ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شروع فروش اولین موبایل Android One در اروپا

گوگل پروژه موبایل های ارزان قیمت خود، موسوم به Android One را چندی پیش در هندوستان آغاز کرد. این موبایل ها با هدف گسترش دسترسی کاربران به تلفن های هوشمند طراحی شده اند و گوگل ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۶ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل پروژه موبایل های ارزان قیمت خود، موسوم به Android One را چندی پیش در هندوستان آغاز کرد. این موبایل ها با هدف گسترش دسترسی کاربران به تلفن های هوشمند طراحی شده اند و گوگل قصد دارد با توزیع آن ها سهم بازار اندروید را بیش از پیش افزایش دهد.

اکنون فروش یکی از این محصولات با نام Karbonn Sparkle V در اروپا آغاز شده است. این دستگاه مجهز به اندروید ۴.۴ است و قدرت آن توسط پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز تأمین می شود.

موبایل Sparkle V دوربینی ۵ مگاپیکسلی دارد و نمایشگر ۴.۵ اینچی آن از تراکم پیکسل 218ppi برخوردار است. این محصول در حالی با قیمت ۱۳۹ پوند به فروش می رسد که گوگل آپدیت نرم افزاری آن به اندروید ۵ را گارانتی کرده است.

Sparkle V تنها یکی از سه محصول موجود در پروژه Android One است و گوگل هنوز برنامه دقیقی را برای عرضه بیشتر این محصولات در اروپا و دیگر نقاط دنیا اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • 1person

    از طراحیش خوشم نیومد

  • bahram

    رخ خوبی نداره! قیمتشم یه مقدار زیاده. با این پول یه گوشی بهتر میشه خرید.

  • TROOL

    میان رده های هواوی همین مشخصاتو دارن ارزونترن

    • یک دوصت

      مشکل همینجاست دیگه قرار بود متلا اینا از نظر قیمت بهتر باشن

      • shayan

        ویندوزفون یه چیزایی رو نداره

        مثل ظاهر زیبا

        منظورم لانچر گوشی نیست

        تو تنظیمات و ....
        فقط پس زیمنه ی مشکی و متن سفید
        و تنظیمات به هم ریخته ای داره که به سختی میشه یه چیزی رو توش پیدا کرد

        ویندوز فون مدیریت رمش خوبه ولی به چه قیمتی
        به قیمت نداشتن مالتی تسک
        از هر برنامه بیای بیرون متوقف میشه و به نوعی فایل های مورد نیاز برای اجرا رو از رم به حافظه داخلی انتقال میده تا سرعت گوشی بره بالا

        و این که کد های باز نداره

        من به شخصه تنها دلیلم برای خرید یک گوشی اینه که ظاهرش رو جوری تغییر بدم که دوست داره و گوشی های ویندوز فون همیچین قابلیتی ندارن

  • محمد علی شریعتی فر

    زشت ترین گوشی اندروید وان همین کربون ه ! اون اسپایس و میکرومکس از این خیلی خشوگل ترن ! کاش زودتر بیان تو ایران ! قیمتاشون بد نیست . اندرویده خالص هم هستن . دو سال هم خود گوگل پشتیبانی تقبل کرده ! نکته دیگه اینکه مشخصات سخت افزاری هر سه موبایل اندروید وان (کربن و اسپایس و میکرومکس) یکیه و فقط طراحیشون فرق داره. ویژگی های سخت افزاریشون هم بد نیست ! گوشیای بصرفه این .

  • یک دوصت

    یه نفر بیاد به من بگه لومیا 535 چه چیزی از این کمتر داره که یارو بره اینوبخره
    535 از لحاظ صفحه هم بزرگ تر هم با کیفیت تر
    دوربینم که معلومه کدوم بهتر
    ویندوز 10 هم که میگیره
    دوربین جلوشم 5 مگا هستش
    پردازندش هم نمیدونم ولی فکر کنم 535 قوی تره اما درکل خیلی از نظر سرعت از این گوشی بهتره
    قیمتشم که پایین تره
    خب شما یه دلیل برا من بیارید اینو بخرم.

    • TROOL

      خب همه که ویندوز دوست ندارن

    • SAEED DASTMARD

      این535 عالیه

    • M.S.N

      یکی با ویندوزفون راحت نیست میاد اینو میخره.
      انتخاب گوشی همش به سلیقه ی شخص برمیگرده.

      • یک دوصت

        اندروید معمولی بنظرم خیلی بهتر یارو میره موتوجی میخره یه کلی مدل پایین رده از ال جی وسامسونگ و هواوی متلا قرار بود گوشی های ارزون قیمت بدن بیرون

      • کارگردان

        خدا کنه فقط به سلیقه برگرده و نه به بی اطلاعی و یا شایعات کف بازار ایران و و عوامل دیگه.....
        در کل از لحاظ نیازهای ضروری که هیچ فرقی نمی کنن این و لومیا...
        ولی وقتی به روونی و مدیریت رم دو سیستم عامل نگاه کنی می بینی که ویندوزفون حداقل تو پایین رده ها و میان رده ها بهتر عمل می کنه....
        حالا تو پرچمدارا شاید سلیقه بتونه بیشتر تاثیر بذاره....

        • یک دوصت

          دقیقا من هر موبایل فروشی رفتم یکی اومد گفت ویندوز فون چطوره میگن بدرد نمیخوره
          چون خودشون موجود ندارن میخوان چیزی که دارن رو بطرف مقابل بدن .

        • M.S.N

          منم بودم لومیا رو انتخاب میکردم.
          مادرم 520 داره داده بود دست پسر داییم کلی تو هنگ بود تا رفتم نجاتش دادم.
          چون تا به حال با ویندوز کارنکرده بود و با اندروید راحت تر بود.
          متاسفانه تو ایران یک سری چیز ها هست که تو خرید آدم مشکل ایجاد میکنه.
          مثل تعصب و فقر اطلاعات.فقر اطلاعات خیلی چیز ناجوریه از اون بدترش میدونید چیه؟توهم دانایی.
          حرف شما متینه ولی باز هم سلیقه دخیله.

          • Farshad

            داداش یه جوری میگی تو ایران انگار بقیه دنیا همه از اطلاعات غنی هستن ... پس با این حسابی که شما میگی تعیین کننده درصد سیستم عامل های موبایل بازاره ایرانه :)‌ و به خاطر عدم اطلاعا ایرانیاست که ویندوز فون تقریبا ۴ درصد سهمش ... درسته که خیلی ادما تو ایران خیلی چیزا رو نمیدونن و بدون تحقیق میرن یه گوشی میخرن .. اما این تو خیلی از کشور های دیگه هم صدق میکنه ...کم لطفی نکنیم :D

  • M.S.N

    اینم از اندروید وان.
    بیاد ببینیم عملکردش چطوره.
    اسم برنده کربنه؟

  • Kiomars shady

    139 پوند گرون نیست؟!مگه قرار نبود خیلی ارزون تر باشه؟!

    • TROOL

      آری گران است

    • M.S.N

      چرا گرونه ولی شاید یه چیز داشته باشه که برای خریدنش دلیل محکم ایجاد کنه.

      • TROOL

        داشی فایل پروفایلت دانلود نمیشه ! لینکشو چک کن

        • M.S.N

          http://www.tunescoop.com/download/313435373137_20ebd49593043cf6f99a690f0b7a0b64/knife-party-clever-title-like-deadmau5-would-use-mix-mp3
          اینو امتحان کن.

          • TROOL

            در حال دانلودشم !

      • SAEED DASTMARD

        یه صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 218 و یه اسم کربن یه پشتیبان به اسم گوگل.

        • M.S.N

          راستش اصلا ازش خوشم نیومد.

          • SAEED DASTMARD

            من بیشتر از قیمتش خوشم نیومد.

مطالب پیشنهادی