نمایش قدرت دوربین اکسپریا Z3 توسط عکس های سه عکاس حرفه ای
نه تنها تلفن هوشمند اکسپریا Z3 باریکترین تلفن هوشمندی است که گواهی IP68 را دارد و نیز در بین هم رده های خود بهترین عمر باتری را داشته و صفحه نمایش بسیار خوبی دارد، بلکه ...
نه تنها تلفن هوشمند اکسپریا Z3 باریکترین تلفن هوشمندی است که گواهی IP68 را دارد و نیز در بین هم رده های خود بهترین عمر باتری را داشته و صفحه نمایش بسیار خوبی دارد، بلکه مجهز به دوربین قدرتمندی نیز هست. البته اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید، همانند سه عکاس حرفه ای به نام ها Greg Funnell و Ben Thomas و J.N. Silva که به ترتیب اهل لندن، ملبورن و نیویورک هستند.
این عکاسان هر کدام یک دستگاه اکسپریا Z3 یا اکسپریا Z3 کامپکت دارند و هیاهوی کار آنها از جایی شروع شد که عکس های خود را در آکادمی عکس تازه تاسیس اکسپریا به اشتراک گذاشتند. این آکادمی مکانی است برای به اشتراک گذاری نکته ها، ترفندها و همکاری عکاسان. اگر چه در رقابت دوربین های تلفن های هوشمند که توسط فون آرنا برگزار شده، اکسپریا Z3 نتوانست برنده شود اما با اینحال خوب عمل کرده است.
تصاویری که در ادامه خواهید دید مهر تاییدی است بر اینکه در اکثر مواقع، افرادی که با دستگاه مورد بحث عکس می گیرند، یک تصویر عالی یا تصویری با روشنایی خوب را می توانند ثبت کنند.
تکنولوژی Cyber-Shot و دوربین های هندی کم سونی در اکسپریا Z3 با یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی با گشادگی 1/2.3 و تکنولوژی Exmor RS ترکیب شده که با پردازنده ی قدرتمند این تلفن هوشمند و G Lens آن که ۲۵ میلیمتری است تکمیل می شود. به همه ی موارد یاد شده حساسیت بالای ۱۲۸۰۰ به نور را نیز اضافه کنید.
از عکس های مایل کوچک گرفته تا تصاویری که در شب به خوبی گرفته می شوند، تلفن هوشمند یاد شده، با قرار گرفتن در دستان سه عکاس حرفه ای منجر به ثبت تصاویر فوق العاده ی شده که در ادامه می بینید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.















هر چه باشه از قدیم گفتن :این یه سونیه، عاشقتم
من موندم اگه اینا سونی رو قبول ندارند تو این سایت چیکار میکنن حتما واقعیتی حراسان کرده بچمو
خوشگلن
سلام راسه سونی نوارا ضد آبش زودی خراب مشه؟
تو این که یونی خوب عکس میگیره شکی دزش نیس.من سالهاس سونی دارم.اما باید باور کرد که بخش نرم افزار سونی ضعیف عمل میکنه. بنظر من اساسا الگوریتم اپ دوربین مشکل داره که نمیتو اتوماتیک بهترین کیفیت رو ارایه بده.این عکسا عالی بودن البته بیشتر هنر عکاسی بود ن کیفیت!
این اصلا کار دوربین z3 نیست ، کار عکاسه . حالا هی بگو z3 z3
این عکاسان با هر دوربینی اینطوری عکس میگیرن حتی با دوربین موبایلهای کوچک .
این همه چوب توی طبیعت است آیا همه میتونن با چوب ، وسایل چوبی شگفت انگیز و زیبا بسازن ؟؟؟؟
سونی داره ضعف هاش رو میپوشونه و امیدوارم این روند سرعت بیشتری بگیره ...
عکاساش واقعا عکاس بودن...
امیر پارسا
شما خیلی حالیته؟خیلی میفهمی؟اگر میفهمیدی اینطوری به ملت توهین نمیکردی تو همچین فضایی
با فهم...
یه سوال؟؟ مگه توی زد 3 میشه سرعت شاتر دستی تنظیم کرد؟؟؟
باس بشه...
الان ام ۸ این امکان رو داره پس اصلا از زد ۳ بعید نی ...