ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مروری بر بازی های پلی استیشن به مناسبت جشن ۲۰ سالگی [تماشا کنید]

پلی استیشن در ۱۲ آذر تولد ۲۰ سالگی خود را جشن می گیرد. ژاپنی ها در سال ۱۹۹۴ کنسولی را ساختند که شاید حضورش یکبار برای همیشه، صنعت بازی را تحت تاثیر قرار داد و ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۵:۴۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پلی استیشن در ۱۲ آذر تولد ۲۰ سالگی خود را جشن می گیرد. ژاپنی ها در سال ۱۹۹۴ کنسولی را ساختند که شاید حضورش یکبار برای همیشه، صنعت بازی را تحت تاثیر قرار داد و پیشرفت های شگفت انگیزی را برای آن به همراه آورد.

اکنون چشم بادامی ها اندکی زودتر به سراغ جشن تولد خود رفته اند و به همین مناسبت ویدیویی جالب را منتشر کرده اند. در ویدیو زیر صحنه هایی از خاطره انگیز ترین بازی های پلی استیشن گرد هم آورده شده تا به نوستالژیک ترین شکل ممکن، از بیست سال خدمت این کنسول قدردانی شود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/playstation-one.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • ali

    سلام ای کاش فقط دلخوشی ماها شده پلی استیشن هیچی نداریم فقط ای کاش.......................

  • مصطفی

    درایور یادش بخیر. دیگه مرحله ایش حال نمیدادو تموم شده بود. شرطی میزدیم سر اینکه کی سریع تر اون مرحله آزمون (شبیه گواهینامه که تو پارکینگ باید میرفتی چندین تا کار میکردی) رو رد میکنه. خیلیییی چیز مشتی ای بود. متال گر هم همینطور. یادش بخیر.
    قبلن ترش هم میرفتیک کلوپ. پنجاه تومن میدادیم یک ساعت میشستیم رزیدنت ایول بازی میکردیم یا فوتبال. خیلی خاطرات کودکی چیز باحالیه. اصن آدم حال میاد بهش فکر میکنه. و این اتفاق برای من بسیار عجیبه. کلن آدم بسیار فراموشکاریم و خیلی خیلی راحت گذشته رو فراموش میکنم. ولی انگار اون بازه ی زمانی کودکی رو نتونستم بریزم دور تو ذهنم!

  • mohammad

    بازیه تارزان،کراش ماشینی و پپسی من ،تیکن و خون آشام هم شما یادتون نمیاد.

  • Morteza Di

    سال ۷۸ از مکه برامون آوردن ۱۸۰ تومن!

    فوتبال ۹۹ دوتا بالا دوتا پایین چپ راست چپ راست ضربدر دایره....
    هاروست مون که عالی بود... درایور یه پا gta بود واسه خودش...
    پپسی من،تیکن،کراش و راه مخفی هاش..

    یادش بخیر.یک روز از اون وقتا رو با الانو ۱۰ سال دیگم عوض نمیکنم بهترین و شیرین نذین خاطرات منو هم سن و سالم بود..

  • rozhan

    یادش بخیر کراش 4
    پپسی من
    تیکین

    خخخ

  • h khalili

    یادش بخیر هاروست مون...
    گیم شارک میزدیم همه قلباش پر میشد...
    هی روزگار...

  • فرزاد

    نوستالژی هایPs1 ... سرباز کوچولو ، پپسی من ، درایور (که هیچ وقت نفهمیدم توش باید چیکار کنم! لامصب بوق هم میزدی پلیس میوفتاد دنبالت) ، کراش هم که بسکی مموری پر کردیم کارخونش میلیاردر شد ، تیکن هم که شرطی حریف می طلبیدیم -))

  • TROOL

    چقدر کراش بازی کردم یه بازی دیگه هم بود به اسم مدال افتخار یادش بخیر پیرشدیما کاش زودتر PS46 رو هم ببینیم

  • zoroastrian

    اون جمله هایی که می نوشت خیلی جالب بودن .!

  • jimli

    یاد هاروست مون کراش و کراش باش شورش در شهر و ... به خیر

    • فرزاد

      شورش در کشتی هم باحال بود

      • TROOL

        این بازیه سرباز کوچیکه رویه PC رو من دارم یادش بخیر هر وقت حوصلم سر میره میشینم یه مرحلشو بازی میکنم خیلی فاز میده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی