ارسال پیام از طریق نسخه تحت وب اسکایپ بدون نیاز به نصب افزونه یا پلاگین اضافی
اسکایپ امروز در خبری نسخه ی آزمایشی پلتفرم پیام رسان خود را معرفی کرد که با استفاده از آن، از طریق مرورگر وب امکان استفاده از سرویس های این اپلیکیشن پیام رسان برای کاربران امکانپذیر ...
اسکایپ امروز در خبری نسخه ی آزمایشی پلتفرم پیام رسان خود را معرفی کرد که با استفاده از آن، از طریق مرورگر وب امکان استفاده از سرویس های این اپلیکیشن پیام رسان برای کاربران امکانپذیر خواهد بود.
به عبارت دیگر برای استفاده از اسکایپ نیاز به دانلود هیچگونه نرم افزار، افزونه یا پلاگین خاصی نخواهید داشت. تمام خدمات از طریق مرورگر و مراجعه به وبسایت Skype.com در دسترس خواهند بود. این سرویس در حال حاضر از مرورگرهای فایرفاکس، کروم، سافاری و اینترنت اکسپلورر پشتیبانی می کند.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
هرچند که شما می توانید از طریق مرورگر خود اقدام به برقراری تماس های صوتی و تصویری کنید، اما برای این کار نیاز به نصب افزونه دارید. اما در هر صورت اسکایپ برنامه ای دارد که طی آن قرار است نسخه تحت وب این سرویس -بر اساس استاندارد WebRTC- برای اینگونه تماس ها نیاز به هیچگونه افزونه ای نداشته باشد.
نسخه تحت وب اسکایپ هنوز برای همه در دسترس نیست، این شرکت اعلام کرده که این سرویس برای برخی از کاربران کنونی و برخی از کاربران جدید در دسترس است و طی ماه های آینده بتدریج برای تمام کاربران در سراسر دنیا قابل استفاده خواهد بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خخخخخخ
همین چند روز پیش توی کافینت دوستم ازش پرسیدم روی کلاینتهات اسکایپ نداری؟
- نه.
با خودم گفتم اگه جایی اسکایپ نداشته باشد باید چه کار کنم؟
خیلیم عالی اسکایپ نرم افزار خوبیه
اسک عالیه حیف که من کسی رو برای ارطباط باهاش ندارم :(
:skype:
شکلکها محدودن ما تویه تحریم شکلک گذاشتن به سر میبریم
چه جالب نمیدونستم نسخه تحت وب هم داره کاشکی واتز اپ حداثل نسخه پی سی داشت...
---
Now playing : Mano to Mardom (Yaghma Golrouee) :X
GroupMe (که متعلق به اسکایپ هست) و Telegram هم نسخه ی تحت وب دارن... خیلی بدرد میخوره... هرچند که خیلی وقته از طریق نرم افزارهای آفیس آنلاین مثل Outlook.com میشه از طریق وب با اسکایپ چت کرد...
من تو گوشی خودم با اکانت مایکروسافتم تونستم اسکایپ رو فعال کنم ولی تو گوشی خواهرم نتونستم (تا حالا اندروید کار نکردم) اگه کسی راه فعالسازیش تو گوشی های اندرویدی رو بلده بگه با تشکر
واقعا نیازش احساس می شد بخصوص زمانی که از رایانه فرد دیگه ای برای ارتباط می خواستی استفاده کنی.
خیلی هم عالی که تحت وب ارائه میشه امیدوارم تمام برنامه های ارتباطی تحت وب بشن.
اسکایپ عالیه ، قبلا از استفاده نمیکردم اما الان که استفاده میکنم هیچی کم نداره و اینکه روز به روز داره کاملتر میشه هم میتونه یه خبر خوب برای کسایی باشه که استفاده میکنن ، دم توسعه دهنده هاش گرم