ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تجربه ای جدید از قفل اپلیکیشن ها با Oops! AppLock

هر چقدر هم روی موبایلتان رمز و الگو برای بازگشایی بگذارید، امکان کنجکاوی سایر افراد در محتوای شخصی شما به قوت خود پابرجاست. مطمئنا همگی در اپلیکیشن هایی مثل وایبر و نمونه های مشابه، پیام هایی ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۸ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هر چقدر هم روی موبایلتان رمز و الگو برای بازگشایی بگذارید، امکان کنجکاوی سایر افراد در محتوای شخصی شما به قوت خود پابرجاست. مطمئنا همگی در اپلیکیشن هایی مثل وایبر و نمونه های مشابه، پیام هایی داریم که دوست نداریم جز خودمان کسی به خواندن آنها بپردازد. Oops! AppLock با مکانیزمی تقریبا پیچیده، از جستجوی افراد کنجکاو در موبایلتان با قفل کردن اپلیکیشن ها محافظت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مکانیزم عمل Oops! AppLock تاحدودی پیچیده است که اتفاقا همین پیچیدگی نقطه قوت آن محسوب می شود. با ورود به اپلیکیشن، لیستی از اپ هایی که در گجتتان نصب شده را خواهید دید. برای قفل کردن هر اپلیکیشن، کافی است با کشیدن آیکن آن به سمت راست، آن را به فهرست اپلیکیشن های قفل شده وارد کنید.

از این به بعد با ورود به اپلیکیشن قفل شده، توانایی انجام هر کاری در محیط آن از شما گرفته می شود. بدین صورت که هر چقدر هم روی آیکن های مختلف اشاره کنید فایده ای نداشته و انگار موبایل به حالت فریز فرو رفته، بنابراین ناچارید که در نهایت از محیط اپلیکیشن خارج شوید.

Oops AppLock 2

سوال اینجاست که حالا برای باز کردن اپلیکیشن ها باید چه کار کرد؟ Oops! AppLock با عملکردی جالب، خود را به خوبی در میان سایر اپلیکیشن های شما پنهان می کند. بدین صورت که نام اپلیکیشن روی صفحه موبایلتان به K Note تغییر کرده و با فشردن آیکن آن، یک دفترچه یادداشت خالی را مشاهده خواهید کرد. حالا در این دفترچه یادداشت، باید با سه بار فشردن دکمه افزایش صدای موبایل، وارد منوی اپلیکیشن شده و دوباره به فهرست قفل شده ها دسترسی داشته باشید. البته این الگو در تنظیمات قابل تغییر است.

همچنین امکان جالب دیگر این اپلیکیشن، توانایی تعیین یک تصویر برای اپلیکیشن های قفل شده است. با گذاشتن تصویری بی ربط برای اپلیکیشن قفل شده، هر بار که کسی قصد کنجکاوی در آن را داشته باشد با مشاهده آن غافلگیر خواهد شد.

Oops! AppLock برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و تا یک بار آن را امتحان نکنید، به طور کامل متوجه کارکرد آن نخواهید شد. پس پیشنهاد می کنیم که همین حالا این اپلیکیشن رایگان 1.5 مگابایتی را در گجت های اندرویدی خود نصب کرده و با مکانیزم عملکرد متفاوت آن آشنا شوید.

Oops! AppLock

Oops! AppLock

سازنده: Keybotivated قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • وحید

    برا من میزنه تو کشور شما ساپورت نمیشه

  • sina

    برنامه جالبی بود.کاربردیه

  • غلامرضا

    با سلام APP lock ویندوز فونی نیز در استور مایکروسافت وجود دارد که همه جای گوشی را میتوانی رمز گذاری نمائید اولین بار که این نرم افزار را استفاده کردم در سیستم عامل سیمبیان نوکیا بود این اپلیکیشن کاربردی است وکسانی را که عا دت زشت دستکاری گوشی دیگران را دارند مایوس میکند.

  • میلاد بوشهری

    ممنون بابت معرفی این برنامه ، برنامه LOCX هم خیلی عالیه
    یکی از مشکلاتی که بعد از فعال سازی این برنامه ها بوجود میاد بخصوص whatsapp , viber و... اینه که باید مدام پسورد رو وارد کرد و غیر قابل تحمل هست :)
    ولی یکی از قابلیت های خوبی که LOCX داره حالت Until the screen is locked هست و تا زمانی که صفحه گوشی خاموش نشه از شما درخواست رمز مجدد نمیکنه
    رابط کاربری خوبی داره و از اثر انگشت هم میشه برای رمز عبور استفاده کرد

  • Hamed

    درسته امنیت گوشی میره بالا ولی مثلا اگه بخوای یه پی ام وایبر رو بخونی باید دو ساعت فقط از قفل دربیاریش که :|

  • اپن کارت

    خیلی هم جالب

  • goli

    جالبه تو تصاویر قسمت انتخاب برنامه ها برای قفل گذاری خود اپلیکیشن applock هم هست!

  • عــــــامـــــــــر

    اینجور مطالب رو یه راست میام تهش و وقتی میبینم برای اندروید بیخیالش میشم
    ممنون برای معرفیش

  • رامین

    اگه ایرانی بودن باید اسمشو می ذاشتن هفت خوان!

    من که الان اینقدر بی دغدغه ام از لحاظ امنیتی که قفل صفحه هم ندارم. یعنی حوصله اونم نداشتم چه برسه به این :D

  • TROOL

    مطلب خوبی بود مرسی

    • M.S.N

      اینو ببین تا متوجه بشی برای چی باید یکسری جا ها ریتم آروم باشه
      https://www.youtube.com/watch?v=xg7sptEx0Ms

      • محمد جواد

        ببخشید پابرهنه میپرم وسط بحثتون :)
        ولی من این کلیپه رو دیدم الان در حال کف کردنم o_O
        لامصب عجب چیزی بودo_O
        از اینا تو ایران پیدا نمیشه ؟ :(

      • TROOL

        گردو شکن ندارم
        داش میدونم برا چی باید یه سری جاهاش اروم بشه ولی من انرژیم خیلی بیشتره :-D
        من استاندارد خارجی ها رو نمیگم
        استاندارد ایرانی جماعتو در نظر گرفتم واسه خارجیا هر 9 دقیقه ریتم تند باید 4 دقیقه ریتم اروم باشه و سریه اهنگ هم بیشتر از 30 دقیقه نباشه در کل خوب بود

مطالب پیشنهادی