ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Just Cause 3 برای پی سی و کنسول ها معرفی شد

مجله گیم اینفورمر شب گذشته، عنوان جدید استودیوهای Avalanche را معرفی کرد. Just Cause 3 در مجمع الجزیره ای خیالی جریان خواهد داشت که توسط دیکتاتوری تحت کنترل است. ریکو، شخصیت اصلی بازی این بار ماجراجویی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۳:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مجله گیم اینفورمر شب گذشته، عنوان جدید استودیوهای Avalanche را معرفی کرد. Just Cause 3 در مجمع الجزیره ای خیالی جریان خواهد داشت که توسط دیکتاتوری تحت کنترل است. ریکو، شخصیت اصلی بازی این بار ماجراجویی جدیدی پیش گرفته اما مشخص نیست که حضور وی در این شهر به چه علت است.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب آورده شده.

گیم اینفورمر ساعت ها از گیم پلی Just Cause 3 را تجربه کرده و می گوید سیستم فیزیک پاراشوت و چنگک بسیار بهبود یافته و ریکو قادر خواهد بود که یک Wingsuit (لباس های پرنده) بر تن کند.

260-cover-reveal-front-610

کریستوفر ساندبرگ موسس استودیوهای Avalanche در اعلامی مطبوعاتی گفت: "ما مدت ها، پس از عرضه Just Cause 2 منتظر این لحظه بودیم."

"Just Cause 3 نتیجه یک دهه تحول و ایجاد نوآوری در سبک Open-World بوده و در این بازی، ما ریکو را به مجمع الجزیره ای مدیترانه ای فرستاده ایم. البته که چنگک و پاراشوت را به انضمام لباس پرنده جدیدش همراه خود دارد. Just Cause 3 حقیقتا ارائه دهنده تجربه سرگرمی نسل بعدی است و ما نمی توانیم تا سال بعد که می خواهیم آن را نشان تان دهیم، صبر کنیم."

این استودیو، بازی دیگری هم با نام Mad Max در دست تولید دارد که برای سال آینده در نظر گرفته شده. Mad Max همانند JC3 یک عنوان جهان باز یا Open World خواهد بود.

Just Cause 3 در سال 2015 برای پی سی و کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ایمان

    قبلیا که چنگی بدل نزدن ببینیم این چی میشه.
    خیلی منتظر انچارتدم 1 1 2016

  • Alireza M8

    یادش بخیر چند سال پیش سری اول این بازیو خریدم و هرروز بازی میکردم.کلی لذت داشت.
    صحنه ای هم که ازش یادمه این بود که اول بازی از هواپیما میوفتادی پایین و میرفتی به یه جزیره و.... یادش بخیر

  • بهزاد

    فك نميكردم براي ٢٠١٥ آماده بشه ؛ سال ٢٠١٥ سال پرترافيك و بهشت گيمرهاست ؛ نامزدهاي GOTY اين سال بسيار زيادند؛
    Uncharted 4
    Batman arkham knight
    Quantom break
    Halo 5
    Crackdown
    Bloodborn
    Rise of tomb raider
    Tom clancy Division
    Legend of zelda
    The order 1886
    Mortal kombat x
    Witcher3
    و
    Metal gearsolid 5 phantom pain
    آقاي وفانژاد خوشحال ميشم نظرتونو راجب اينكه شانس كدوم و بيشتر ميبينين بدونم.

  • سپهر

    كاور گيري بش اضاف شده باشه صلوااااااااااااااااااااات

  • آیدین

    یکی از دغدغه هام دوران راهنمایی نصب کردن نسخه اول این بازی رو کامپیوترم بود , جوری که واقعا تا سالها درد نصب نشدنش مونده بود رو دلم , آخه اون موقع که این بازی اومده بود در سبک جی تی ای واقعا دلربا و فریبنده بود با توجه به طبیعتش مخصوصا افکت دریا و آبش واقعا بی نظیر بود یادمه , خلاصه که هیچوقت از یادم نمیره چقدر رنج متحمل شدم برای نصبش :/

  • power on

    چه شبهایی که با این بازی بیدار نموندم :D
    بیاد ببینیم چطوریه

  • TROOL

    بازیه به نظر باحالیه .

  • SAEED DASTMARD

    من تجربه بازی کردنش رو ندارم و فکر نکنم در آینده هم بتونم باهاش بازی کنم.

  • Chester

    نسخه قبلیش یادمه با کارت های سری 5000 AMD یعنی 5970 مشکل داشت. کلا خود گرافیک AMD 5970 کارتی پر از مشکل بود. نمیدونم چه جوری من این کارت رو تحمل میکردم .
    این عکس هم جالب هستش.

  • erftiamat

    این نسخه هم فکر نکنم خوب بشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی