ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تست سقوط: پلی استیشن 4 در برابر اکس باکس وان [به روزرسانی: لینک ویدیو اصلاح شد]

کدام بهتر است؟ پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان؟ این بار می خواهیم به شیوه ای متفاوت پرسش شما را پاسخ گوییم، نه ظاهر زیبا و لطیف مد نظرمان است و نه قدرت و ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۶ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کدام بهتر است؟ پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان؟ این بار می خواهیم به شیوه ای متفاوت پرسش شما را پاسخ گوییم، نه ظاهر زیبا و لطیف مد نظرمان است و نه قدرت و کارایی سخت افزار کنسول ها. این بار می خواهیم قدرت بدنی شان را بسنجیم.

به نظر شما کدام یک از دو کنسول نامبرده توان مقاومتی بیشتری دارند؟ پلی استیشن 4 با اندام باریک و و کشیده اش یا اکس باکس وان درشت اندام و یغور؟

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا برنده نهایی این مبارزه را ببینیم.

گروه Battle Damage از Wired تقریبا تمامی دستگاه های مطرح بازار را مورد بررسی موشکافانه (!) خود قرار می دهد و حالا نوبت به دو کنسول بازی پلی استیشن 3 و اکس باکس وان رسیده است.

در این بررسی، 3 تست مختلف انجام می شود، سقوط از ارتفاع 1.5 متری، سقوط از ارتفاع 4.5 متری و در نهایت... بهتر است خودتان ببینید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/XBOX ONE vs PS4 Durability Test (Loser Gets Chainsaw) - WIRED’s Battle Damage.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • امیر علی محمودی

    اینا مریضن اینا روانین
    باس برن تو روزبه بستری شن به قرعان

  • moein

    افتادن از 1.5 متر یه چیزیه که ممکنه اتفاق بیافته
    ولی چرا و چگونه میشه که یه کنسول از ارتفاع 4.5 متری بیافته رو زمین
    چرا آدم باید با اره برقی کنار کنسول کار کنه و اره برقی رو بندازه رو کنسول
    واقعا چرت بود

  • امیدرضل

    مسخره

  • Ramtin

    وقتی اندازه ی کمتر کنسول امتیازه استحکام بیشتر هم قطعا یه امتیاز محسوب میشه کنسولی که با سقوط از اینچنین ارتفاعی مثل روز اول کار میکنه حتما توی استفاده ی دراز مدت و فشار های کاری هم نسبت به کنسول نا مقاوم عملکرد بهتری رو از خودش نشون میده . تبریک به سازندگان xbox one برای خلق اینچنین شاهکاری

    • MERLIN-LFA

      استدلالت تو حلق خودت . قانون فیزیک رو زیر سوال بردی با این استدلال فوق العادت

  • BuBo

    بابا مسخره بازیشو دیگه در اوردن، دیگه این از دست کی می افته که تست سقوط میذارید، منظورم ناشر اصلیه، یعنی بیهوده تر از این کار هم هست؟! هست ولی اینم خیلی مسخره ست

  • شهریار

    چقدر مذخرف

  • LG Forever

    این تستا چیه اخه ؟؟!!

  • میطی

    شییییییییییره اکس باکسسسسس
    خیلی عجیب بود که از اون ارتفاع افتاد و کار کرد.
    ایول مایکروسافتتت :)

    • کیارش

      میطی باور کردی از اون ارتفاع بیفته ولی سالم بمونه نمیدونم چه جوری باورت شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • bahram

    عاقا پست بعدی چرا ییهو پرید؟! :D

  • راوی

    با کلی شوق و ذوق اومدم ببینم و اینم که مشکل داره!!!!!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی