ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین اطلاعات از Ascend P8 هواوی لو رفت

در حدود ۶ ماه پیش هواوی از جدیدترین پرچمدار خود، یعنی Ascend P7 رونمایی کرد که ما هم این محصول را برای شما بررسی کردیم. حال خبرهایی از چین منتشر شده که این کمپانی قصد ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حدود ۶ ماه پیش هواوی از جدیدترین پرچمدار خود، یعنی Ascend P7 رونمایی کرد که ما هم این محصول را برای شما بررسی کردیم. حال خبرهایی از چین منتشر شده که این کمپانی قصد دارد در رویداد آتی CES که در ژانویه آغاز می شود، نسل بعدی این تلفن هوشمند را معرفی کند.

به گفته وب سایت MyDrivers، تلفن هوشمند Ascend P8 در حال گذراندن مراحل تست است و از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می برد. گفته شده پنل این محصول از نوع 2.5D و تا حدی مشابه لبه های خمیده آیفون ۶ خواهد بود و توسط یک کمپانی ناشناس تایوانی تولید می شود.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما نکته ای که در رابطه با این تلفن هوشمند جالب به نظر می رسد، به انجام رسیدن وعده های هواوی در تولید محصولات زیباتر و نجیب تر است. چرا که هواوی پی۸ از بدنه ای فلزی و سرامیکی بهره خواهد برد. طبق گفته MyDrivers، انتظار می رود جنس قاب این محصول از فلز و بدنه پشت آن از سرامیک باشد.

در ادامه گفته شده که پی۸ از یک چیپ ۱۶ نانومتری FinEFT هشت هسته ای کرین ۹۳۰ بهره می برد. به احتمال بسیار زیاد این محصول در اواخر سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهد شد.

به بیان تحلیلگران، استفاده از متریال خاص در بدنه و قاب پشت هواوی پی ۸ تاثیری در قیمت آن نخواهد گذاشت و این محصول با قیمت حدودی ۲٫۹۹۹ یوان چین (حدود ۴۸۹ دلار) به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • mohammad

    سلام من خودم پی۶داشتم فقط تو بازی کردن ادمو اذیت میکردو به جز این هیچ مشکلی نداشت صفحه نمایشش عالیه ولی خیلی ضعیفه یعنی با اروم ترین صربه میشکنه مال منم شکست فروختم و الان لومیا۹۲۰دارم واقعا حرف نداره


    فقط لومیا

  • محمد رضا

    این گوشی سیاست های داره ک خیلی وسیتر از افکار ماست اون داره این گوشیرو پر میکنه باکارای بالا ولی یکی از فکر های ساده اون اینه که میخواد بعد از پخش شدن سیم کارت خودشو تولیدکنه ک فقط مخصوص هواوی باشه حالا بماند ک با وجود این سیم کارت ی اپراطور جدید یه سرمایه گذاری وسیع ی چیزی ک مردم بعد بهش میگن نیاز ی ی ی............

  • حسام

    سلام.منم هواوی جی۷۰۰ دارم همه چیزش عالیه ماه هستش تو قیمت ۷۵۰ خریدمش واقعا گوشیه خوبیه اما....
    یه مدت هستش که سوکت شارژرش مشکل داره و ترس باز کردن گوشی رو دارم که بدم درست کنن به نظرتون اینکارو بکنم گوشی مورددار نمیشه.خواهش میکنم ازتون جواب منو بدین ممنون هستم ازتون

  • حسام

    سلام.منم هواوی جی۷۰۰ دارم همه چیزش عالیه ماه هستش تو قیمت ۷۵۰ خریدمش واقعا گوشیه خوبیه اما....
    یه مدت هستش که سوکت شارژرش مشکل داره و ترس باز کردن گوشی رو دارم که بدم درست کنن به نظرتون اینکارو بکنم گوشی مورددار نمیشه.خواهش میکنم ازتون جواب منو بدین ممنون میشم

    • مجید

      گوشی باز نشه بهتره چون میخوره توی سره قیمتش اگه میخای بفروشی خراب بفروشی بهتر از اینه که بازش کنی درست کنی بعد بفروشی

  • G700

    سلام.
    بچه ها من هوایی جی۷۰۰ دارم. با قیمت شیشصدوپنجاه هزار بهترین گوشی توی بازاره. امکانات گوشی تا حدی شبیه ب یک پرچمداره. دوربین عالی با فیلمبرداری fulHD, کیفیت صفحه نمایش با رزلوشن بالا HD,زاویه دید بسیار عالی که با s4برابری میکنه و فکوس فوق العاده حرفه ای از جمله مشخصاتی که توی هم قیمت های خودش مثل گرند ۲ و دیزایر۶۱۶و... اصلا دیده نمیشه! تازه پنل IPS که در حالت خاموش کاملا سیاه میشه و جلوه زیبایی مثل سونی z به گوشی میده جای بحث دارد. در مورد سخت افزار هم اگه بتونین نسخه اصلیشو (اگه مربوط ب سال 2013باشه کیفیت بالا تری داره) گیر بیارین هیچ مشگل خاصی نداره و سرعت و بیشتر قدرت پردازنده خوبه. جنس بدنه هم از پلاستیک ضد خش فشرده هست که نسبت ب دیزایر های htc کیفیت خیلی بهتری داره که در برابر ضربه مقاومه و ترک نمیخوره

  • sina

    من خودم جی ۷۰۰ دارم , خیلی از ما رو برند زیادی تعصب داریم ولی همین مدلی که من دارم از نوت ۳ یا ایفون خیلی بهتره
    منتظرم تا پی ۸ بیاد زود بخرم , به شما هم میگم برید تو خط هواوی چون بینظیره

  • محمد

    بنظرم هواوی نسبت به قیمتش خیییلی سرتراز گوشیای دیگس مثلا پی شیش هواوی با اینکه خیلی قیمت پایینتری نسبت به اس فور داشته ولی هردوتاشون تو نظرسنجیا 7.5رو گرفتن...البته بعضیا خیلی رو برندا تعصب دارن و بیشتر ازهرچیزی براشون مهمه

  • داش کل چینی

    من خودم یه چینی هستم حدود20سال اصفهان کار و زندگی میکنم از ایرانی ها افاده ای تر ندیدم طرف نون نداره بخورد دنبالی گوشی روز تو سبزه میدون میگردس آخه خره برو دنبال زندگیت نکن همچین یخته پس انداز کن واسه کوری و پیرید

    • مجید

      چقدت فارسیت خوبه خخخخخ ما هم گوشامون دراز

  • iphone

    pool dadan be huawei yani pool rikhtan to ashghali aksare goshiaei ke vase taamir baram miad hamin berande .

  • bahram

    خوب بود مرسی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی