بر مبنای گزارشات و اخبار منتشر شده سهم سامسونگ در بازار تلفن های هوشمند در نیمه دوم سال 2014 از 32.2 درصد به 24.9 درصد تنزل داشته است. عمده ی تحلیل ها نیز حکایت از این امر دارند که به موفقیت رسیدن شرکت های چینی در بازار یاد شده عامل اصلی نزول سهام برند کره ای مورد بحث بوده است.
در همین راستا سامسونگ از همکنون خط مشی خود را مشخص کرده و با ایجاد تغییراتی وسیعی در روند حرکتی اش قصد دارد به این وضعیت خاتمه دهد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
غول تکنولوژی کره ای قصد دارد در ابتدا نسبت به کاهش قیمت محصولات میان رده ی خود و نزدیک کردن رقم آنها به همتایان چینی اقدام نماید و همزمان با این موضوع تعداد تنوع مدل های موبایلی که تولید می کند را هم تا ۳۰ درصد کاهش دهد.
دیگر برنامه ی سامسونگ هم در تولید بیشتر تلفن های دارای کیفیت ظاهری مطلوب تر و بهتر مانند گلکسی آلفا خلاصه گشته که در بدنه ی آن از فلز استفاده شده است. در این میانه اما کره ای ها قصد دارند به سمت بهره گیری از تکنولوژی های بروند که دستیابی به آنها برای سایرین سخت تر و یا حتی غیر ممکن باشد.
اگر اخبار مرتبط به سامسونگ را در ماه های اخیر دنبال کرده باشید احتمالاً متوجه شده اید که این شرکت به جد دنبال دستیابی به تکنولوژی های پیچیده و پیشرفته یمرتبط به تولید نمایشگر بوده است و در طی تحقیقاتش در همین رابطه محصولاتی مانند گلکسی Round و یا نوت اج را روانه ی بازار کرده تا بتوند بازخوردی نیز از سوی کاربرانش به دست آورد. و اکنون این کمپانیقصد دارد در گامی دیگر موبایل هایی تولید کند که نیمی از نمایشگرشان تا شده باشد.
در همین رابطه لی چانگ هون، معاون ارشد تیم استراتژیک تولید نمایشگرهای سامسونگ، که در اجتماع سرمایه گذاران این شرکت در نیویورک سخنرانی داشته در حین صحبت هایش گفته است: "سامسونگ می تواند در طول یکسال و تا پایان ۲۰۱۵ با اطمینان خاطر سی الی چهل هزار نمایشگر تاشو را تولید نماید". چانگ هون ذکر کرده هدف نهایی ارائه ی تلفن هایی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است که بتوانیم آنها را تا تعطیلات آغاز سال میلادی ۲۰۱۶ به دست مشتریان برسانیم و البته در طول همان سال ظرفیت تولید اینگونه نمایشگرها را نیز افزایش خواهیم داد.
وی همچنین تاکید کرده است که بخش تولید نمایشگرهای سامسونگ به دنبال راه حل هایی می گردد که بتواند از طریق آنها هزینه های مرتبط به تولید صفحه نمایش های AMOLED را کاهش دهد و قیمت نهایی محصولات بهره مند از این نمایشگرها را پایین تر بیاورد.
باید دید در آینده برنامه های برند کره ای برای بازپس گیری سهمش از بازار تلفن های هوشمند موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر. مسئله یی که تنها زمان می تواند به آن پاسخگو باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

کاش زودتر 2016 برسه ،تلفن های هوشمند نیازمند تحول اساسی هستند
نگفتم سامسونگ دیوونه شده !!!!!!
عالی بود مثه همیشه مرسی
چقدر عجیب بود این مطلب هنوز هنگم
این ابداع خوبیه ها .... فرض کنید صفحه نمایش آکاردئونی باشه خیلی جمع و جور و وقتی بازش کنی خیلی بزرگ میشه
من که به گوشی هایی با صفحه نمایش تخت بسیار علاقه مندم تا خم شده مثلا بین نوت4 نوت اج 100 درصد نوت4 انتخابم هست.
ولی به صفحه نمایش تاشو هم بسیار احتیاج هست.
یادمه یدونه کلیپ چند سال پیش داد بیرون در رابطه با همین موضوع که خیلی عالی بود ، امیدوارم اون طوری باشه / نتیجه بنچمارک سرفیس پرو 3 برای کسانی که می گن CPU نسخه موبایل و ....
http://www.cnet.com/products/microsoft-surface-pro-3/2/
نمی خوام بگم کدوم بهتره یا .... فقط می خوام جلوی اطلاعات غلط رو بگیرم ، همین
تو این نتایج که سرفیس له شد!
؟؟؟؟؟؟؟ بنچمارک ها رو احتمالن اشتباه خوندی ، هر چی که بیشتر باشه بهتر نیست ، زیر هر کدوم از نمودارا نوشته بلندی خوبه یا کوتاهی / یکی تو iTunes کم اورده که قابل پیشبینی ، یکی دیگه تو باتری که اونم با توجه به لمسی بودنش و کیفیت صفحه نمایش بالاتر و قلم و ... طبیعی
دقت نکردم!
واسه خودم هم عجیب بود!
میگم دیگه چیزی هم بارت نیست فقط .....
هنوز نمیدونی که پردازنده های به کار رفته نسخه موبایل هستن و فوق العاده ضعیف شده. هنوز نمیدونی که نسخه PC Core i5 همین پردازنده بالای 80 وات مصرفش هستش ولی سری موبایل اینتل که در سرفیس به کار رفته فقط 15 وات.
Surface Pro 3 CORE I3
http://browser.primatelabs.com/geekbench3/750626
آیپد ایر ۲
http://browser.primatelabs.com/geekbench3/1221829
Surface Pro 3 CORE I5
http://browser.primatelabs.com/geekbench3/1102966
Intel Core نسخه pc
http://browser.primatelabs.com/processor-benchmarks
به قسمت single و Multi دقت کن.
Intel HD Graphics 4400 در مقابل A8X
http://gfxbench.com/compare.jsp?benchmark=gfx30&D1=Intel%28R%29+HD+Graphics+4400&os1=Windows&api1=gl&D2=Apple+iPad+Air+2&cols=2
به رزولوشن 2 تاش هم توجه کن.
منم نمیخوام بگم کدوم بهتره فقط میخوام جلوی اطلاعات غلط رو بگیرم.
شما مشکلت با کلمه موبایل هستش.
این رو باید بدونید که اینتل چند سری پردازنده مبنتی بر معماری core داره و پردانده های موبایل اینتل مبتنی بر core هم با پسوند U و Y در اولترابوک های و سرفیس و لپتاپ ها به کار میره . این چردازنده ها فوق العاده کم مصرف شدن از اون طرف قدرتشون هم به نسبت کاهش پیدا کرده. لینک میدم در پاسخ به خودم مطالعه کنید البته اگر تایید بشه.
http://8bits.ir/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-cpu-u-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D9%87%D8%A7/
مصرف این 2 پردازنده رو مقایسه کنید.
CPU Z Surface 3 Core i5
http://images.anandtech.com/doci/8037/cpuz.png
CPU Z Core i5 4670K نسخه pc
http://www.sqlskills.com/blogs/glenn/wp-content/uploads/2013/06/image_thumb.png
خیلی خوبه که سامسونگ داره روی چیز های جدید و نوآورانه کار میکنه. امیدوارم وضعش بهتر بشه.
................
خط 17 کلمه(یمرتبط) رو درست کنید با تشکر
من بشخصه عاشق صفحه نمایش های خمیده هستم
صد در صد موفق خواهد شد .
این کار سامسونگ باعث میشه دیگه بهش نگن متقلب
واقعا فصل جدیدی رو میخواد رقم بزنه