بر مبنای اظهار نظر Ming-Chi Kuo، تحلیلگر شناخته شده ی شرکت KGI، اپل شاهد اوج گرفتن ۸۲ درصدی فروش مدل های آیفونش در سه ماهه ی چهارم سال جاری نسبت به همین بازه ی زمانی در سال گذشته بوده است.
وی باور دارد فروش تلفن های هوشمند یاد شده با آغاز سه ماهه ی اول ۲۰۱۵ مجدداً با تنزل ۳۱ درصدی مواجه خواهد شد و احتمالاً رقم مجموع دستگاه های خریداری شده توسط کاربران به عدد ۴۹.۹ میلیون خواهد رسید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
Kuo در تحلیل خود راجع به تلفن های هوشمند اپل آورده، با گذشت زمان و در انتهای سه ماهه ی سال جاری جاری و سه ماهه ی آغازین سال آینده وضعیت نسبت فروش آیفون ۶ پلاس به آیفون ۶ به صورت ۲ به ۱ خواهد شد (در ازای هر آیفون ۶ پلاس دو آیفون ۶ به فروش خواهد رفت).
او پیش بینی کرده تا در پایان فصل جاری اپل احتمالاً ۴۱.۶ میلیون دستگاه از نسخه ی ۴.۷ اینچی آیفون ۶ را به فروش خواهد رساند در حالیکه این رقم برای نسخه بزرگتر به ۱۵.۱ میلیون خواهد رسید که بیانگر نسبت فروش ۲.۷۵ آیفون ۶ در قیاس با یک آیفون ۶ پلاس است. البته بر اساس همین تحلیل و با بهبود وضعیت تولید آیفون ۶ پلاس انتظار می رود رقم نسبت یاد شده در ابتدای سال ۲۰۱۵ به ۲.۱۱ رسیده و سپس در سه ماهه ی بعدی به سمت عدد ۱ میل نماید.
عمده ی تحلیل گران بر این باور هستند فروش اکثر مدل های آیفون در آغاز سال ۲۰۱۵ با تنزل روبرو خواهند شد و تنها مدل هایی که در فروششان تغییری به وجود نخواهد آمد عبارتند از آیفون 5C و آیفون 4S. و البته در تحلیل Kuo آمده است آحتمالا مدل 4S در ابتدای سال آینده با افزایش فروشی ۵۸.۲ درصدی مواجه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

منم یکیشو میخوام
خوش دست تر از 4 اس ندیدم ...
كاملاً پيشبينى به جا و درستى هستش..
آشغال فروشه بابا!!!!!
مگه ایفون 4sهنوز تولید میشه
احتمالا يكيش هم مال منه
با عظمت ترین کمپانی جهان باشی اسمت روی محصولی باشه و مردم نخرند مطمئنا 71 میلیون به فروش خواهد رساند چون کریسمسی داغ در انتظار مسیحیان قرار دارد.
یه چیزی که میشه حس کرد همون حرف همشگیه ، آیفون 4اس بهترین گوشی این کمپانی بوده که تو سال 2015 هم باز شاهد پیشرفت تو فروشش باشیم ، و چیزی دیگه که هست عاشقان ایفون الان دیگه لازم نیست برای صفحه نمایش بزرگتر به سراغ گوشی های دیگه برن و دو گوشی رو حمل کنن و همه چیز رو تو یه گوشی خلاصه میکنن
و چیزی که نمیشه ازش گذشت قدرت برندینگ بالای اپل و همچنین اعتماد عالی طرفدارن این کمپانی به شرکتشون هستش که طرفداران ایفون بالاترین میزان اعتماد رو به شرکتشون دارن و این برای اپل یه پیروزیه و یه برگ برنده
طرفدارای اپل نیاز به ایفون بزرگتر داشتن که هم بتونه نیاز به صفحه نمایش بزرگتر رو بر طرف کنه و هم یه تنوعی در محصولاتش داده باشه برای همینه که طرفدارانی که به خاطر سایز به اندروید مهاجرت کردن دوباره به طرف اپل سرازیر شدن
لومیا 1520 بر اساس بررسی های gsmarena در بین کلیه گوشیا بهترین شارژ باتری را دارد
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3