ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تنوع مدل های تلفن های هوشمند خود را کاهش می دهد

وال استریت ژورنال بعد از ظهر روز گذشته در گزارشی اشاره کرده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال آینده و به عنوان بخشی از برنامه ی جلوگیری از کاهش سودش به تولید مدل های کمتری ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وال استریت ژورنال بعد از ظهر روز گذشته در گزارشی اشاره کرده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال آینده و به عنوان بخشی از برنامه ی جلوگیری از کاهش سودش به تولید مدل های کمتری از تلفن های هوشمند بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر بخش سرمایه گذاری این شرکت کره ای نیز در ارائه ای که در نیویورک داشته است این مسئله را تائید نموده و گفته کمپانی که وی در آن شاغل است در سال ۲۰۱۵ مدل های تولیدی تلفن های هوشمند خود را بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش خواهد داد.

شرکت مورد بحث در طول چندین سال گذشته دست به تولید مدل های بسیار متنوعی از موبایل های هوشمند در قیاس با سایر تولید کنندگان محصولات اندرویدی و همینطور اصلی ترین رقیبش در بازار یعنی اپل زده است.

گستره ی مدل های این غول تکنولوژی کره ای در بازار بسیار وسیع بوده و محصولاتی همچون گلکسی S5، نوت ۴، نوت اج و گلکسی S5 اکتیو به عنوان پرچمدارن آن و مدل های دیگری مانند گلکسی A3، A5، گلکسی آلفا و S5 Mini به عنوان میان رده های سامسونگ شناخته می شوند.

با وجود این تنوع بسیار بالا در محصولات، آمارهای اقتصادی شرکت مورد بحث خبر از کاهش ۷۴ درصدی سود فروش مرتبط به تلفن های هوشمند آن در سه ماهه ی سوم سال میلادی جاری داده اند و فروش خط تولید گلکسی نیز تنزل قابل توجهی را تجربه نموده است که علت اصلی این مسئله هم به موفقیت رسیدن برندهای چینی همچون شیائومی و لنوو به حساب می آید.

سامسونگ می گوید تحلیل دقیقی بر روند بازار داشته و با ایجاد تغییرات می تواند دوباره و در آغاز سال جدید میلادی وضعیت را به نفع خودش تغییر دهد. البته نباید فراموش کرد علی رغم تمام اخبار بدی که این روزها پیرامون غول تکنولوژی کره ای وجود دارد این برند کماکان به عنوان اولین تولید کننده و فروشنده ی تلفن های هوشمند در بازار شناخته می شود و فرصت جبران را از دست نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • bahram

    پس بالاخره سامی تصمیم به تعدیل گرفت.ببینیم چی کار میکنه
    تشکر

  • Naser_Shabani

    به نظر من سامسونگ با این تنوع محصول میتونه به این فک کنه که گوش های سفارشی برای مشتری تولید کنه

  • Erfanm

    آقا راستی چند تا نکته درباره نرم افزار
    اولا ترتیب کامنت ها درست نیست
    دوما مثبت منفی ها هم نیستن
    سوما باریکلا برنامه خوبیه آفرین :))))

  • آقا حسین

    همیشه تمرکز بر یک محصول خوب بهتر از توسعه چند محصول متوسط است . خوبه که سامسونگ داره به این سمت می ره و بعد از این احتمالا رقابت بیشتری بین سامسونگ و اپل خواهیم دید که نهایتا به نفع خریدار خواهد بود. هرچند سیاست کلی سامسونگ اصلا مشابه اپل نیست و سامسونگ هیچ وقت با تک محصول در بازار حضور نخواهد داشت و حتما بجز گوشی های رده بالا ، گوشی های با قدرت متوسط و پایین هم خواهد داشت . اما اینکه در هر بخش بر روی محصول مربوطه تمرکز کنه مطمئنا نتایج بهتری خواهد داشت .

  • ali

    من به این نتیجه رسیدم که محاله سامسونگ به چیزی که میخواد نرسه.سامسونگ واقعا کمپانی بسیار بزرگیه و پول و ثروت زیادی هم داره.این خبر هم میتونه نشونه ی خوبی باشه.من از گلکسی آلفا خیلی خوشم اومد.دفعه ی اول که میبینیش یه لحظه تعجب میکنی از ظرافت و زیباییش و اگه قیمتش معقول تر بشه به یکی از محبوب ترین گوشی های بازار ایران تبدیل میشه

  • ShayaN

    خب جای امیدواری داره این کارش
    حداقل بخاطر سود خودش دست به اینکار زد
    خیلی مشتاقم پرچمدار سال آینده سامی رو ببینم، معلوم نیست میخواد آلفا 2 رو پرچمدارش کنه، یا اس6 رو!
    اگه اس 6 فلزی باشه و لوکس، پس آلفا چیکارست و چرا اومد اصلا
    شاید اس 6 امکانات و سخت افزارش سر به فلک بکشه، اما آلفا با مشخصات پرچمدارای این یکی دو سال اخیر بیاد

  • H A M E D

    اخیرا خیلی داره از سامسونگ خوشم میاد...
    مخصوصا بعد از نوت 4 و آلفا... گوشیای واقعا خوبین

  • TROOL

    اینکه چند مدل رو بزنه در قالب 1 مدل و پرچمدار بشه بهتر از اینه که 10 تا مدل بده بیرونو رویه همشون مانور بده
    الان میتونست سریه الفا که گوشیای فلزی اند رو بجاشون معماریشونو بیارن رویه سریه اس پیاده کنه

  • M.S.N

    به قول سعید روزی که سامسونگ گوشی نده شب نمیشه.
    اگه این رویه تغییر کنه خیلی خوبه و محصولات کم نقص تری خواهیم دید.

  • erfanm

    کرر درستیه منتها مدل منتهی مدل هاش باید جامع تر از قبل باشن هرچند من به این خبر امیدی ندارم سامسونگ زیاد بازار رو امتحان میکنه که همین باعث مدل های متنوع میشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی