ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس پرو ۳ و حمله مجدد مایکروسافت به مک بوک های ایر [تماشا کنید]

چند وقتی است که مایکروسافت در ویدئوهای تبلیغاتی خود بسیار مستقیم و بی پروا به سری محصولات اولترا بوک اپل موسوم به مک بوک ایر حمله می برد و تلاش می کند تا سرفس پرو ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۶ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند وقتی است که مایکروسافت در ویدئوهای تبلیغاتی خود بسیار مستقیم و بی پروا به سری محصولات اولترا بوک اپل موسوم به مک بوک ایر حمله می برد و تلاش می کند تا سرفس پرو ۳ خود را به عنوان رقیبی جدی برای این لپ تاپ ها مطرح نماید.

کمپانی یاد شده در یک ویدئوی جدید به مناسبت آغاز تعطیلات سال نوی میلادی که فضای آن نیز با همین تعطیلات همخوانی دارد، مجدداً روند گذشته را تکرار کرده و اینبار با سرودیآهنگین برتری های تبلت هیبریدی خود را بر شمرده و نشان می دهد که با این برتری ها کاربران مک بوک ایر نیز قانع می شوند تا محصول مایکروسافت را برگزینند.

در ادامه ی مطلب می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://host3.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/596/a57512d77bc29da20ba0f699183b53a91787767.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • MAC OS X

    من به شخصه اپلی هستم
    اما از سرفیس خوشم میاد
    اما به مایکروسافت حق نمی دم انقدر مک رو مسخره کنه
    باید از اپل یاد بگیره
    تا حالا سرفیس رو مسخره کرده اپل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی

    gooddddd

  • HM-ROYAL

    من نمیدونم این ماکرو سافت با این سیسنم عامل ویندوزش چی داره که اینقدر کشته مرده و متعصب داره .. من که هیچوقت از کار کردن با محصولات ماکروسافت لذتی نبردم و کامل راضیم نکرد ..همش برام مایه دردسر و اذیت بوده...

  • m0hammad_01

    زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد دوست عزیز

  • مسلم

    کلیپو ندیدم. امیدوارم . تیکه انداختن و... تو کلیپش نباشه که باعث میشه شان خودش بیاد پایین.

  • امید

    این خیلی جک هست که محصول با قابلیت های ۵ سال پیش رو با محصول امسالی به هماورد بطلبی.

    چرا قابلیت های نرم افزاری رو مقایسه نمی کنه؟ فقط گیر داده به تاچ؟

    چرا چیزی از قیمت نمیگه؟

    زیاد مقایسه جالبی نیست به نظرم

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • غلامرضا

    با سلام اول بگم سلیقه شخصی هر کسی محترم وبه برند خاص تعلق خاطر دارد اونائیکه میگویند سرفیس شکست خورده است سریالArrowرا یک نکاهی کنند تا بیشتر با قابلیت هاس سرفیس و لومیا های نوکیا اشنا شوند بهترین تبلیغات بنظرم استفاده از این گجتها در فیلم وسریال های مختلف است که مردم را با اونها اشنا کرده وبیشتر بطرفش جذب میشوندودیگر سر برندهای مختلف تعصب کاذب ندارند.

  • mohammadmj

    بی شک بهترین تبلت دنیا سرفیس 3

  • وحید

    تبلیغهای قبلیش جالب بودن ولی از این تبلیغش نمیدونم چرا خوشم نیومد !
    در مورد این بحث که محصولات یا شرکت رقیب رو زیر سوال میبرن من خودم به شخصه خوشم نمیاد از این نوع تبلیغ. حالا هر شرکتی هم این کارو کنه ولی از همه ی اینها بدتر اون تبلیغیه که بعضا شرکتی نه به برند رقیب بلکه به تمام کسانی که از محصولات رقیب استفاده میکنن توهین میکنه (به خود اشخاص نه دستگاه ها و برندها)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی