به نظر می آید با وجود اینکه تنها دو ماه از عرضه ی آیفون ۶ و ۶ پلاس می گذرد اما شایعات پیرامون نسل بعدی این تلفن هوشمند آغاز گشته است. در همین راستا و بر مبنای گزارشی که اخیراً منتشر شده ذکر گردیده که اپل احتمالاً قصد دارد در آیفون ۷ از صفحه نمایشی حتی بزرگتر از ۵.۵ اینچ استفاده نماید و البته اینبار در تولید نمایشگر تلفن هوشمند مورد بحث از شیشه یاقوت کبود استفاده خواهد شد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
همچنین در این گزارش گفته شده است فلز به کار رفته در بدنه ی آیفون تقویت گشته تا بحث خم شدن این تلفن هوشمند برای همیشه منتفی گردد. علاوه بر این اپل قصد دارد تا برای اولین بار در طول تاریخ تلفن هوشمندش دکمه ی هوم را حذف کرده و کلیه ی وظایف آن را به سنسور تاچ آی دی بسپارد.
پردازنده ی چهار هسته ای A8، بهره گیری از دوربین ۱۴ مگاپیکسلی و عرضه ی مدلی با حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از سایر مواردی هستند که احتمال داده شده در مورد نسل بعدی آیفون اعمال خواهند گشت.
این گزارش می افزاید اپل قصد دارد یک پرژکتور را نیز همانند آنچه پیش از این در گلکسی Beam از سامسونگ شاهد بوده ایم، به آیفون بعدی بیافزاید. باتری نسل بعدی تلفن هوشمند برند ساکن کوپرتینو نیز بهینه شده است و زمان بیشتری را می تواند دوام بیاورد و البته ظاهراً قیمت این محصول از گذشته نیز گران تر خواهد شد.
مسلماً نمی توان با قاطعیت شایعات موجود در این گزارش را رد و یا تائید کرد و باید منتظر ماند تا زمان به پرسش های پیرامون آنها پاسخ دهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
http://www.phoneprices.in/ :DF
من فکر میکنم توی نسل بعد این اتفاقا بیفته:
1. کیفیت دوربین از 8 به 10 یا 12 مگاپیکسل تغییر کنه
2. یکی از نسخه های 6 یا 6 پلاس حذف بشه!
3. اگر توی سری بعدی حذف نشه تو نسخه 7 لااقل با حذف لبه ها سایز صفحه تغییر کنه برای هر دو نسل
4. سی پی یو قوی تر بشه
5. یاقوت کبود تو نسخه ی 7 بیاد
6. حلقه ی دور دوربین تو نسخه امسال که میاد بره تو و همسطح بشه
7. تاچ آیدی قابلیت هاش چندبرابر بشه باتوجه به استفاده و آزمون و خطا در سیستم بانکداری اپل پی!
8. آیفون ارتباط خیلی نزدیکی با اپل واچ پیدا کنه و خیلی اپلیکیشن برای مدیریت اپل واچ توش بیاد
9. تکنولوژی یو اس بی دو طرفه رو پیاده کنه توی کابلش
10. آلومینیوم صفحه رو مقاوم تر کنه تا دیگه مشکل خم شدگی نداشته باشه..
اما شک ندارم در دو سال آینده یکی از آیفون های 6 یا 6 پلاس جاشون رو به یه آیفون جدید میده! مثل فایو سی که عمر یک ساله داشت! و فقط برای بازاریابی ارائه شد تا فروش فایو اس بیشتر بشه! مطمئنا امسال و سال دیگه اپل فقط با دادن 6 پلاس خواست مشتری ها رو روانه کنه به سمت صفحه ی بزرگتر و مطمئن باشید که در نسخه سال جدید هم این کار رو با شدت بیشتری انجام میده و در نسخه 7 (دو سال آینده) احتمال حذف نسخه 6 وجود داره!
تشکر
خیلی چرت و پرت بود، از دیجیاتو بعید بود این شایعات مزخرف و نشر بده...معلوم بود یه بچه نشسته چیزایی که دلش خواسته رو نوشته و ردیف کرده...نشون به اون نشون که تمام حرفاش ایده گرفته شده از محصولات دیگه بود، پروژکتور گالاکسی بیم و صفحه بزرگتر گالاکسی نوت و دوربین ۱۴ فلان گوشی...اینا شایعه نیست، حرف چرته...
اپل تو گوشی بعدی، طراحی رو تغییر نمی ده، یه سنسور جدید و یا شاید هم یه سخت افزار جدید و البته امکانات نرم افزاری جدید...
هنوز آیوفن 6 دست خیلی از عاشقان آیفون نیست.اینا دارن آیفون بعدی رو حدس میزنن!
همش چرته.به قول دوستمون انتظار ها رو میبرن الکی بالا.گوش نکنید.
همینه
عجب مشخصاتی!!!
اپل ببینیم چی کار میکنی...
عالی بود مثه همیشه مرسی
این شایعات همه دری ورین
این همه شایعه بعداً تیم کوک میاد میگه در نسل بعدی آیفون صفحه به اون ور هم میچرخه
همش از بیخ چرته محضه! دیگه بعد چندین سال طرفدار بودن اپل و دیدن انواع و اقسام کانسپت و طرح نهایی که معرفی شده میدونم تا حدودی چی درسته چی فیکه محض!
همیشه یه سری کلیپ رندر شده و کانسپت میدن که آیفون بعدی فلانه دورش نورانیه.کیبورد مجازی داره.رمش 4ئه صفحه نمایش 4k و ... . خلاصه یه سری توهمات و آرزوهای خیالاتی رو میچپونن تو کلیپ و میگن طرح بعدی آیفون :|
سطح توقع میره بالا بعد آیفون معرفی میشه و از توقعات نابجا پایین تره شروع میکنن میگین گند زد و خوب نبود و بازم رم 1 و .....!