مروری بر بازی های پلی استیشن به مناسبت جشن ۲۰ سالگی [تماشا کنید]
پلی استیشن در ۱۲ آذر تولد ۲۰ سالگی خود را جشن می گیرد. ژاپنی ها در سال ۱۹۹۴ کنسولی را ساختند که شاید حضورش یکبار برای همیشه، صنعت بازی را تحت تاثیر قرار داد و ...
پلی استیشن در ۱۲ آذر تولد ۲۰ سالگی خود را جشن می گیرد. ژاپنی ها در سال ۱۹۹۴ کنسولی را ساختند که شاید حضورش یکبار برای همیشه، صنعت بازی را تحت تاثیر قرار داد و پیشرفت های شگفت انگیزی را برای آن به همراه آورد.
اکنون چشم بادامی ها اندکی زودتر به سراغ جشن تولد خود رفته اند و به همین مناسبت ویدیویی جالب را منتشر کرده اند. در ویدیو زیر صحنه هایی از خاطره انگیز ترین بازی های پلی استیشن گرد هم آورده شده تا به نوستالژیک ترین شکل ممکن، از بیست سال خدمت این کنسول قدردانی شود.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/playstation-one.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام ای کاش فقط دلخوشی ماها شده پلی استیشن هیچی نداریم فقط ای کاش.......................
درایور یادش بخیر. دیگه مرحله ایش حال نمیدادو تموم شده بود. شرطی میزدیم سر اینکه کی سریع تر اون مرحله آزمون (شبیه گواهینامه که تو پارکینگ باید میرفتی چندین تا کار میکردی) رو رد میکنه. خیلیییی چیز مشتی ای بود. متال گر هم همینطور. یادش بخیر.
قبلن ترش هم میرفتیک کلوپ. پنجاه تومن میدادیم یک ساعت میشستیم رزیدنت ایول بازی میکردیم یا فوتبال. خیلی خاطرات کودکی چیز باحالیه. اصن آدم حال میاد بهش فکر میکنه. و این اتفاق برای من بسیار عجیبه. کلن آدم بسیار فراموشکاریم و خیلی خیلی راحت گذشته رو فراموش میکنم. ولی انگار اون بازه ی زمانی کودکی رو نتونستم بریزم دور تو ذهنم!
بازیه تارزان،کراش ماشینی و پپسی من ،تیکن و خون آشام هم شما یادتون نمیاد.
سال ۷۸ از مکه برامون آوردن ۱۸۰ تومن!
فوتبال ۹۹ دوتا بالا دوتا پایین چپ راست چپ راست ضربدر دایره....
هاروست مون که عالی بود... درایور یه پا gta بود واسه خودش...
پپسی من،تیکن،کراش و راه مخفی هاش..
یادش بخیر.یک روز از اون وقتا رو با الانو ۱۰ سال دیگم عوض نمیکنم بهترین و شیرین نذین خاطرات منو هم سن و سالم بود..
یادش بخیر کراش 4
پپسی من
تیکین
خخخ
یادش بخیر هاروست مون...
گیم شارک میزدیم همه قلباش پر میشد...
هی روزگار...
نوستالژی هایPs1 ... سرباز کوچولو ، پپسی من ، درایور (که هیچ وقت نفهمیدم توش باید چیکار کنم! لامصب بوق هم میزدی پلیس میوفتاد دنبالت) ، کراش هم که بسکی مموری پر کردیم کارخونش میلیاردر شد ، تیکن هم که شرطی حریف می طلبیدیم -))
چقدر کراش بازی کردم یه بازی دیگه هم بود به اسم مدال افتخار یادش بخیر پیرشدیما کاش زودتر PS46 رو هم ببینیم
اون جمله هایی که می نوشت خیلی جالب بودن .!
یاد هاروست مون کراش و کراش باش شورش در شهر و ... به خیر
شورش در کشتی هم باحال بود
این بازیه سرباز کوچیکه رویه PC رو من دارم یادش بخیر هر وقت حوصلم سر میره میشینم یه مرحلشو بازی میکنم خیلی فاز میده