ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وایبر
تکنولوژی

وزیر ارتباطات : وایبر کند نشده است [نظرسنجی دیجیاتو]

چند ماهی است که کند شدن وایبر برخی از مشترکان موبایل در کشور را کلافه کرده. این موضوع احتمال فیلتر شدن این اپلیکیشن ارتباطی را در ذهن کاربران ایرانی افزایش می دهد. برخی از کاربران ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۴:۲۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند ماهی است که کند شدن وایبر برخی از مشترکان موبایل در کشور را کلافه کرده. این موضوع احتمال فیلتر شدن این اپلیکیشن ارتباطی را در ذهن کاربران ایرانی افزایش می دهد.

برخی از کاربران و کارشناسان این کندی را ثمره نامه نایب رئیس قوه قضائیه به وزیر ارتباطات می دانند و احتمال می دهند وایبر توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا سازمان های دیگر کند گردیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به این موضوع واکنش داد و در مصاحبه با یک روزنامه داخلی گفت: به هیچ عنوان کندی در سیستم وایبر رخ نداده است و ما نیز در صدد محدود کردن سرویس هایی اینچنین که مردم از آن استفاده می کنند، نیستیم.

محمود واعظی در مورد نظارت سازمان های دیگر بر روی نرم افزارهای داخلی اظهار کرد: هیچ تفاوتی بین نرم افزارهای ایرانی و خارجی نیست و بر روی همه برنامه ها در داخل کشور نظارت می شود.

وی افزود: تنها تفاوتی بین این دو گروه وجود دارد، میزبانی آنهاست، که برنامه های ایرانی اطلاعاتشان در داخل کشور است ولی سرور بقیه برنامه ها در خارج کشور قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • پویا

    با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز .برنامه وایبرتون رو از پلی استور بزنید من امتحانش کردم مال من مشکلی نداره . در ضمن گوشیم هم اس 4 و با اینترنت ایرانسل هم مشکلی نداره

  • محمود کریس

    برای من پیام اومد 1 ماه پیش که اگه وایبرتو اپدیت نکنی قطع میشه منم اپدیت نکردم تا بدونم جریان چیه ولی هنوزم قطع نشده این پیام رو وایبر برای من فرستاد ؟!!!

  • srb90

    من برگشتم به نسخه 4.3.0 باز یکم بهتر از قبله اما بازم کنده واسه تماس که تقریبا غیر قابل استفاده هی قطع میشه قبلا با سرعت خیلی کمتر از الانم راحت تا نیم ساعت هم بدون قطعی میحرفیدم
    بنظر منم تلگرام بهترینه همه چیو باهم داره فقط یه مشکل داره اونم اینکه هنو خیلیا نصبش نکردن :))))

  • HM-ROYAL

    محدودیت تا به کی آخه... الآن سالهاست اینترنت ارزان و چند مگابیتی (اگه کف و حداقل سرعت اینترنت ارائه شده در کشورهای اروپایی حساب کنیم ) و نامحدود و همچنین سرعت های بسیار بالاتر با کلی خدمات به کاربران ارائه میشه اصلا" ملت در این کشورها دانلود نمیکنند اصلا" نیازی به دانلود و ذخیره دیتا ندارند همه چی با سرعت بالا و بدون محدودیت خاصی در اختیار کاربران است و هر چی بخوان آنلاین تماشا میکنن در بستر اینترنت پر سرعت، برای آموزش و پیشرفت و توسعه و گسترش فناوری و... استفاده میکنند... ولی اینجا همچنان اندر خم یک کوچه اند ...

  • zapi

    معمولا وقتی کند میشه یعنی History وایبرتون حجمش زیاد شده!
    من هیستوریمو کامل پاک کردم و الان سرعتش خیلی خوبه!

  • آقا شهابی

    هیچ فرقی نکرده هنوز خوب و سریع!

  • armania

    وایبر که خیلی افتضاح شده، خودم دیگه دارم هایک استفاده میکنم، خیلی عالیه

  • سعید

    من وایبرو حذفیدم خیلی وقته

  • mostafa

    منم نظر سنجی رو نمی تونم ببینم

    انتقال کلیپ خیلی کند شده
    بعضی وقت ها هم کانکت نمیشه

  • LG Forever

    خدایی خیلی کند شده خیلی اصن باز نمیشه بعضی موقع ها

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی