سرعت و حجم مصرفی اینترنت را با Internet Speed Meter کنترل کنید
اینترنت حجمی و سرعت پایین، دو معضل بزرگی هستند که گریبان گیر بخش اعظم کاربران اینترنت در ایران شده اند. با کمی خوش خلقی، تا حدی می توان با سرعت پایین اینترنت کنار آمد، اما ...
اینترنت حجمی و سرعت پایین، دو معضل بزرگی هستند که گریبان گیر بخش اعظم کاربران اینترنت در ایران شده اند. با کمی خوش خلقی، تا حدی می توان با سرعت پایین اینترنت کنار آمد، اما اتمام سریع حجم اینترنت چیزی است که حتی خون خوش اخلاق ترین افراد را هم به جوش می آورد.
تنها یک راه برای کاهش مصرف اینترنت وجود دارد و آن هم کنترل و مدیریت لحظه به لحظه میزان مصرف است؛ کاری که Internet Speed Meter آن را به نحو احسن برایتان انجام می دهد.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
ISM پس از نصب، در مرکز اعلان های موبایل اندرویدی شما جا خوش می کند و از این به بعد در مورد سرعت فعلی اینترنت و میزان حجم مصرفی به شما گزارش لحظه به لحظه می دهد. از این رو، این اپلیکیشن برای کسانی که از اینترنت حجمی استفاده می کنند یکی از واجب ترین ابزارها محسوب می گردد.
به غیر از گزارش لحظه به لحظه، با ورود به منوی اپلیکیشن قادرید در یک جدول منظم و مرتب، تمام مصرف روز جاری و روزهای بعدی خود را به تفکیک وای فای یا دیتای سیم کارت مشاهده کنید.
ISM در اصل اپلیکیشنی رایگان است، منتهی برای استفاده از امکانات پیشرفته تر آن مثل تعویض تم، مشاهده سرعت در نمودار یا سرعت آپلود باید نسخه Pro آن را خریداری کرده که احتمالا شما هم با ضرورت نداشتن این کار موافقید. در کل اگر احساس می کنید که نیازمند مدیریت بهتری بر میزان مصرف اینترنت خود هستید، بدون هیچ شک و شبهه ای همین حالا نسبت به دانلود این اپلیکیشن یک مگابایتی اقدام کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینترنت کم سرعته دیگه حجم نمیخواد اینترنت ایران از اشغال درست شده وخیلی بده
2 ساله از این برنامه استفاده میکنم واقعا کاربردیه
من نمیدونم کی این برنامه رو به دیجیاتو معرفی کرده .دیجیاتو واقعا ازت انتظار نداریم این برنامه های بدرد نخور و آشغال را به ما معرفی کنی . بابا تو خیلی مقامت پیش ما بالا است . موقعیت و پرستیژ خودتت حفظ کن .
اینترنت خودش باید خوب باشه این برنامه گول زنکه .
اقا به خدا این برنامه اگه پولی هم بود اصلا قیمت روش نمیشد گذاشت.بس که این ISP های محترم گیگ دزدی می کنن.اگه یه شب دانلود شبانه بکنی می بینی فرداش تو روزانه کلی کردن تو پاچه ادم
:)
من از همون دانلود منیجر استفاده میکنم خیلی خیلی بهتره
چرا لينك دانلود نميذاريد؟
نسخه پریمیوم درست حسابی گیر نمیاد به زور پچ میشه وگرنه یکی از برنامه هایی هستش که من طی این چند سال خییلی باهاش حال میکنم و مثل اینو دیگه ندیدم
lucky patcher دوست شماست
از نظر مسئولین ما بهترین اینترنت جهان رو داریم :|
بله یعنی همچین مسئولینی ما داریم که حاضر هستن از جیب خودشون بزنن تا ما در آسودگی باشیم :|
واقعا به این برنامه احتیاجی نیست :|
این برنامه بدرد کشورایی میخوره که اینترنت داشته باشن نه ان ترنت:|
حداقل موردهای مشابه رو برای پلتفرم های دیگه بزارید
الان مثه این میمونه که بر و بچه های اندروید دارند دوسیخ کوبیده میخورن با نون تافتون و پیاز و ریحون ، ما هم پشت شیشه صورتمونو چسبونیدیم داریم نگاه میکنیم و میگیم : پیاز ... پیاز .. هم باهاش بخور .. خوش مَزیَه !
من برای ویندوز خیلی گشتم و نرم افزار های مختلفی نصب کردم ولی یه چیز درست و حسابی پیدا نکردم یا شایدم اصلان نیست!
برنامه ای که بدون دردسر بگه هر پروسه چقدر حجم استفاده کرده با ریز جزئیات زمانی...
توی این گشت و گذارت سمت BWMeter هم رفتی ؟!
یادمه نصبش کردم ، پنج دیقه بعدش پاکش کردم ...
فقط آژیر میکشه !! دولا شده بودم زیر میز کامپیوتر چیزی بردارم یهو این یه صدا داد قیییییییییژژژژژژژ منم هول کردم سریع خواستم پاشم کلم خورد لبه میز اندازه کلیپس باد کرد!!
آره امتحان کردم ولی آژیر نداشت!!
بین همشون Networx خوبه که اونم ایراد داره...