ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر مبدل آنالوگ به دیجیتال نمایشگر اکسپریا Z4 به بیرون درز پیدا کرد

سونی قصد دارد رویدادی را در روز پنجم ژانویه مصادف با پانزدهم دی ماه سال جاری برگزاری نماید که بسیاری از رسانه ها انتظار دارند طی آن تلفن هوشمند پرچمدار این کمپانی که به احتمال ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۶ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی قصد دارد رویدادی را در روز پنجم ژانویه مصادف با پانزدهم دی ماه سال جاری برگزاری نماید که بسیاری از رسانه ها انتظار دارند طی آن تلفن هوشمند پرچمدار این کمپانی که به احتمال زیاد عنوان اکسپریا Z4 را یدک خواهد کشید معرفی گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در شایعاتی که پیش تر در رابطه با پرچمدار آینده ی سونی منتشر شده بود، صحبت از به کار گیری چیپست اسنپدارگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی در این تلفن هوشمند مطرح گشته بود. همچنین برخی دیگر از شایعات اشاره به بهره مندی Z4 از گواهی IP68 و قابلیت شارژ بی سیم القایی نیز داشتند.

امروز صبح تصاویری از مبدل آنالوگ به دیجیتال نمایشگر تلفن هوشمند مورد اشاره به بیرون درز پیدا کرده است که در مقایسه با نسخه ی به کار رفته در پرچمدار فعلی سونی موسوم به اکسپریا Z3 نکات جالبی را آشکار می سازد.

بر مبنای عکس های یاد شده ظاهراً غول تکنولوژی ژاپنی اسپیکرها را به لبه های بالایی Z4 انتقال داده است و همینطور محل قرارگیری دوربین جلویی و سنسور نزدیکی نیز جا به جا شده اند. در پایین موبایل هم شرایط برای اسپیکرها مشابه بوده و سونی آنها را به لبه های محصولش انتقال داده است.

مسلماً این آخرین شایعات پیرامون نسل آینده ی پرچمدار این برند موفق ژاپنی نخواهد بود و طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در همین زمینه کسب خواهیم کرد.

xperiaz4-1 xperiaz4-2 xperiaz4-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • محمد

    erfan
    باسلام
    امروز به طور رهگذري داشتم نظرارو ميخونم به نظراي عجيب غريب erfan رسيدم
    از بحث صفحه نمايش شروع كنيم
    شما به عمرت z2 رو ديدي؟رنگ هاي توليد شده توسط z2 نزديك ترين رنگ ها به واقعيت در زمان خودش بودن s5 فقط كنتراست بالايي داشتم وگرنه نه از نظر روشنايي و نه از نظر نمايش رنگ به z2 و m8 نميرسيد تازه اشباع رنگ بماند
    دوربين:بله كاملا قبول دارم سوني در حالت اتومات (سوپريور) نسبت به لنز فوق العاده اي كه استفاده ميكنه افتضاح عمل ميكنه
    اما همين حالت اتومات در نور كم خيلي عكساي بهتري از ايزوسل s5 ميگيره و اگر دوربين رو در حالت 20mp قرار بدي اونوقت دوربينش عالي ميشه اما در كل دوربين s5 بهتره (در نور معمولي)
    بدنه:اصلا لازم نيست هيچ توضيحي در اين مورد بزنم خودت خجالت بكش :D
    باتري:z2 هم باتري قويتري داره و هم رابط كاربري بهينه تر براي مصرف باتري كمتر
    رابط كاربري:بدون شك روون ترين رابط كاربري اندرويد اكسپرا يو اي هست
    بهترين برنامه هاي مديا رو هم داره
    از لگ و مكث هم خبري نيست مثل بعضي گوشيها ضاهرش هم سعي كرده بيشتر كلاسيك و ساده باشه تا پر از انيميشن و افكت
    به قول الجي سادگي در اوج هوشمندي
    حالا چيزايي كه به سوني نسبت دادي:سوني شركتيه هر سال طراحي محصولاتش عقب گرد نميرن. بنچمارك هاي الكي تحويل مردم نميده. روزولوشن صحفه رو الكي بالا نميبره وقتي ميدونه به ضرر باتري و روشنايي صفحه نمايشه تعداد هسته هاي گوشيرو الكي بالا نميبره وقتيي ميدونه هم باتري بيشتر مصرف ميشه هم گوشي داغ ميكنه
    با اجازت من تو موبايل فروشي كار ميكنم اگه شمهد هستي بيا همه اينارو برات لايو مقايسه كنم مشهد_احمداباد_نمايشگاه موبايل ايران

  • bahram

    ایول سونی.خوشم اومد

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ali9zafar

    نمیدونم چرا همه به رابط کاربریه سونی گیر میدن
    یکی از چیزایی که منو جذب سونی میکنه رابط کاربریشه
    دیگه ظاهر خودشو کارایی و اینا که به کنار

  • ali.n

    1_واو دادا اينهمه جوش نزن، من قبول دارم این دوستمون کلمات مناسبی بکار نبرد اما شما هم زباده روی کردی، ببین شرکت مورد علاقه شما نسل های جدیدش حتی از امکانات نرم افزاریش کم کرده چون زیادی بودن،، شما هم خواهشا چیزهایی مثل براویا و استامینا مود رو بی فایده خطاب نکن من واقعاً از براویا لذت میبرم چون عکسهای قدیمی و بی کیفیت رو هم عالی تر نشونم میده، استامینا که خداوکیلی فوق العاده عمل میکنه و ثابت شدست...

    • ali.n

      در پاسخ به erfanm

  • farid

    اگه اینطوری باشه میخرمش

  • erfanm

    ینی فاتحه مفهوم پرچمدار رو خوند سونی با این گوشی هاش
    خداروشکر سامسونگ و بقیه شرکت ها چندتا میان رده میزنن
    سونی انتحاری داره روز به روز پرچمدار میزنه
    منتظر تبلت و نسخه مینی و چندجور نسخه دیگه هستیم از این برند...خداروشکر سونی نخریدم وگرنه به فاصله یک سال گوشی من کلا فراموش میشد

    • zh1996

      داداش، دنبال زیر بغل مار هستیا..... یه جور حرف میزنی انگار سهامدار اپل یا سامسونگ هستی....... به قول رابین هود: آب رو بریز اونجایی که میسوزه!!!

      • erfanm

        دوست عزیز من نه سهامدار سامسونگ هستم و نه هم وطن این کره ای ها
        فقط محصول خوب رو افتابه لگن دونستن کار زشتیه
        این محصول رو میلیون ها ادم از جمله من خریدن
        محض اطلاع هم به شدت دنبال خرید ایفون 6 هستم فقط منتظرم قیمت نجومی اون کم بشه و به توان مالی من برسه
        باز طرفدار های ایفون قک نکنن من از سامی خیلی اذیت شدم یا خیلی از 6 خوشم اومده...فقط برای تغییر پلتفرم میخوام این کارو بکنم وگرنه هنوزم میدونم ایفون 6 در بحث دوربین و نرم افزار های بومی و کیفیت نمایشگر و حافظه و خیلی چیزای دیگه عقبتر هست...تنوعه دیگه با همه اینا دنبالشم بخرم
        گفتم بدونی از سامسونگ چیزی به من نمیرسه فقط اگع بعضی وقتا میام اینجا و مینویسم واسه اینه که میبینم به ناحق با چه رویی محصولی که هیچی برای مقابله نداره رو میبرن بالا و از طرف دیگه رقیبش رو میگن پلاستیکی و افتابه لگن.
        در اخر هم امیدوارم حرف زدن شما یه تغییر جدی بکنه...خیلیا خیلی حرفا زدن باید نقل قول کنم برا شما؟

    • ali.n

      خب دیده پرچمدار اش بهتر فروش میرن این سیاستو پیش گرفته، شایدم خوب نباشه این کارش،ولی ضرری برای خریدار نداره مگر اینکه دلبند پز دادن اینکه گوشی آخرین مدل داره باشه. فراموشی هم در کار نیست چون پرچمداراش رو خوب پشتیبانی کرده

  • mostafa

    رابطه کاربری سونی عالیه دوست عزیز
    و لازم نیست دلیلی برای توجیهش بیارم
    همنطور که ios جالبه و ویفون طرفدار داره سونی هم فوق العاده و کاربردیه و مث بعضی گوشی ها افتابه و لگن بی استفاده نداره توش و عین سادگی کاربردی و امکانات زیاد و فوق العاده داره که کمتر برندی همچین امکاناتی دارن
    در مورد هر شش ماه یک پرچمدار هم ضعف خبر رسانی این سایت هستش که این طرح کلا کنسل شده و احتمالا بعد z4 همون رویه یک سال رو پیش رو میگیره

    • erfanm

      اها
      پس از نظر شما یه شرکتی که به مشتری احترام میذاره و کلی سرمایه خرج زیرساخت ها و هماهنگ سازی نرم افزار ها میکنه و امکانات بسیار زیادی برای مشتری خودش در نظر میگیره افتابه لگن میسازه؟
      دوست عزیزم شرکت مورد علاقت یه نمایشگر نتونسته بسازه که ابروی شرکتش رو نبره
      دوبینش توی تست ها همیشه جزو افتضاخ ترین هاست با وحود بازی کردنش با اعداد و 20 مگاپیکسل بی مصرف.
      مشکلات متعدد بدنه گوشی و نرم افزارش هم که بماند.
      یکی از دوستای دانشگام سونی Z1 داره گفته بودم قبلا هم با نوت 3 مقایسه کرده بودم
      از وقتی که خریده همش دنبال رام های پورت شده و کاستوم رام و پک های جور واجور میگرده که بتونه یکم به قابلیت های گوشیش اضافه کنه
      اونم مثل شماست همش سونی سونی میکنه و همونی که شرکت قالب کرده بهش میگه بهترینه و نمیخواد قبول کنه.
      روی کاغذ و حرغ زدن ها چیزای گنده ای مث x reality و bravia و stamina و bionz و هزار جور اسم دهن پر کن دیگه مبچسبونه به گوشی اما خروجی همشون چه توی نمایشگر چه توی دوربین ابروی گوشیش رو میبره.
      از سونی حداقل توی بخش موبایل فقط یه اسم سونی مونده وگرنه حتی شیاومی هم الان بسیار جلوتر از اونه.
      ضعف مدیریتی و حرف های بی پایه و سرمایه کوچیک اون باعث شده سونی حداقل توی بخش موبایل بسیار ضعیف عمل کنه
      از مدیر عامل بگیر که هر دوسال عوض میشه تا حرفای صد من یه غاز که یه روز وقتی میبینن بقیه جلوتر رفتن QHD میشه بد و روز بعدش میان QHD میزنن و ما مثل همیشه این داستان ها رو میخونیم و میخندیم به شرکتی که حرفای خودش رو نمیتونه ثابت کنه و حتی خودش هم روی اونا پایبند نیست.
      اون شرکتی که میگی افتابه لگن سرمایه فقط بخش موبایلش به اندازه دوتای کل شرکت سونی روی همدیگس
      سونی ساختمون ها رو فروخت و اجاره نشین شد
      بخش های تحقیقات رو فروخت
      لیسانس های مختلف رو در انواع زمینه ها واگذار کرد
      برند با ارزشی مثل وایو رو داد و رفت.
      با وجود تمرکز روی ال سی دی ها و گوشی های پرچمدار هنوزم نه در تلویزیون ها رقیبی برای الجی و سامسونگ شده و نه در گوشی ها تونسته یه پرچمدار بزنه که یک سال بتونه دووم بیاره...
      اگه پرچمدار واقعا کامل و پرچمدار باشه و جامع چع نیازی طرفدار های خودشو اینقدر اذیت کنه با ماه به ماه پرچمدار زدن؟
      باید بزنه چون میبینه بخش های مختلفی توی گوشی ضعف جدی دارن و رقبا گوی رقابت رو ربودن بایدم دوباره یه پرچمدار بزنه تا سر و صدا کنه و به لطف تبلیغات بیشنر شاید فروشش کاهش نداشته باشه.
      سونی چند سال پیش اریکسون رو در بخش موبایل زمین گیر کرد و اونو خرید
      امروز حرف منو یادت باشه که سونی همونطور که وایو رو فروخت روزی بخش موبایل خودش رو هم واگذار میکنه.
      یاد بگیر اگه به شرکتت علاقه داری به بقیه شرکت ها هم احترام بذاری اگه اخترام نذاری یکی مثل من محترمانه حقایق تلخ شرکت مورد علاقت رو که کم هم نیستن میذاره جلو صورتت اونوقت نمیدونی چیجوری جمش کنی

      • عــــــامـــــــــر

        زد ۱ مشکلات زیادی داشت و تنها علتش هم این بود که نصف کارخونه های سونی نو سونامی نابود شدن اما زد ۲ و زد ۳ خداییش عالی بودن بخصوص زد ۳ من تو چند سایت ایرانی بررسیشو خوندم همه اونو یه چیزی خیلی بهتر از زد۲ میدونن

      • ali.n

        2_در ضمن قبول صفحه z وz1 افتضاح بودن اما واقعا به نظرت z2 وz3 الان جزو بهترینها نیستند. اجاره نشین هم نشده و فقط ساختمون های اضافی رو فروخت فعلاً در اکثر بخش ها سود ده شده ولی در بخش موبایلم داره سعیشو میکنه،تلویزیون هاش هنوزم معتبر ترین جوایز رو درو میکنن، هنوزنوآوری دارهنوآوری هایی مثل پنل سری z3 کم مصرف یا سنسور های خمیده یا کیفیت صوتی دوربینم در حالت 20عالیه و نه بازی با اعداد سایت ها رو ول کن برو z3 رو تست کن.

  • ayat

    باز هم مثل قبلیا.تا نخواد تغییر مثبت کنه فروش خوبی نداره.
    همون z3 تو سایت ..... تو اون مسابقه اصلا حرفی واسه گفتن نداشت.تازه اون همه مانور میده رو دوربین.رو اونی که تاکید داره مضخرفه وای به حال بقیه چیزاش.

    • mostafa

      بهتره تعصب رو کنار بزارید دوست عزیز
      تویه سایتی مث gsmarena نظر سنجی شده و از همه گوشی ها امتیازی تقریبا دو برابر بالاتر اورده!! با وجود اینکه سامسونگ اینقدر طرفدار داره
      با اینکه خود این سایت بی طرف نیست
      بهتره یکم دیدتون رو به حقایق باز کنید
      و توهم نزنید
      http://mblog.gsmarena.com/weekly-poll-results-sony-xperia-z3-voted-fan-favorite/

      • ayat

        اگه گوشیت z3هست که ببا به من خوبیاشو نشون بده اگه هم نداریش دهنتو ببند.

      • erfanm

        اگه خوبه چرا بازدید ازش کمه؟
        چرا مردم رقبتی به نگا انداختن به مشخصاتش ندارن؟
        چرا هر سال داره ضرر میده؟
        چرا فروشش با این وجود که هر شیش ماه یه پرچمدار با تبلت و مینی همون میده افزایش قابل توجهی نداره؟
        این یه مشکل توی طرفدار های سونی هست و من همه جا هم دیدم...کسی که سونی میخره فک میکنه خدای گوشی ها دستشه...اما در حقیقت به هیچی اون گوشی نمیتونی افتخار کنی و هیچ ویژگی نداره که بهترین باشه...هیچی

        • ramin

          سلام خدمت همه دوستان گل.عرفان جان دلبندم این نظر شماست.همه میدونند که شذکت سونی مثل سامسونگ گوشت کوب پلاستیکی تولید نمیکنه.پرچمذاران سونی ظاهری شیک و ساختاری عامه پسند داره.پسرم

        • شهریار

          موبایل مصرف شخصی داره برادر من ، ینی ملت ما انقدر بی همه چیز شدن که به داشته هایی مثل موبایل افتخار میکنن؟
          زد ۳ شاخ ترین نباشه دومین گوشیه شاخ بازاره ، اینم بگم نمیشه برای کلمه «بهترین» مرز تعیین کرد. برا هر شخصی معنای متفاوتی داره. در مورد فروش هم فک نکنم این مساله نه به شما و نه به هیچکس دیگه ای ربط داشته باشه. نوکیا فروشش کمه ولی همه میدونیم کارش تو دنیای موبایل درسته ، البته خدا بیامورز کارش درست بود ، ما مصرف کننده ایم ، نه سهامدار

          • ali.n

            این حرف شما رو باید کپی کنم و هرجا لازم بود پیست کنم. واقعا درست و صحیح گفتید،

  • عــــــامـــــــــر

    نمیدونم چرا سونی زد اولترا رو ادامه نداد واقعا در نوع خودش فبلت عالی بود اونم با اون صفحه نمایش کاربردیش

    • پژمان

      اون صفحه کاربردی تو پرچمدارای ش وجود داره ... اگر شک داری میتونی بری بازار موبایل با مداد رو زد 2 و زد 3 بنویسی ...
      من خودمم زد 2 دارم و اتفاقا بسیار هم کاربردی بوده واسه من ....
      نمیدونم این سونی چرا مانور تبلیغاتی روش نمیده ... اگر اپل سامسونگ و غیره بودن گوش مردم رو کر کرده بودند ...
      کلا الان زد 2 با توجه به قیمتش انتخاب فوقالعاده ای هست ... استریو مداد ضداب شیک رم3 ... که این آخری با توجه به رام سبک سونی واقعا خوبه ... از روز اول که زد دو دارن تا حالا کلین مستر و این جور چیزا نریختم روش .... هرچند با بیش از 200 برنامه که روشه کمی سرعتش کم شده ... اما فقط "کمی" سرعتش کم شده ..
      بیش از این ادامه ندم ... چون نه پول میگیرم نه هیچی ..
      اما هنوز موندم چرا رو مداد زد 2 و 3 مانور نداد از ضد آی بودن بیشتر به درد میخوره ..

    • شهریار

      منم الترا دارم ، میگن قراره زد الترا ۴ بیاد :)

      • Erfanm

        حمل و نقلش چیجوریه؟
        برام واقعا حیرت آوره چطور با اون گوشی بزرگ تماس میگیرین با کسی...
        اصن چطور توی دست میگیرین
        جیب که هیچی باید شلوار بخری اندازش جیب بدوزی
        مشکلی ندارین شما؟

    • erfanm

      عامر شما سونی اولترا داری؟

    • Benzin

      چرا کاربردی؟ مگه چه کاری انجام می ده؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی