت رو دادن...
تا همین ۲-۳ سال پیش،خیلیا پول خرید مودم ای دی اس ال وای فای دار رو نداشتن و با هزار دردسر و سیم کشی، کامپیوترشون رو به مودم ای دی اس ال متصل می کردن.
اما الان چی؟ کیت کامل وای فای ۱۰ دلار؟؟؟ فکرش و بکن، دیگه چه بهونه ای برای نذاشتن وای فای روی یه محصول هرچقدر رده پایین می شه داشت؟؟؟
این برد خوبه برای کسانی که میخواهند خودشونو توی ساخت یه گجت امتحان کنند.
دیجی جون میگم یوخده ملو تر پست بزاری بدم نیستا :D یه روز نیومدم هفت صفحه خوندم مخم سوتید چقدر چیز میز معرفی شد :/
همین خوبه
بععععععععله دیگه مثله همیشه عالیه :D
جالبه
خود اینم یه ایده میخواد برا اینکه تو چه گجتی استفادش کنی
میتونه باعث بشه که دیگه هیچکس مشکل مودم همراه و از این حرفا نداشته باشه