ویدئوهای تبلیغاتی جدید گلکسی نوت ۴ به مناسبت شروع تعطیلات سال نوی میلادی [تماشا کنید]
با فرا رسیدن تعطیلات مرتبط به آغاز سال نوی میلادی و ایام خریدهای مرتبط به این تعطیلات شرکت های فعال در عرصه ی تکنولوژی تلاش می کنند تا با راه اندازی کمپین های گوناگون نظر افراد ...
با فرا رسیدن تعطیلات مرتبط به آغاز سال نوی میلادی و ایام خریدهای مرتبط به این تعطیلات شرکت های فعال در عرصه ی تکنولوژی تلاش می کنند تا با راه اندازی کمپین های گوناگون نظر افراد مختلف را به سمت محصولات خود جلب نمایند. سامسونگ نیز از این غافله عقب نمانده و همزمان با سایر رقبا مجموعه ای از ویدئوهای تبلیغاتی جدیدش را برای فبلت پرچمدارش یعنی نوت ۴ عرضه کرده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در دو ویدئوی اخیر منتشر شده از جانب سامسونگ پسر بچه ی کوچکی به روایت مشکلات اعضای خانواده اش با تلفن های هوشمندشان می پردازد. وی در اولین ویدئو با زبانی کودکانه در رابطه با برادرش می گوید و اینکه همیشه به خاطر کاستی های تلفن همراهش عصبی و ناراحت بوده و سپس بیان می کند که چطور پس از تهیه نوت ۴ و قابلیت های بهینه ی آن اخلاقش تغییر کرده است.
در ویدئوی دوم همان پسر بچه ی ویدئوی اول از گرفتاری های پدرش به خاطر زود تمام شدن شارژ موبایلش می گوید و البته در نهایت می بینیم که چطور تمامی این مشکلات به وسیله ی فبلت گلکسی نوت ۴ خاتمه یافته اند.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-My-Brother.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-My-Dad.mp4"]
علاوه بر دو ویدئوی بالا، سامسونگ ویدئوی تبلیغاتی دیگری با حضور کمدین معروف Reggie Watts منتشر کرده که تمرکز اصلیش بر روی نمایش دادن قابلیت های S pen است و در این ویدئو مشاهده می کنیم که چطور این قلم قابلیت های فوق العاده ای را به فبلت نوت ۴ می افزاید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/S-Penning-GALAXY-Note-4-with-Reggie-Watts.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آقا این شر و ور ها چیه؟!
تبلیغ فقط تبلیغ پشمک حاج عبدالله!
خیلی خوب بود مرسی
من موندم این مدل h و C چقدر با هم تفاوت دارند ؟
من فقط به این خاطر که 4g ساپورت نمیکنه فعلا دست نگه داشتم ، اگه 4g بیاد اینورا واقعا ضرر میکنم اون موقع
لذت بردیم از نوت و ویدیو ها
اینم تبلیغ گوشیه من:
.
.
هیچوقت تو خونه گوشکوب پیدا نمیشه همیشه سر این موضوع ما مشکل داریم حالا ک گوشیه من هست دیگه مشکل خانواده حل شده
.
خیلی دعوا میشه اما وسیله ای سفت و محکم دم دست نیست خدا رو شکر موبایلم این موضوع رو حل کرده .
.
این نوت چرا اینقدر خوبه ؟ :(
یه چند روزیه که نت نه اپ استورو باز میکنه نه سرعت داره نه clash و باز میکنه کلا داغونه...
بگو زنده ایم و قد مرده حق نداریم
کلش را به ما برگردونید :|
راس میگی واسه منم Clash کار نمیکنه !
زنده ایم و قد مرده حق نداریم !
تبلیغ سوم خیلی کاربردی تر بود،نوت فور بهتر از قبل شده و حقشه که فروش کنه
باید ماهانه 10 گیگابایت حجم فقط برای ویدیو های دیجیاتو بخریم!
نوت 4 هنر سامسونگ در دسته تبلت هست و خریدش انتخابی عاقلانه و به صرفه هست خودم یکی از خواهانش هستم اما پول ندارم :-D
تنها گوشی سامسونگ که قبولش دارم واقعاً گوشی عالیه