سال گذشته مایکروسافت با حضور در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۴ بارسلون پنج موبایل جدید که به ترتیب عبارت بودند از نوکیا ۲۲۰، نوکیا Asha 230، نوکیا X، نوکیا X+ و نوکیا XL را معرفی کرد. همچنین این شرکت خبر همکاری با نه شریک تجاری جدید سخت افزاری برای ویندوز فون را نیز طی همین کنفرانس مطرح نمود و سیاست های جدیدش برای رشد بیشتر این محصولات را شرح داد.
لحظاتی پیش حضور مایکروسافت در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ بارسلون توسط وب سایت این کنفرانس به صورت قطعی تائید شد و بر همین اساس انتظار می رود اهالی ردموند با حضور خودشان در این مراسم قصد معرفی پرچمداری جدید برای ویندوز فون را داشته باشند. شایعاتی نیز شنیده شده است که شاید مایکروسافت بخش هایی از اطلاعات مرتبط به ویندوز فون ۱۰ را در باسلون منتشر نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هرچی باشه اندرویدی نیست چون مایکروسافت اندرویدی نمیزنه
مطلب جالبی بود
عاقا چرا این پست اینجاست؟
دیجیاتو باز زدی تو جاده خاکی...
این پست ساعتش اشتباه شده باز !
احتمال داره یه پرچمدار معرفی شه
جالبه پست مال 3 ساعت پیش 4 پست قبل هست هیچ نظری توش گذاشته نشده.
حضور مایکروسافت سبب داغ شدن تب نمایشگاه خوشحالی فراوان طرفداران و گرما بخشیدن به رقابت بین شرکت ها میشه خوشحالم از شنیدن این خبر.