سفر به دنیای حیوانات با ویدیوهای تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی نوت ۴ [تماشا کنید]
به نظر شما ملوس ترین حیوان روی زمین کدام موجود است؟ سامسونگ قصد دارد تا پاسخ این سؤال را در یکی از کمپین های تبلیغاتی جدیدش پیدا کند. در این کمپین سامسونگ ویدیوهایی را در ...
به نظر شما ملوس ترین حیوان روی زمین کدام موجود است؟ سامسونگ قصد دارد تا پاسخ این سؤال را در یکی از کمپین های تبلیغاتی جدیدش پیدا کند.
در این کمپین سامسونگ ویدیوهایی را در مورد حیوانات مختلف منتشر می کند و از کاربران می خواهد تا با هشتگ #CutestAnimal نظر خود را در رابطه با این موجودات در شبکه های اجتماعی اعلام نمایند.
اما این ماجرا چگونه به تبلیغات سامسونگ ارتباط پیدا می کند؟ کلیه فیلم های تهیه شده از حیوانات توسط گلکسی نوت ۴ شکار شده اند. در واقع سامسونگ در طول این مستند های چند دقیقه ای، حالت ها و قابلیت های مختلف دوربین آخرین نسل از فبلت خود را به نمایش می گذارد.
در ادامه مطلب می توانید ویدیو معرفی سمور رودخانه ای، پنگوئن آبی و کوئوکا را مشاهده نمایید. به نظر شما ملوس ترین حیوان کدام است؟
معرفی کمپین
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/What is the Cutest Animal in the GALAXY-.mp4"]
پنگوئن آبی
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Cutest Animal in the GALAXY - Blue Penguin.mp4"]
سمور رودخانه ای
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Cutest Animal in the GALAXY - River Otter.mp4"]
کوئوکا
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Cutest Animal in the GALAXY - Quokka.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تنها گوشی خوب سامسونگ همین سری نوتشه
البته تبلت هاش هم خوبن
کلیپای خوبی بود مرسی
سامسونگ تمومش کن
حیوان مورد علاقه = سرندپیتی
کسی متن فارسی مانفیست هکر یا بیانیه هکر رو داره ، همونی که توی کتاب نارنجی بود ؟؟؟
گوشی تقریبا بی عیب و نقصیه... تنها چیزی که من انتظار دارم اینه که تا بشه و اندازش نصف بشه.... که داره روش کار میشه...
البته من اینو ندارم و تبلت نوت دارم و حدود سه ساله که دیگه هیچ کاغذ و مدادی مصرف نکردم.... واقعا حس خوبی داره که به طبیعت کمک کنی... ای کاش دولت به جای این همه یارانه کاغذ دادن به دانش آموزان و دانشجوها کمک کنه که بتونن تبلت سری نوت بخرن...
--------------------------------------------------------------
در ضمن ممنون از همه... امتحان به خوبی تموم شد...
ایشالا با موفقیت ردش کرده باشی
توووووووپ.... خداروشکر سوالارو میدیدم دستم خودش کدشو می نوشت.... اصلا یک حال و هوای معنوی داشت.... دی:
ممنون
جانور مورد علاقم {{خرمالوی سفر کرده}} هست.
یه سوال فنی ، دیروز moto x که بررسی ویدیویی شد علامت Verizon پشتش بود ، می خوام ببینم اکثر موبایل ها تو ایران این طورین یا این فرق می کرد و ... ؟؟؟
موتورولا به صورت غیر رسمی وارد ایران میشه نمایندگی رسمی نداره به خاطر همین هست که اون علامت رو دیدی بعضی ها اینجورین بعضی ها هم بدون علامت.
حیونای استرالیایی خیلی عجیبن.
اکثرا تو جاهای دیگه پیدا نمیشن.مثل کوئوکا.
سامسونگ اگه مردی بیا از شیطان تاسمانی فیلم بگیر.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tasmanian_devil
وووووو این سگه یا موشه ؟
:|