ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اینفینیتی بلید برای اکس باکس وان در چین منتشر خواهد شد

قبلا پیش آمده که ببینیم بازی های کنسولی روی پلتفرم موبایل بیایند و موفق ظاهر شوند اما کمتر پیش آمده که برعکس آن اتفاق افتد. یعنی بازی های موفق موبایل به روی کنسول های بازی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۷ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قبلا پیش آمده که ببینیم بازی های کنسولی روی پلتفرم موبایل بیایند و موفق ظاهر شوند اما کمتر پیش آمده که برعکس آن اتفاق افتد. یعنی بازی های موفق موبایل به روی کنسول های بازی بیایند. اما این بار قرار است سه گانه Infinity Blade در قالب یک عنوان روی اکس باکس وان عرضه شود، آن هم فقط در چین.

این بازی از دوربین کینکت برای شبیه سازی حرکات استفاده خواهد کرد. با قرار گرفتن رو به روی کینکت می توانید دو دست خود را همانند شمشیر و سپر حرکت دهید و از خود دفاع کنید. غیر از کینکت، می توانید با کنترلرهای عادی هم این بازی را انجام دهید.

این بازی تمامی مراحل نسخه iOS را در خود دارد و قبل یا بعد از سال نو چینی به بازار خواهد آمد. هیچ خبری از نسخه پلی استیشن 4 آن در دسترس نیست و بعید هم به نظر می رسد که آینده ای داشته باشد. احتمال اینکه پس از مدتی این بازی به خارج از چین هم بیاید بسیار بالاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Prime

    WTF !!

    الان مثلا یعنی چی که طرف تو تبلیغه زده تلویزیونه رو از وسط دو نیم کرده؟؟؟ :|

  • Danial_Esfahani

    این کینکت مایکروسافت نسل بعدیه کنسولا رو متحول میکنه.
    زمون ما کیبورد و دسته ی پلی آخر تکنولوژی بود، الان صفحه های تاچ تبلت و موبایل، بعدا هم کینکت ، بعدا بعدا رو خدا بخیر کنه...

  • محمد

    واقعا بازی چرت و بخودی بود یه بازی حوصله سر بر خطی
    بیشتر هدف بازی این بود که رو تبلت هم می شه یه بازی گرافیک بالا اجرا کرد و بیشتر شبیه یه دمو هستش تا بازی

  • TROOL

    بازی خوبیه مرسی

  • یک دوصت

    این بازی درحد کنسول نیست اگه با پلی 4 اساسین بازی کنین متوجه میشین چی میگم

    • امیرحسین

      اساسين كه مشتركه.
      بهترين بازي ها روي اكس باكس وان هست:
      سانست اور درايور ، هيلو مستر چيف كالكشن ، فورزا هورايزن ٢ ،فورزا ٥،كوانتوم بريك ، تايتان فال ، رايز آو تامب رايدر و ... .
      ولي اينا رو پلي استيشن نداره و اين نيل مايكروسافت تو انحصاري بهتر عمل كرده.
      البته پلي استيشن بازي هاي انحصاري داشته اونا هم لست آو آس ريمستر و اينفمس و نك و كيلزون بوده كه هيچ كدوم در حد ( البته به غير از لست آو آس) انحصاري هاي مايكروسافت نبودن.مثلاً مايكروسافت دد رايزينگ ٣ و رايز هم داره ولي من تو ليست نيوردم.

      • borna_talebi

        شما انچارتد اعظم،the order :1886, drive club رو جا انداختی انگار! اما من الان بحث سر انحصاری ها نمیکنم تا بعد مراسم PlayStation Experienceببینم چیا میاد.رایز اف تامب رایدر هم انحصاری زمانی هست و بعد مدتی برای بقیه پلتفرم ها هم میاد

        • امیرحسین

          درسته آنچارتد هم هست.درايو كلاب؟شوخي ميكني؟اسمش رو نيوورده بودي بهتر بود چون واقعا خراب كرد.
          رايز آو تامب رايدر هم نهايت براي ويندوز بياد مثل تايتان فال و رايز.

          • borna_talebi

            بازی خراب میشه متای زیر 60. نه بالای 70. شاید به خوبی فورزا نباشه اما اونقدر بد نیست که آدم نخواد اسمش رو بیاره. تومب رایدر هم به احتمال زیاد برای ps4 میاد. یعنی امیدوارم بیاد

      • امیرحسین

        از لحاظ آنلاين بازي كردن هم كه ديگه حرف و سخني باقي نمي مونه كه لايو بسيار قدرتمند عمل ميكنه.

  • ITMaster

    يكى از بهترين بازيهاى اختصاصى iOS. با اين بازى خيلى حال كردم و بدجور هم معتاد كنندس!

  • bahram

    جالب میشه. مرسی

  • sam

    دوستان توی انجمن xde بودم یخ پست مربوط به اس ۴ مینی ! پیدا کردم و شاید باورتون نشه الان دارم رو اس فور مینیم اندروید ال غیر رسمی استفاده می کنم
    حیف نسخه ی اولیه است وگرنه اسکرین شات میزاشتم

  • سوتابایت

    دو هفته ایی هست درگیری ذهنی شدیدی رو خرید XBOX ONE دارم !! پول رو می شه جور کرد !! مشکل جای دیگس!!
    موفق باشه سازنده هاش بی شک جهانی ش می کنن !!
    -------------
    چند روز دیگه می شه یه سال که...!
    12 آذر 92...!

    • عــــــامـــــــــر

      با اجازت آواتار کپی شد

    • یک دوصت

      من خودم عاشق مایکرو ام از 360 هم استفاده میکردم اما حالا پلی 4 خریدم خیلی خیلی عالیه اصلا هم پشیمون نیستم بجز کینکت هیچی کم نداره بازی ها انحصاریش هم که دیگه معرکه استت جدیدا بچه ها یه حرکت زدن به نام گیم شرینگ بازی ها دونه ای 70 هزارتومن برام در میاد.
      منم میخواستم one بگیرم اما یکم مقایسه هاشون رو دیدم پشیمون شدم چون اگه امکان دیگه ای بجز بازی بخوام کامپیوترم هستش .

  • steve

    چه حالي ميده تو ايكس باكس وان. مبارك اكس باكس وان دار ها باشه . :) تو ايپد كه خيلي حال داد البته خودم زياد از بازي هاي تخيلي خوشم نمياد

مطالب پیشنهادی