ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۸ اپل
تکنولوژی

طراحی مفهومی از آیفون ۸ آینده موبایل اپل را به تصویر می کشد

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس به بازار نمی گذرد، طراحان دست به کار شده اند و برای نسل های بعدی آیفون، طرحی مفهومی را ارائه نموده اند. ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس به بازار نمی گذرد، طراحان دست به کار شده اند و برای نسل های بعدی آیفون، طرحی مفهومی را ارائه نموده اند.

جالب است بدانید که این طرح مفهومی مربوط به آیفون ۸ است؛ طراحان پیش بینی کرده اند که اپل در دو سال آینده آیفون را با چنین ظاهری به بازار عرضه خواهد کرد. اما چرا آیفون ۸؟ اپل تا کنون طراحی آیفون را هر دو سال یکبار تغییر داده است. بر همین اساس پیش بینی می شود که آیفون ۷ از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با محصول کنونی نداشته باشد.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از این طرح مفهومی را مشاهده نمایید.

آیفون ۸ اپل

آیفون ۸ اپل

آیفون ۸ اپل

آیفون ۸ اپل

آیفون ۸ اپل

آیفون ۸ اپل

آیفون ۸ اپل

iPhone-7-Concept-15-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • Ai SoOo

    محشره...

  • ali

    تا کور شود هر انکه نتواند بیند !!!!!!!!
    apple <3

  • عــــــامـــــــــر

    مشکیش خوشگله ، لطفا یه دونه 64ش

  • WINDOWS

    خوشگله

  • farid

    اگه انتظار این رو بکشی که پیر میشی

  • آقا حسین

    تا دوسال دیگه احتمال اینکه از صفحه نمایش خمیده استفاده بشه خیلی زیاده.

  • artin

    واقعا هرکی از مامانش قهر میکنه میاد کانسپت میده اینقد واسه 6 کانسپت دادن که هیجان معرفیشو نصف کردن اینم که فقط اومده 3gs رو شبیه گوشی های سونی کرده

  • محمد حسین

    طرح زیبا ولی پیچیده ایه
    یه کم ساده تر بشه عالی میشه
    این آقا در صورت هدایت مناسب میتونه یه طراح خوب برای اپل بشه! اگه استخدامش کنن

  • فرزاد

    یکپارچه شدن بالا و پایین صفحه با لبه ها خیلی قشنگش کرده
    پشتش هم که ساده و زیبا (مثل آیفون 4 اس که به نظر من هنوز زیباترینه توی آی دیوایسها)

  • Hesam

    طراح با زی ۳ خیلی حال میکرده حتما!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی