ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مدیرعامل شیائومی: احتمالا تا 5 الی 10 سال آینده بزرگترین تولید کننده تلفن همراه دنیا باشیم

تقریبا 4 سال و نیم پیش هیچ کس حتی اسم شیائومی را هم نشنیده بود، چرا که در آن زمان شرکتی با چنین عنوانی وجود خارجی نداشت. اگرچه هنوز هم مردم در اروپا، آمریکا و ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تقریبا 4 سال و نیم پیش هیچ کس حتی اسم شیائومی را هم نشنیده بود، چرا که در آن زمان شرکتی با چنین عنوانی وجود خارجی نداشت. اگرچه هنوز هم مردم در اروپا، آمریکا و اغلب کشورهای آسیایی و آفریقایی حضور چینی ها را حس نکرده اند اما، شیائومی با همان بازار محدود، در مقام سومین تولید کننده تلفن های همراه قرار دارد.

هدف بعدی چیست؟ تبدیل شدن به بزرگ ترین شرکت تولید کننده و کسب مقام اولی. مدیرعامل شیائومی، آقای لی جون در این مورد سخنانی ارائه داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شیائومی حالا بیشتر از LG، لنوو، HTC، سونی و بسیاری دیگر از کمپانی های تولید کننده تلفن همراه، دستگاه می فروشد اما هدف چینی ها رسیدن به جایگاهی است که اپل و سپس سامسونگ آن را اشغال کرده اند.

مدیرعامل شیائومی، لی جون که حالا بیست و سومین مرد پولدار چین است و لقب "اپل چین" را از آن خود کرده معتقد است می تواند در عرض 5 الی 10 سال آینده، سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد و به مقام اول برسد. پس با این دیدگاه، باید انتظار داشته باشیم که به زودی محصولات شیائومی را در بازارهای جهانی مشاهده کنیم.

شیائومی مجموعا 60 میلیون کاربر فعال دارد و تا انتهای 2015، این رقم قرار است به 200 میلیون برسد. یعنی چینی ها قصد دارند تا انتهای سال بعد بیش از 100 میلیون دستگاه تلفن همراه دیگر را در کشورهای تحت حمایت خود به فروش برسانند.

در ماه جولای، شیائومی در رتبه پنجم قرار داشت و حالا به جایگاه سومی رسیده. بنابراین لی جون باید برنامه ریزی دقیقی برای بازارهایی که تلفن های همراهش قرار است در آن ها عرضه شود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • عشق شیائومی

    در حال حاضر با اپل داره رقابت می کنه

  • google_user_18

    اینا به یه جایی وصلن قطعن :))

  • بهداد

    د ... نکبت با اون دستگاههای زاقارتش که همش منشا آلودگی امواجه

  • morteza

    من هرگز حاضر نیستم یه طراحی کپی بخرم، مال هر برندی و هر کشوری باشه

  • jj

    زهی خیال باطل
    اپل و سامسونگ نمیشه به پاشون رسید
    اولی که وفاداری طرفداراش و سامی هم تنوع و قیمت و بعضا کیفیت خوب

    این شائومی فقط با این رامش به اینجا رسیده همه کاربراشم چینین

    اگه سیانوژن در این حد گوشی میزد که گ .... بود شائومی رو

  • سعید

    من میخوام یه mi4 با یه mi band بگیرم خیلی عالی هستن

  • bahram

    چه اعتماد به سقفی هم داره! ولی شرکت های دیگه هم بیکار نمیشینن. قبلا کسی نمیشناختش و بهش اهمیت نمیداد ولی الان فرق میکنه...
    تشکر

  • ARIA

    خدا به داد برسه... يه سامسونگ ديگه!

  • TROOL

    http://digiato.com/article/2014/10/14/%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%88-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%AF/

  • یاهولای

    اگه اینجوری پیش بره براحتی میتونه رتبه اولوبگیره اگه شرکتای دیگه کاری نکنن به خصوص شرکتای دیگه چینی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی