ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به نسخه های تحت وب ورد و پاورپوینت چتی شبیه گوگل داکز اضافه می کند

اگر تا به حال از قابلیت چت متنی در گوگل درایو استفاده کرده اید و این قابلیت را مفید می دانید، به زودی امکانی بسیار شبیه به آن را در اپلیکیشن های تحت وب مایکروسافت ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر تا به حال از قابلیت چت متنی در گوگل درایو استفاده کرده اید و این قابلیت را مفید می دانید، به زودی امکانی بسیار شبیه به آن را در اپلیکیشن های تحت وب مایکروسافت (ورد و پاورپوینت) مشاهده خواهید کرد.

طبق گزارشی که در سایت WinSuperSite منتشر شده، نسخه آنلاین آفیس به زودی و طی هفته های پیش رو امکان جدیدی -جهت چت متنی افرادی که مشغول کار مشترک و همزمان روی یک سند هستند- را در خود خواهد دید.

note2
نمایی از تصویر نوتیفیکیشن های آفیس آنلاین در هنگام دریافت چت متنی از همکاران

در حال حاضر قرار است ورد و پاورپوینت تنها ابزارهای آنلاین آفیس باشند که این آپدیت را دریافت می کنند. بدین ترتیب به زودی می توانید از این امکان برای تماس مستقیم متنی بین همکاران خود که مشغول کار بر روی اسناد هستند، استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL

    کار خوبی میکنه قابل تقدیره اگه اسکی نباشه

  • امیر پارسا

    آفـــــــــــــــــرین آفــــــــــــــــــــــــرین به مقیاس نوآوری!

  • عــــــامـــــــــر

    تشکر از اقای صادقپور امروز کلی زحمت کشید ایولا استاد

  • عــــــامـــــــــر

    ایولا بعضی چیزا واقعا عالیه و اینکه خیلیا بحث این رو میکشن وسط نمیدونم کپی و اینجور چیزا خداییش بعضی کارا برای همه سیستم عاملا لازمه و اینکه یکی زودتر این کار رو انجام داده دلیل نمیشه خیلیا دیگه اینکار رو انجام ندن ، ممنون مایکروسافت

  • Behrad

    راضی ام از مایکروسافت.
    خوب داره کار میکنه. خوب و به جا هم از قابلیت های بقیه استفاده میکنه.

    • sadegh

      نمی‌دونم چرا توی متن به این اشاره نشد که این قابلیت خیلی وقته توی دیگر سرویس‌های آفیس آنلاین، مثل اوتلوک.کام و وان‌درایو هست و داره یواش یواش، وارد بقیه نرم‌افزار‌هاش هم میشه...

  • آقا حسین

    دیگه همین هم مونده در حین تایپ ورد بشینیم چت هم بکنیم . همون سرانه 20 دقیقه کار ایرانی ها در روز هم به باد رفت ...
    ****
    جای همگی خالی یه روز زیارت آقا امام رضا بودم . خیلی مذهبی نیستم ولی اعتقاد عجیبی به امام رضا دارم . ان شاالله واسطه بشه و همه جوونای این سایت به سامان برسند .

    • Hich

      فقط میتونی با کسایی ک داری باهاشون رو این پروژه کار میکنی چت کنی نه همه فرندات

    • دانیال

      کلا این عصر تکنولوژی داره بهره وری ادارات رو میاره پایین‎:)‎

مطالب پیشنهادی