ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی دوربین بدون آینه A7 II را معرفی کرد

سونی دروبین پیش رو، فول فریم و بدون آینه خود موسوم به A7 را به روز رسانی کرده و اکنون مدل تکامل یافته ای از آن تحت عنوان A7 II را معرفی نموده که ثبت ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی دروبین پیش رو، فول فریم و بدون آینه خود موسوم به A7 را به روز رسانی کرده و اکنون مدل تکامل یافته ای از آن تحت عنوان A7 II را معرفی نموده که ثبت تصاویر با آن به مراتب لذت بخش تر خواهند بود. A7 II از یک لرزشگیر ۵ محوره بهره مند شده، قابلیتی که اولین بار در دوربین Olympus OM-D E-M5 و در سال ۲۰۱۲ عرضه گردید و تا پیش از این هرگز بر روی یک دوربین فول فریم ارائه نشده بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در واقع محصول مورد اشاره را می توان اولین دوربین بدون آینه سونی دانست که لرزشگیری با تکنولوژی بسیار پیشرفته به صورت کامل در بدنه اش پیاده سازی شده است و بر همین اساس کاربر می تواند فارغ از لنز مورد استفاده و حتی در نور کم نوردهی یا اکسپوژر های طولانی تری را تجربه نماید.

سونی همچنین در A7 II سیستم اتوفوکوس را نیز بهبود بخشیده و ادعا می نماید که سرعت قفل شدن آن بر روی سوژه نسبت به مدل پیشین ۳۰ درصد سریعتر گشته، که در صورت صحت این ادعا می توان گفت یکی از ضعف های اصلی و بزرگ A7 مرتفع شده است.

[videojs mp4="http://host3.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/600/b6ddeaef37f4cd7e2b8c92dca7bf853e1797210.mp4"]

همچنین این برند ژاپنی با برخی از تغییرات جزئی طراحی ظاهری سعی کرده است احساس بهتری را از در دست گرفتن دوربین جدیدش پدید بیاورد، اما مشخصات فنی اصلی A7 II تغییر به خصوصی نداشته اند و هنوز از همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به کار رفته در مدل پیشین استفاده گشته است.

دوربین مورد بحث از پنجم دسامبر با قیمتی معادل ۱۶۰۰ دلار ابتدا روانه ی بازار ژاپن خواهد شد و احتمالاً کمی بعد راه خودش را به سایر بازارها باز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Ali Z.S

    سونی همیشه کارش تو هر زمینه درسته
    دوربین سایبرشات و هندی کم و آلفا
    تلویزیون براویا
    اکسپریا موبایل
    پلی استیشن
    اسپیکر ها و هدفون های واکمن و MDR
    باتری ها و پاور بانک های سونی
    لوازم ضبط صدای خبرنگاری
    سیستم صوتی اتومبیل XPLOD
    هارد دیسک و USB فلش
    ویدیو پروژکتور
    وایو(که فروخته شد ولی بازم هنوز تو بازار هست)
    سونی موزیک (که آلبوم برای خیلی از بزرگان مثل مایکل جکسون بسته)
    سونی پیکچرز (فیلم ها و انیمیشن های بزرگی مثل مرد انکبوتی و اسمرفز)
    و.....
    سونی بزرگتر از این حرفاست و خیلی درکش برای بقیه برند ها و طرفداراش سخته

  • sina

    من Leica T رو ترجیح میدم (1800$)

  • امیر پارسا

    بدترین خرید زندگی من الفا 57 بوده و هست
    بعد از سه ماه توی بوشهر سنسورش کدر شد بخاطر رطوبت و سیاست ارزان سازی سونی و نزاشتن واشر اب بندی و یکپارچه بودن محافط و سنسور و الکی بودن پاک کننده ماوراصوتش و ندادن قطعه بخاطر تحریم و و
    کلا خرید محصول از سونی اشتباه محضه
    روی کاغذ عالیه اما توی واقعیت آ ش غ ا ل محض

  • TROOL

    همین 2 روزی که اوج کار من بود چقدررررر بررسی تخصصی دادین بیرون عجبا حداقل هر 1 روز درمیون بررسی بدین
    چقدر امروزا سایت خلوته

  • TROOL

    مطلب عالی بود مثه همیشه , مرسی

    • Amir Reza

      ترول جان فکر کنم کیبوردت خرابه که فقط همین متنو کپی میکنی پای همه پستا (شوخی کردم داداشی ) خخخخخ

  • شهریار

    فقط سونی :D

    • Amir Reza

      تو صنعت دوربین فقط کنون D:

      • Amir Reza

        دماغشو یادم رفت D-:

    • SAEED DASTMARD

      میخوای چیکار کنی میخری یا نه ولی به نظرم اقتصادی نیست قیمتش یکم صبر کن.

  • SAEED DASTMARD

    یه canon 5D mark 3 داشته باشم دنیایی واسه خودش.

  • SAEED DASTMARD

    قیمتش با دلار 2500 میشه 5میلیون البته حق الزحمه دلال ها فراموش شده که من باید برم تو افق محو بشم.

  • عــــــامـــــــــر

    من تا الان لذت کار با این دوربینا رو نداشتم یه بار بری چند روز کانن یکی از بچه ها دستم بود لذتبخش بود عکس گرفتن باهاش ، هرکسی که اینجاهارو دیدم کانن یا چیزای دیگه دستشه اما همشون میگن دوربینای سونی یه دنیای دیگست و چون لنزش کم گیر میاد خیلی کسی نمیره طرفش

    • SAEED DASTMARD

      سونی تو زبان ژاپنی میشه زندگی.

      • Amir Reza

        اه چه جالب نمیدونستم مرسی سعید جان از اطلاع رسانیت

مطالب پیشنهادی