WinBook، تبلت ۶۰ دلاری که ویندوز ۸.۱ را اجرا می کند
به نظر میرسد استراتژی مایکروسافت در مقابل دستگاه های ارزان قیمت اندرویدی، کمک به شرکت ها برای تولید تبلت های ارزان قیمت ویندوزی است. WinBook TW70CA17 یکی از همین تبلت ها است. این تبلت ۷ ...
به نظر میرسد استراتژی مایکروسافت در مقابل دستگاه های ارزان قیمت اندرویدی، کمک به شرکت ها برای تولید تبلت های ارزان قیمت ویندوزی است. WinBook TW70CA17 یکی از همین تبلت ها است. این تبلت ۷ اینچی تنها ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد.
این دستگاه هم اکنون از طریق MicroCenter بفروش میرسد. همانطور که احتمالا انتظار دارید با چنین قیمتی، نباید انتظار سخت افزار قدرتمندی را داشته باشیم. پردازنده ی این محصول Intel BayTrail-T Z3735G چهار هسته بوده که هر هسته آن بر روی فرکانس کاری ۱.۳۳ گیگاهرتز تنظیم شده.
صفحه نمایش تبلت مورد بحث از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و البته از کارت حافظه ی میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند. همچنین دو دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و پشت WinBook جای داده شده است.
به علاوه این محصول مجهز به یک پورت USB 2.0، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و یک پورت mico HDMI نیز هست.
البته این محصول باریکترین تبلت موجود نیست و طول، ضخامت و عرض آن به ترتیب ۷.۴۴ و ۰.۴۳ و ۴.۷۶ اینچ است. اما قیمت آن تنها ۶۰ دلار است که در مقایسه با قیمت محصولات مشابه گزینه ای بسیار ارزان قیمت به حساب می آید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
میخرمششششششششششششششش اگه 200 تومن باشه
آقا این ویندوز 8.1 RT هستش و فقط برنامه های مترو رو داره نه هیچ چیز دیگه مثله لومیا 2520 یا سرفیس RT
حالا اینو نمیدونم ولی خیلی تبلتا ارزون الان ویندوز اصلی روشونه و برنامه ها دسکتاپ روشون اجرا میشه
یه سوال داشتم این ویندوز RT هستش یا ویندوز 8.1
سلام همین طور که می بیند ماکروسافت داره خیلی خوب و عالی پیشرفت میکنه و مطمئنا سهم خیلی خوبی تو ی بازار میگیره
و جای اندرون 5 را خواهد گرفت
WINDOWS 8.1 PRO نصب میشه چون من یکی خریدم .. فایل اجرای (EXE( BAT COM یعنی مادر برد X86 داره
مشخصاتش نسبت به قیمتش خیلی خوبه!
مرسی
واقعا مفته با این قیمت !
رم 1 ، 16 گیگ فضا،ویندوز 8.1 ،پردازنده 4هسته ای و کم مصرف اینتل...
سرفیس پروی ۳ ۱۰۰۰ دلاری هم نمی تونه ویندوز ۸.۱ رو به راحتی و بدون هنگ اجرا کنه، اونوقت این دستگاه ۶۰ دلاری بتونه؟؟؟
۱ گیگ رم برای ویندوز ۸.۱؟؟؟آخه چی فکر کرده،ویندوز ۸.۱ خودش بالای ۱ گیگ رم برای اجرا نیاز داره...
۱۶ گیگ حافظه داخلی؟؟؟ واقعا تا حالا ویندوز نصب نکردید ببینید چقدر حافظه می خواد؟ بالای ۱۲ گیگش رو خود ویندوز می گیره...پی چی موند دیگه؟ سی پی یو هم که اسمش و نیار...خرید همچین دستگاهی یعنی ریختن ۶۰ دلار پول دور...
البته قیمتش با تخفیف شده شصت دلار قیمت واقعیش صد دلار هست
قیمتو دیدم کف کردم ، واقعا جالبه به نظر من تا الان یکی از ارزونتریناست
واقعن خوشم میاد از وین فونها
بعضیاشون مشخصات 1100 دارن ولی اسفالت 8 رو مثل چیز اجرا میکنن خاطرات من با لومیا 520