سهام وارثان امپراطوری سامسونگ ۵.۰۹ میلیارد دلار ارزش دارد
خبرگزاری رویترز در سئول گزارش کرده است، روز جمعه شرکت سامسونگ SDS که به عنوان بازوی ارائه خدمات و راهکارهای آی تی گروه سامسونگ شناخته می شود ارزش اولیه سهامش در بازار با رقمی معادل ۵.۰۹ ...
خبرگزاری رویترز در سئول گزارش کرده است، روز جمعه شرکت سامسونگ SDS که به عنوان بازوی ارائه خدمات و راهکارهای آی تی گروه سامسونگ شناخته می شود ارزش اولیه سهامش در بازار با رقمی معادل ۵.۰۹ میلیارد دلار قیمت گذاری شده است. نکته قابل توجه در اینجاست که عمده این سهام تا کنون در اختیار سه تن از وارثان گروه شرکت های سامسونگ قرار داشته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
سامسونگ SDS که در روز جمعه بدل به پنجمین عنوان قدرتمند حاضر در بازار بورس کره جنوبی گردید، ۱۹.۰۵ درصدش متعلق به سه تن از فرزندان لی کن هی (Lee Kun-hee) مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس و بنیانگذار گروه شرکت های سامسونگ است.
یون هیوک جین (Yoon Hyuk-jin) یکی از تحیل گران بازار در همین رابطه می گوید: "صحبت از کمپانی که در اختیار مالکان سامسونگ قرار دارد نیست، بلکه صحبت از شرکتی است که بیشترین درآمد را در بین دارایی های غول تکنولوژی کره ای برای صاحبان سهام خود فراهم می آورد".
وارثان بنیانگذار سامسونگ از جمله J.Y. Lee، نایب رئیس پیشین سامسونگ الکترونیکس، ۱۴.۷ میلیون سهم شرکت Samsung SDS را در اختیار داشتند که ارزش اولیه آن در روز جمعه برابر با ۵.۰۹ میلیارد دلار قرار داده شد.
بخش سرویس های آی تی غول تکنولوژی کره جنوبی با وجود اینکه انتظار می رفت هر سهمش ۱۷۲ دلار ارزش گذاری اولیه شود با قیمت هر سهم ۳۴۴ دلار وارد بازار گردید که این رقم سبب می شود شرکت یاد شده ارزش تقریبی معادل ۲۶ میلیارد دلار را در حال حاضر به دست آورد.
SDS با ایجاد کسب و کارهای جدید سبب بالا رفتن ارزش کلی مجموعه شرکت های گروه سامسونگ و همینطور برتری میزان مالکیت وارثان این کمپانی شده و با توجه به موفقیت ها و قدرتمندی اش توجه بسیاری از سرمایه گذارن را به خود جلب نموده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی.
بچه ها بیایید اون روز خوب رو بیاریم نه در انتظار اون روز خوب باشیم.
این همه پول داشته باشی و نتونی پراید سوار شی به چه دردی میخوره!!!!!!!!!
راستی اگه برای شمردن هر بسته ی 100$ 1ثانیه وقت ببره
اینقدر پولو چقدر میکشه بشماری!!!
الکی حساب نکن تو همین چند دقیقه خیلی دلار رفته روش
واقعا امپراطوریه! عجب سرمایه ای...
بنظر من درس خوندن توی رشته های مهندسی آینده ی جالبی نداره(حداقل تو ایران)
شما فرض کن بعد 6-7 سال درس خوندن و مهندس شدن باید بری توی یه اداره یا شرکت با حقوق حداکثر 2 میلیون تومان از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر جون بکنی....و به همین خاطر بنظر من بهتره این افراد وارد کسب و کار بشن و بیشتر از این درس رو ادامه ندن چون فایده ای براشون نداره
ولی توی رشته های تجربی ارزش درس خوندن برای چندتا رشته ی خوبش بسیار بالاست چرا که شما میتونید بعد از 6-7 اگر یه ذره زرنگ باشی میتونی یه درآمد خوب و عالی داشته باشی
البته این فقط نظر من بود
قبول دارم فقط پزشکی تو ایران الان براش زحمت کشیدن ارزش داره
واقعا رقم خیلی بالایی هست.
ثروت زیاد خیاله البته واسه من یه نوت 4 از امپراطوریتون به من بماسه خدا رو شکر میکنم.
باهات موافقم.
حرف. ارث و پول و نزن از يه جايي اومدم كه حالم بده،تو يه مدرسه تو بالاشهر كار گرفتم كه دانش اموزاش با جنسيس و پرادو ميان تو حياط مدرسه پارك ميكنن ميرن سر كلاس
من ده سال جوونيم و فقط درس خوندم و كار كردم كه خرجيم دربيارم الانم هيچي ؛ دخختري كه دوسش داشتم گفت تو توي قراهم كردن سقف بالا سرخودت موندي برسه ازدواج گذاشت رفت
ببخشيد :( طاقت نيوردم
ما فراموش شد گانیم.
تا جاییم که مصرف بشیم ارزش داریم.
دیپلم که گرفتم یگی بهم گفت قصد داری ادامه بدی گفتم اره گفت خیلی خوبه اما هرجا پشیمون شدی سریع برگرد فکر هیچی رو هم نکن ، ترم 2 بودم پشیمون شدم نمیدونم چرا برنگشتم نمیدونم چرا به چی فکر میکردم که رفتم لیساسن گرفتم الان پشیمونم که چرا 4سال از عمرمو به فنا دادم میشد برم خدمت و 2 سالشو هم برم دبی حداقلش الان 20 میلیون سرمایه دستم بود همه کشورا درس خوندن دغدغشونه ایران بعد از درس تازه دغدغت شروع میشه
ایشالا همین راهی که باز شده واسه شرکت های ایرانی هم رخ بده و شاهد چنین رشدی بین شرکت های ایرانی هم باشیم تا ایشالا وضع مردم هم رو به بهبود بذاره.
امپراطوری سامسونگ !
میگم اون دخترشه مجرده ؟!!!