ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از دولت آمریکا خواسته که از فروش چیپ های انویدیا جلوگیری کند

جنگ پتنتی تنها بین سامسونگ و اپل نیست. انویدیا و سامسونگ هم درگیری های مشابهی دارند. روز گذشته سامسونگ شکایتی را علیه انویدیا به کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا در واشنگتن تسلیم و از این ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جنگ پتنتی تنها بین سامسونگ و اپل نیست. انویدیا و سامسونگ هم درگیری های مشابهی دارند. روز گذشته سامسونگ شکایتی را علیه انویدیا به کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا در واشنگتن تسلیم و از این کمیته درخواست توقف فروش چیپ های تولیدی آن و محصولاتی که از آنها استفاده می کنند را کرده است.

پردازنده های گرافیکی GeForce و پردازنده های موبایل Tegra مد نظر سامسونگ هستند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

سامسونگ، انویدیا را به چندین تخلف در استفاده از پتنت های خود در تولید چیپ هایش متهم کرده است.

این جنگ پتنتی بین سامسونگ و انویدیا از ماه سپتامبر و با شکایت انویدیا از کوالکام آغاز شد. انویدیا در پی شکایت خود از دادگاه درخواست جلوگیری از واردات محصولاتی را کرد که از پردازنده های کوالکام و پروسسورهای اگزینوس استفاده می کنند. با این شکایت محصولات سری گلکسی سامسونگ هدف انویدیا قرار می گرفتند.

این شرکت ها استفاده از تکنولوژی های یکدیگر را انکار می کنند.

سامسونگ در اقدامی تلافی جویانه در چهارم نوامبر شکایتی را در یک دادگاه فدرال در ریچموند ویرجینیا علیه انویدیا مطرح کرد که این شرکت را متهم به استفاده از ۸ پتنت سامسونگ می کرد. این شکایت نیز متعاقبا تبلت های شیلد انویدیا را به همراه محصولات دیگری که از پردازنده های انویدیا استفاده می کردند را هدف قرار میداد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • authority

    جواب دولت آمریکا به سامسونگ: ذکی!

  • jj

    بازم همون سیاست سامسونگ
    همه چیرو نگه میداره وقتی دید یه شرکت بهش گیر داد رو میکنه

  • TROOL

    سامسونگ شاخو شونه میکشد {بکش اغا بکش به ما چه } :-D

  • farid

    این موضوع پتنت هم در اینده بیش از اینها بیخ پیدا میکنه ، وقتی شرکتی میبینه دیگه به هیچ جا بند نمیشه میره سراغ پتنت

  • bahram

    باز سامی شروع کرد به شکایت کردن!

  • عــــــامـــــــــر

    تا تنور داغه منم برم از همشون شکایت کنم سامسونگ از انودیا ، انودیا از کوالکوم ، خلاصه که هرکس تا بیکار میشهیه شکایت تنظیم میکنه و تسلیم دادگاه میکنه

  • ریک

    فکر نکنم دولت حقو به سامسونگ بده اما اونجا آمریکاس سرزمین عجایب! ولی چون انویدیا امریکاییه و سود داره پس منافع امریکا هم وسطه طبیعتا باید ببینیم چی میشه

  • قاسم شیخی

    اونجا دموکراسی هست حتما حق به حقدار می رسه فقط خدا کنه جی ال ایکس پاش به این موضوع پتنت ها باز نشه

    • ریک

      مطمنن اونجا عدالت اداری از همه جای دیگه بیشتره اما وقتی پای منافع وسط باشه اونجا امریکاس میفهمی؟آآآآآآآمریکا!!! یهو دیدی کلان حقوحقوقتو همه رو با هم خورد!
      جنبه طنز داشت

  • محمد کاظمی

    سامسونگ به تو چه آخه...بمیر سر جات دیگه :|

    • Sayonara

      سلام یادته درخواست کرده بودم که کی آشنا داره تو مخابرات میخواستم نامحدود 2 مگ بگیرم گفته بودی کدوم شهری خواستم بگم قرچکم تو رو خدا اگه آشنا داری بگو بگیرم 512 خیلی داره اذیتم میکنه

      • محمد کاظمی

        سلام.اگه اونجا نامحدود داره میتونی تا 2 مگ بگیری با کارت دانشجویی یکی دیگه یا پروانه کسب هر کسی...سرعت دانلود بین 200 تا 240 هست ماهی 999GB میتونی دانلود کنی

    • zoomzoom

      چه عقده ای گرفته تورو ها
      سامسونگ کجا انویدیا کجا!
      انویدیا تا وقتی رقیب نداش خوب بود وگرنه توی چیپ های مبتنی بر ارم افتضاحه
      جوش نزن شیرت خشک میشه

  • erfanm

    هه...بازم وتو میشه بابا چه فایده؟
    کپی فقط برا اینوری ها عیبه...اونوری ها که وتو میکنن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی