تکنولوژی
موتورولا به روایت تاریخ؛ از گذشته تاکنون
ما به موتورولا و تیم مهندسین و نوآورانش مدیونیم. این کمپانی قطعات و لوازمی ساختار شکن طی تاریخ به نسل بشر هدیه داد که از جمله آن ها می توان به رادیو همراه و یکی ...
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰
ما به موتورولا و تیم مهندسین و نوآورانش مدیونیم. این کمپانی قطعات و لوازمی ساختار شکن طی تاریخ به نسل بشر هدیه داد که از جمله آن ها می توان به رادیو همراه و یکی از اولین تلفن های همراه اشاره کرد.
موتورولا بالا و پایین های زیادی را طی سال ها فعالیت خود تجربه کرده اما حالا با سری Moto و نکسوس 6 به رقابت گجتی بازگشته. خریده شدن این کمپانی توسط Lenovo بی تاثیر نیست و حالا ما می خواهیم 15 محصول متفاوت و تاثیرگذار شرکت را بررسی کنیم.
با دیجیاتو همراه باشید.















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (22 مورد)
مطالب پیشنهادی
یه مدل خیلی خاص داشت این موتورلا خیلی باحال بود مدلشو یادم نیست
اگه نکسوس ۶ فبلته پس قلمش کو؟!
آخی
دلم واسه مایلستونم تنگ شد
گوشی فوق العاده خوبی بود
یادش بخیر
مدل aura هم خیلی شیک بود که اسمی ازش نبردید. صفحه نمایش گرد با پوشش یاقوت کبود
مدل aura هم خیلی شیک بود که اسمی ازش نبردید.
بی نظیره موتورولا
اولین و اخرین موتورولا که داشتم وی50 بود
نقره ای
سال 80 یا 81
اون زمانی که همیه گوشیا مثل الکاتل و ساژم و ریمنس اندازه گوشتکوب بودن اون تاشو و شیک بود
یه عالمه کلاس
فک نکنم کسی اینجا اصلا دیده باشدش!
امير خان عزيز ارادتمند، كامنتهات حال مارو هم خوب ميكنه، البته كه منم داشتمش v رو..! صفحه نمايش سبز رنگش و زنگهاى معركش و اون w برعكس روش چه جنسى داشتش اگه يادت باشه انتنش هم در ميومدش... اونو من ٢ بار خريدم بعدش اريكسون T28 خريدم اخرش بود ديگه 600 تومن!!! بعدم كه نوكيا خوب مدلهايى زد 6110 - 5110 ياد همشون خوش.. اقا موفق و موئيد باشى هرجا كه هستى.
گوشیای شاخی میزد مخصوصن اون عکس دومی.
مرسی عالی بود
واقعا موتورولا کم نظیره. حیف که تقدیر خوبی براش رقم نخورد و هی دست به دست چرخید.امیدوارم از این به بعد به روند پیروزی هاش برگرده
تشکر
من یه دونه RAZR V3 داشتم
طفول بودم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد ، یه دونه RAZR v3 با تالیا آشغالی داد