اپل تولید آیفون 5C را متوقف خواهد کرد
آیفون 5C را به خاطر دارید؟ همان دستگاه پلاستیکی که عرضه آن در رنگ های متعدد یکی از ویژگی هایش به شمار می رفت؟ اپل امیدوار بود با عرضه 5C بتواند تا به بازارهای جدیدی دست ...
آیفون 5C را به خاطر دارید؟ همان دستگاه پلاستیکی که عرضه آن در رنگ های متعدد یکی از ویژگی هایش به شمار می رفت؟
اپل امیدوار بود با عرضه 5C بتواند تا به بازارهای جدیدی دست پیدا کند و با تحت پوشش قراردادن قشر جدیدی از کاربران، سهم بازار خود را افزایش دهد. آیفون 5C اما دستگاهی بود که نه زرق و برق آیفون های اصلی را داشت و نه از قیمت پایین، میان رده های اندرویدی بهره می برد.
چنین عواملی باعث شد تا 5C نتواند موفقیت چشم گیری را در بازار به دست آورد؛ به نحوی که اکنون خبر از توقف تولیدش به گوش می رسد. بر اساس گزارشی که توسط یک رسانه تایوانی منتشر شده، احتمال داده می شود اپل در سال ۲۰۱۵ تولید این نسل از آیفون را متوقف نماید.
این رسانه بیان کرده است که اپل قصد دارد با از رده خارج کردن آیفون های 5C و 4S ، خط تولید خود را آزاد نماید و پتانسیل های آن را در اختیار آیفون های ۶ و ۶ پلاس قرار دهد تا بدین ترتیب قادر باشد محصولات جدیدش را در تعداد بیشتری به بازارها عرضه نماید.
بد نیست اشاره کنیم که هم اکنون اپل نسخه ۸ گیگابایتی آیفون 5C را به صورت آنلاک شده و با قیمت ۴۵۰ دلار در وبسایتش به فروش می رساند. اما اگر شایعات در مورد توقف تولید این محصول درست باشد، می توان انتظار داشت که طی ماه های پیش رو، این محصول با قیمت کمتری نیز به فروش برسد تا از این طریق اپل قادر باشد انبارهایش را از آیفون 5C خالی نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
Zaheresh Lumia Batelesh iOS Bud
مگه 4s از رده تولید خارح نشده؟
توی مطلب نوشته خارج کردن 5c و 4s :|
يادش بخير من يه فايو سي زرد داشتم
نسبت به بقيه اپلا خيلي حرفي واسه گفتن نداشت ولي از رنگش خيلي خوشم ميومد اما اصلا استحكام نداش
از فاصله ٥٠ سانتي خورد زمين تاچ و ال سي ديش فاصله گرف از هم
الان يه ٦ دارم
در كل به نظر من بدون تعصب گوشياي اپل راضي كننده هسن چون خاصن
معلوم نیس با خودش چند چنده این اپل !!
فقط لومیا و بس
آره دقيقا! چون كلا مايكروسافت كاملا مشخصه با خودش چند چنده... اصلا يك ميليمتر هم تغيير مسير نمي ده.
هرچند که از نطظر ما آی شیپ ها پلاستیکش با پلاستیک بقیه فرق میکرد(!) و تعریف دوباره پلاستیک بوود اما حیفه اون ارم سیب پشت اش
یه شکست به تمامه معنا واسه اپل
چقدر استیو حرکات موزون کرد توی قبر وقته معرفیش
--
5cیه فرزند نامشروع از تیم کوک و جانی ایو بود با هوس پول پرستی
امیر جان از نظر من 5سی به این دلیل به وجود اومد که دلیل زیادی برای مهاجرت از 5 ( که طبق روال عادی باید بعد از معرفی 5 ای ارزونتر هم میشد ) به 5 اس وجود نداشت و تولید همزمان 2تا گوشی با اون متریال تو اون شرایط برای شرکتی مثل اپل هم سخت بود
پس به راحتی با کنار گذاشتن 5 و یه سری تبلیغ دهان به دهان و نسخه ارزون شده و این موارد این گوشی وارد بازار شد الانم با کاهش قیمت 5 اس دیگه دلیل منطقی برای خرید 5 وجود نداره غیر اینکه همون دسته بندی که گفتی :D بگن اله بله جیمبله
ولی خوب فروخت و سود خیلی خوبیم به شرکت رسوند
ارادت از شمال تا جنوب
مثلا قرار بود میان رده باشه با قیمت معقول ... تو ایران که ماشالله تو قیمت پا به پای 5 بودش ، یه جاهایی هم می خواست پوز 5s رو بزنه!!
این گوشی یک لومیا کوچک با IOS بود.
وقتی دست بگیری متوجه میشی.
لومیا قطرش اینقدر نیست ،
بیا بعد من سر یه موضوعی گفتم 5c موفق نبود همه امدن منفی دادن بعد هم که گفتم حداقل دلیل بیارید یکی امد یه خالی هایی بست رفت. خب بابا اخبار فناوری رو اگه بدون تعصب دنبال کنید یه مسئله علمی و تفریحی میشه نه حرص جوش الکی خوردن برای ... D:
اون موقع بهت منفی دادیم
الان بهت مثبت میدیم :-D
راضی به زحمت نیستیم، شما همین که کامنت ما رو اسکرول کنی ازش گذر کنی مارا بس است :p
حتمن , از این به بعد :-D
خدایی این سایت یه سری متعصب داره که تو دنیا تک هستن
یارو ..... :))))
از ابتدا هم معلوم بود که یک تولید به اجبار و از روی سیاست توسط اپل بود، جایی که اپل میخواست به جای کاهش قیمت 5 و عدم ترقیب خریدار به 5s، از دست تولید کم منفعت 5 با سود کم راحت بشه...
من گوشیم آیفون 5C سفید 16 گیگ هست بسیار راضی ام ازش و هیچ نقطه ضعفی هم نداره
وقتی توو دست میگیری حس کالای لوکس میده
حسی که حتی با در دست گرفتن گلگسی اس5 هم نداری