اسمارت بند ریزر، 2 دسامبر به بازار می آید
فروش ریزر نابو (Razer Nabu)، اسمارت بند شرکت ریزر در تاریخ 2 دسامبر، یک سال کامل پس از معرفی اش، رسما در آمریکای شمالی آغاز می شود. این محصول که در CES سال گذشته توانست ...
فروش ریزر نابو (Razer Nabu)، اسمارت بند شرکت ریزر در تاریخ 2 دسامبر، یک سال کامل پس از معرفی اش، رسما در آمریکای شمالی آغاز می شود.
این محصول که در CES سال گذشته توانست نظر هیئت داوران را به خود جلب کند با سیستم عامل های اندروید (4.3 به بالا) و iOS (ورژن 5 به بالا) سازگاری کامل دارد و حد واسط ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی خواهد بود.
در ادامه مطلب توضیحات بیشتری پیرامون این اسمارت بند آورده ایم.
با طراحی براق و ساده ای که نابو دارد، می تواند به شما در مورد تماس ها، پیامک ها، ایمیل ها و دیگر اخطارها بگوید. اپلیکیشن Nabu Utility به کاربر اجازه می دهد، هر مدل نوتیفیکیشنی که مایل به دریافت آن روی اسمارت بند هستند را مشخص کنند.
ریزر همیشه روی ویژگی خواندن پیام ها به صورت مخفیانه روی این دستگاه تمرکز داشته. ساختار این دستگاه به گونه ای است که پیام های خصوصی در وجه پشتی دستبند که رو به بدن قرار می گیرد درج می شود.
Nabu قدرت باتری بالایی هم دارد و با هسته های لیتیوم-پلیمری اش، 5 الی 7 روز کار می کند. همچنین در کنار این موارد، شتاب سنجی روی دستگاه قرار گرفته که تعداد قدم ها و میزان خواب را اندازه گیری می نماید. قابلیت Band-to-Band این دستگاه اولین شبکه اجتماعی برای تکنولوژی های هوشمند را شکل می دهد.
با استفاده از بلوتوث 4.0 کم مصرف، نابو به دستگاه های اندرویدی و اپلی متصل می شود. همچنین، این اسمارت بند از اپلیکیشن Health در iOS 8 هم استفاده می کند.
Razer Nabu از سه شنبه پیش رو و با قیمت 99.99 دلار از فروشگاه رسمی شرکت به فروش می رسد. هنوز خبری از عرضه جهانی این محصول نیست اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دقیقا از زمان معرفیش منتظرش هستم. بهترین چیزیه که میتونید بخرید. دیگه کم کم داشتم ناامید میشدم و می خواستم garmin vivosmart بگیرم. حالا یه چند وقت دیگه هم صبر میکنم.
کاش توی متریالش یه تغییری بدن؛ انگار نه انگار Razer اینو زده، مثل جنسای پلاستیکی بی کیفیته. برای اسمارت واچ و اسمارت بند زیبایی خیلی مهمه چون همیشه رو دستته همه میبینند.
بین دستبندهای هوشمند من با دستیند مایکرو خیلی حال کردم و بهترین خصوصیتش هم اینه که با هر 3 سیستم عامل مچ میشه
صفحه نمایشش که خیلی کوچیکه! ولی اینکه هم با اندروید و هم با ios کار میکنه نقطه قوتشه.و همچنین باتریش
مرسی
ميتونه نسبت به قيمتش خوب باشه و خوبي ديگري هم كه داره اينه كه مثل اسمارت بند ماكروسافت با همه سيستم عامل ها سازگاره البته خودم ترجيح ميدم بيشتر هزينه كنم و اسمارت بند مايكروسافت رو بخرم :)
حداقل بخاطر اسم Razer باید یه ویژگی منحصر به فرد باهاش معرفی میشد.ناسلامتی اسم Razer با گیم و گیمر عجین شده هااااااااا
به نظرم هنوز محصول کاملی نیست .در مورد حسگر های سلامت هم تاجایی که در مطلب بالا خودندم چیزی ندیم .می دونید با این حسگر ها چه کارایی که نمی کرد ...
من به شخصه دست بند مایکروسافت رو بیشتر می پسندم
چیز خوب و جالبیه. اینکه با نسخه های قدیمی اندروید وios هم کار میکنه عالیه.
...........
اما خداییش هر شرکتی حوصلش سر میره میگه بزار یه اسمارت بند یا ساعت هوشمند بزنم کلاس داره! :-)
من براي بتا تستر بودن اين دست بند ثبت نام كرده بودم ولي ايميلي نيومد! :(
قيمت بتا تستري اش هم ٤٠$ بود.(فك كن الان ١٠٠$ ه ولي بتا تسترش ٤٠$ بود،چه قدر حال ميداد ولي ايميلش نيومد كه نيومد).
ربزر و مايكروسافت خيلي با هم مشكل ندارن تازه همكاري هم دارن براي ساخت لوازم جانبي اكس باكس و لپ تاپ هاي ريزر بليد.
ولي رقابت نابو و مايكروسافت بند ديدنيه.
واسه اونوریا قیمتش مفته :-D
واسه ما خیلی گرون می افته:(