ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی تا به حال موفق به فروش 800 هزار واحد پلی استیشن 4 در ژاپن شده است

هفته گذشته، پلی استیشن 4، چهلمین هفته حضور خود در بازار ژاپن را سپری کرد در حالی که طی این مدت، بیش از 800 هزار ژاپنی مایل به خرید این کنسول بوده اند. به نظر ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۰ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته گذشته، پلی استیشن 4، چهلمین هفته حضور خود در بازار ژاپن را سپری کرد در حالی که طی این مدت، بیش از 800 هزار ژاپنی مایل به خرید این کنسول بوده اند. به نظر رقم خوبی است اما پلی استیشن 4 نسل هشتم را با آمار عجیب و غریبی شروع کرد و انتظارات بیشتری از آن می رود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

PS4Chart_11_23Fixed-1024x683

22 فوریه سال 2014، پلی استیشن 4 با شروعی فوق العاده، حضور خود در کشور ژاپن را اعلام کرد. این کنسول در هفته اول حضور خود در بازار، بیش از 309 هزار واحد فروخت و پس از آن طی 6 هفته، سقوطی فوق العاده شیب دار را تجربه کرد.

اخیرا، با نزدیک شدن به پایان سال میلادی و افزایش تعداد بازی های با کیفیت و بزرگ، سونی مرز فروش 10 هزار کنسول طی یک هفته را گذراند. با توجه به این شیب، بعید به نظر می رسد که سونی بتواند تا پایان سال 2014، یک میلیون کنسول در کشور خودش بفروشد.

مگراینکه تعطیلات آخر سال و سنت "اوتوشیداما" (در این تاریخ والدین به فرزندان شان هدیه می دهند) تاثیر شگرفی ایجاد کند. پلی استیشن 4 تا یک میلیونی شدن در ژاپن تقریبا 190 هزار واحد فاصله دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • اپن کارت

    آمار جالبیه

  • LG Forever

    خودمونیما ولی سونی کم کم داره به عاقبت نوکیا دچار میشه
    داره به فنا میره

  • abolfazl_eslami_1

    الان دیگه زیاد سونی با مایکی با هم فرق ندارن ولی خدا کنه از این بحران بیاد بیرون همین سونی باعث شکسته شدن قیمت اکس باکس شد

    سونی مچکریم

  • دادا

    بلاخره حال سونی خوب است یا بد یک روز مقاله می گذارید که فروش پلی4 بهتر از وان هست یک روز می گویید کنسول کم فروخته تکلیف را روشن کنید برای سونی عزا داری کنیم یا خوش حالی!!!!!!!!!!!!

    • abolfazl_eslami_1

      هیچ کس نگفت اکس باکس بد تر از پلی 4 هست همه شکایت داشتن از اینکه چرا مایکی می خواد به زور 100 دلار از همه بگیره دلیل افت فروش مایکی همین بود ولی الان تغییر کرده فروش اکس باکس به اون حد داره می رسه بعدش تحلیل بازار کنسول ها در یک سال کار اشتباهی هست حداقل باید دو یا سه سال بگزره

      • علی

        هیچ کس نگفت ایکس باکس بدتر؟!! تمام کارشناسان بزرگ شرکت های بازی سازی دارن میگن ps4 قوی تر و به طور متواتر روایت شده که ps4 پنجاه درصد قوی تر.شما خوابی یا خودتو زدی به خواب؟

      • شهریار

        مایکی :|

  • steve

    امارش عجيبه . سوني داره به كجاميره اين از هكش اينم از... اميدوارم كه بتونه اين ضررو جبران كنه

  • TROOL

    سونی داره سقوط خودشو میبینه
    به امید موفقیتش.
    ***********************************
    مال من نیست
    http://8pic.ir/images/hd789595j9sr2ogldcgm.jpg

    • bahram

      ولی اون بغلیش عجب چیزیه :D

    • bahram

      خوشگله.اسم خودتم که روش نوشتی :D

    • شهریار

      اخه ژاپن جمعیتی هم نداره

  • عــــــامـــــــــر

    تو زمین خودشه و تعجی هم نداره ، امیدوارم بفروشه و حداقل این بخش فراتر از اون چیزی که ازش انتظار دارن بشه

  • bahram

    چه بلایی داره سر سونی میاد؟!!! اون از هک کردن استودیو فیلمش.اون از وضع موبایلاش اینم از وضع پلی استیشن!!!!!
    خدایا خودت به داد سونی برس

  • SAEED DASTMARD

    این تنها روزنه ی امید سونی امیدوارم شکوفا بشه و اون رو از این باتلاق برهاند.

    • 7.62mm

      با یه گل بهار نمیشه.

  • سیب کوچولو

    تا حالا امار به این عجیبی ندیدم

مطالب پیشنهادی