مایکروسافت به نسخه های تحت وب ورد و پاورپوینت چتی شبیه گوگل داکز اضافه می کند
اگر تا به حال از قابلیت چت متنی در گوگل درایو استفاده کرده اید و این قابلیت را مفید می دانید، به زودی امکانی بسیار شبیه به آن را در اپلیکیشن های تحت وب مایکروسافت ...
اگر تا به حال از قابلیت چت متنی در گوگل درایو استفاده کرده اید و این قابلیت را مفید می دانید، به زودی امکانی بسیار شبیه به آن را در اپلیکیشن های تحت وب مایکروسافت (ورد و پاورپوینت) مشاهده خواهید کرد.
طبق گزارشی که در سایت WinSuperSite منتشر شده، نسخه آنلاین آفیس به زودی و طی هفته های پیش رو امکان جدیدی -جهت چت متنی افرادی که مشغول کار مشترک و همزمان روی یک سند هستند- را در خود خواهد دید.

در حال حاضر قرار است ورد و پاورپوینت تنها ابزارهای آنلاین آفیس باشند که این آپدیت را دریافت می کنند. بدین ترتیب به زودی می توانید از این امکان برای تماس مستقیم متنی بین همکاران خود که مشغول کار بر روی اسناد هستند، استفاده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کار خوبی میکنه قابل تقدیره اگه اسکی نباشه
آفـــــــــــــــــرین آفــــــــــــــــــــــــرین به مقیاس نوآوری!
تشکر از اقای صادقپور امروز کلی زحمت کشید ایولا استاد
ایولا بعضی چیزا واقعا عالیه و اینکه خیلیا بحث این رو میکشن وسط نمیدونم کپی و اینجور چیزا خداییش بعضی کارا برای همه سیستم عاملا لازمه و اینکه یکی زودتر این کار رو انجام داده دلیل نمیشه خیلیا دیگه اینکار رو انجام ندن ، ممنون مایکروسافت
راضی ام از مایکروسافت.
خوب داره کار میکنه. خوب و به جا هم از قابلیت های بقیه استفاده میکنه.
نمیدونم چرا توی متن به این اشاره نشد که این قابلیت خیلی وقته توی دیگر سرویسهای آفیس آنلاین، مثل اوتلوک.کام و واندرایو هست و داره یواش یواش، وارد بقیه نرمافزارهاش هم میشه...
دیگه همین هم مونده در حین تایپ ورد بشینیم چت هم بکنیم . همون سرانه 20 دقیقه کار ایرانی ها در روز هم به باد رفت ...
****
جای همگی خالی یه روز زیارت آقا امام رضا بودم . خیلی مذهبی نیستم ولی اعتقاد عجیبی به امام رضا دارم . ان شاالله واسطه بشه و همه جوونای این سایت به سامان برسند .
فقط میتونی با کسایی ک داری باهاشون رو این پروژه کار میکنی چت کنی نه همه فرندات
کلا این عصر تکنولوژی داره بهره وری ادارات رو میاره پایین:)