در سال های دوری استیو جابز از اپل چه گذشت؟
به عنوان یکی از موسسین اپل، استیو جابز رابطه ای تنگاتنگ با این برند داشت اما رابطه اش با کمپانی همیشه مستحکم و ناگسستنی نبوده. بعد از مشکلاتی که وی با هئیت مدیره در سال 1985 ...
به عنوان یکی از موسسین اپل، استیو جابز رابطه ای تنگاتنگ با این برند داشت اما رابطه اش با کمپانی همیشه مستحکم و ناگسستنی نبوده. بعد از مشکلاتی که وی با هئیت مدیره در سال 1985 پیدا کرد، جایز اپل را ترک گفت، NeXT را پایه گذاشت و پیکسار را به یک شرکت موفق تبدیل کرد.
اگرچه اپل از همان ابتدا تحت فرمان جابز هدایت شده بود اما در یک بازه زمانی 12 ساله، وی هیچ نقشی در کمپانی نداشت و وقتی در سال 97 به آنجا بازگشت، محصولاتی تولید کرد که دنیا را تکان دادند.
در ادامه مطلب مروری خواهیم داشت بر محصولاتی که در زمان غیبت جابز در اپل تولید شدند.










دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وقتی جابز برگشت، تقریبا کار بر روی تمامی محصولات رو متوقف کرد و حدود 4000 نفر رو اخراج کرد. سیاستش این بود که بر روی یک یا چند محصول خاص تمرکز صورت بگیره و به بهترین نحو تولید و ارائه بشه. که همین تفکر باعث شکوفایی اپل و تولید محصولات خوب و عالی شد.
من با محصولات اپل زیاد حال نمیکنم ولی استیو جابز قابل احترامه
طراحی محصولات قدیمی رو میبینی ادم یه جوری میشی
فکر کن 30 سال دیگه این پرایدو ببینی چه حسی به ادم دست بده
اپل کارهاش شاهکار بود ولی شرکتهای بهتر از اپل هم بودند
آقا کسی جواب مارو نمیده؟:(
می خوام یا یکی از آشنایان بسپرم واسم ۶پلاس نسخه آنلاک از استرالیا بیاره(به دلیل ارزان تر بودن از اینجا به لطف دوستان موبایل فروش عزیز)
ولی نمی دونم که اپراتورهای ایران رو ساپورت می کنه یا نه و اینکه مشکل دیگه ای ممکنه واسم پیش بیاد؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
اپل عشششششقه
روزيم كه خبري از اپل نباشه روز نيست اصن!
والسلام
خداییش امیررضا درست میگه , یعنی میخایین بگین اپل بدون جابز هم ...ِی بود؟ فقط یجوری گفت که خیلیا بدشون اومد ولی حرفش درسته و اپل بدون جابز هیچ ...ی نبود...
اگه میشه جزئیات محصولات بعد از اومدن استیو جابز رو هم بنویسید ( همه محصولات لطفا، اگه شکست هم داشته بنویسید که طرف داری نشه)
ممنون
سلام بچه ها. یه سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید.
می خوام یا یکی از آشنایان بسپرم واسم 6پلاس نسخه آنلاک از استرالیا بیاره(به دلیل ارزان تر بودن از اینجا به لطف دوستان موبایل فروش عزیز)
ولی نمی دونم که اپراتورهای ایران رو ساپورت می کنه یا نه و اینکه مشکل دیگه ای ممکنه واسم پیش بیاد؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
خدمت دوست عزيز عرض ميشه كه هيچ مشكلى نداره سفارش بديد من خودم دو تا ٦ از استراليا برام اوردن كه يكى رو فروختم يكى هم براى خودم برداشتم الان هم استفاده مىكنم ضمناً روى اين محصول اپل ،پارت نامبر فرقى نداره كجا باشه البته نسخه هاى اروپا امريكا استراليا بهتر خريد فروش ميشن در ايران، البته امارات ضعف نبود فيس تايم رو داره كه توصيه نميشه، شما در خريدت شك نكن ٦٤ گيگ هم بگيرى بهتره( پيشنهاد دوستانه) موئيد باشى
دوست عزیز فکر کنم شبکه های مخابراتی استرالیا CDMA هست و شبکه های مخابراتی ایران هم GSM هست و ازش پشتیبانی نمی کنند .
مشکلی نداره فقط باید آنلاکی رو که از gsm پشتیبانی میکنه رو بخره.
چقدر این گجت ها خنده دارن :)