ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طعنه دوباره مایکروسافت به سیری در تبلیغ جدید کورتانا [تماشا کنید]

چند وقتی است که مایکروسافت در ویدئوهای تبلیغاتی خود به طور مستقیم با محصولات خود به جنگ با محصولات شرکت اپل می پردازد. همانطور که احتمالا می دانید چند وقت پیش نیز با ویدئویی سعی ...

مجتبی بوالحسنی
مجتبی بوالحسنی منتشر شده در ۱ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند وقتی است که مایکروسافت در ویدئوهای تبلیغاتی خود به طور مستقیم با محصولات خود به جنگ با محصولات شرکت اپل می پردازد. همانطور که احتمالا می دانید چند وقت پیش نیز با ویدئویی سعی در نشان دادن برتری های سرفیس پرو ۳ در مقابل مک بوک ایر داشت.

حال مایکروسافت باز هم با یک ویدئوی جدید که رنگ و بوی تعطیلات را به خود گرفته به مقابله ی مستقیم با اپل پرداخته که در آن با قرار دادن یک نوکیا لومیا ۸۳۰ در مقابل آیفون ۶ پلاس، می خواهد برتری های دستیار شخصی اش یعنی کورتانا را نسبت به سیری به رخ رقیب بکشد.

در این ویدئو برخی از قابلیت های منحصر به فرد کورتانا نشان داده می شود و دستیار صوتی مایکروسافت با پرسیدن سوالاتی عجیب، سیری را به چالش می کشد. دستیار صوتی شرکت اپل در جواب تمام این پرسش ها فقط یک پاسخ می دهد: I got bigger که به نوعی اشاره به بزرگ شدن آیفون ۶ پلاس است.

در اینکه کورتانا قابلیت های کاربردی بسیار خوبی دارد هیچ حرفی نیست. اما قطعا بخش تبلیغاتی شرکت مایکروسافت با ضعیف نشان دادن سیری در مقایسه با کورتانا سعی در بزرگتر نشان دادن ویژگی های خاص دستیار صوتی خود دارد تا بتواند نظر بینندگان را به هدف اصلی تبلیغات خود جلب کند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Siri.vs.Cortana-Bigger.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • حامد ش

    من طرفدار Apple هستم...همیشه هم بودم...

    اما همیشه حسرت Cortana رو در مقایسه با سیری خوردم.واقعا کورتانا محشره....
    از تون صداش بگیر که خیلی نازه، تا هوشمند تر بودنش و واقعا از سیری بدم اومده در مقایسه با کورتانا....

    اپل خیلی عقبه توی این موضوع!

    لحن صدای کورتانا خیلی جذابه..بر عکس لحن صدای سیری مثل ماشین میمونه که یه مقدار تند ترش هم کرده.افتضاحه!

  • یحیی خالدی

    یاد گروت توی Guardians of the Galaxy افتادم
    فقط میگفت I Am Groot

  • سینا

    این مایکروسافت واقعا پر رو هست که این جور تبلیغ ها رو میده.

    من هم با سرفیس هم مک بوک ایر هم کورتانا هم سیری کار کردم و واقعا پررویی میخواد اینجور تبلیغ دادن.

    اون دفعه به کورتانا (البته به انگلیسی) گفتم:‌ سلام سیری، جواب داد: علیک سلام
    بعد به سیری گفتم: سلام کورتانا، جواب داد: فکر کنم دستیار صوتی اشتباه رو گرفتی!

    کلا کورتانا اکثر سوال ها رو با سرچ تو وب جواب میده. سیری خیلی سوال ها رو بهتر میفهمه.

    سرفس هم گرچه سرعت خوبی داره ولی اصلا هیچ فکری به حال لمسی بودنش نکردن، همون ویندوز هست که تاچ بهش اضافه شده و کار کردن باهاش خیلی سخته و اصلا تجربه لذت بخشی نیست. برعکسش آیپد که فوق العاده هست.

  • Mohammad

    اپل نيازي به تبليغات اينچنيني نداره ، چيزي كه اكثر مردم استفاده ميكنن آيفونه و سيري!شما فقط يه نگاهي به آمار ترافيك وب آي.او.اس بكنيد متوجه ميشيد جريان چيه!
    ويندوز فون فعلا در حد يك شوخيه نه بيشتر!
    يه سري تو استو وينفون بريد و نظراتي كه براي ريويو برنامه ها هست نگاه كنيد اكثراً از كيفيت برنامه ها شكايت دارند!

  • امیرحسین

    ای بابا ای بابا...

  • m0hammad_01

    آهای مایکروسافتی که برای تبلیغ کورتانای خودت، سیریه اپل رو مسخره می کنی، اینم جستجوی ویندوز 7 ت! (همین الان واسم اتفاق افتاد این قضیه)

    • m0hammad_01

      پست قبلیم رو اصلاح می کنم. اون فایل اشتباهی که توی نتیجه ی جستجو نمایش داده شده بود، یکی از اعداد رزولوشن عدد 506 هست. واسه همین بوده که نشون داده شده!!! از مایکروسافت عذر خواهی می کنم :)

  • bahram

    واسه همین کارای مایکروسافته که ازش خوشم نمیاد

  • zoroastrian

    فقط سیری

  • پارسا

    اینجا ایرانه ما که از هیچ کدوم نمی تونیم استفاده کنيم

  • امـیــن نــارنـجــی

    برام خیلی جالبه که چرا اپل از تبلیغات مایکروسافت که پی در پی بر علیهش داره انجام میده سکوت کرده ، شاید میخواد بگه که براش مهم نیست یا اصلا حرفی برای گفتن نداره یا نمیدونم ...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی