هواوی ادعا کرد کسی نمی تواند در ویندوز فون کسب درآمد کند
اوایل امسال خبری منتشر شد که هواوی قصد دارد یک تلفن هوشمند با بوت دو گانه ویندوز فون و اندروید در امریکا بسازد که البته مدتی بعد این شرکت از این اقدام منصرف شد. چینی ...
اوایل امسال خبری منتشر شد که هواوی قصد دارد یک تلفن هوشمند با بوت دو گانه ویندوز فون و اندروید در امریکا بسازد که البته مدتی بعد این شرکت از این اقدام منصرف شد.
چینی ها هیچوقت دلیل اصلی خود را در رابطه با این عهد شکنی عنوان نکردند اما اخیرا مدیر امور رسانه های بین المللی هواوی، جوئی کلی، در مصاحبه ای با The Seattle Times احساس این شرکت را در رابطه با ویندوز فون عنوان کرد.
او در این گفتگو گفت که هواوی هیچ درآمدی از ۲ تلفن هوشمند تحت ویندوز فون کسب نکرد و اینکه "هیچ کسی" نمی تواند از این پلتفرم درآمدزایی کند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
این بیانیه جسورانه در حالی منتشر شده که مایکروسافت چندی پیش ویندوز فون را برای سازندگان تلفن همراه هوشمند رایگان کرد و در حدود یک سال پیش هم هواوی این پلتفرم را "ضعیف" نامیده بود.
یک بیانیه جسورانه در یک زمان بد برای مایکروسافت
همچنین مایکروسافت یک درگاه اینترنتی برای همکاران سخت افزاری در کنار ویندوز فون ۸.۱ ایجاد کرده که به سازندگان تلفن همراه، فروشگاه ها و اپراتورهای مخابراتی این امکان را می دهد که دستگاه های مبتنی بر این پلتفرم بدون نیاز به درج برچسب Windows Phone، اقدام به ساخت دستگاه های ارزان قیمت با سخت افزار ضعیف بسازند.
بدین ترتیب این شرکت قصد داشت با استفاده از این روش و راه های دیگر تا حد ممکن ویندوز فون را به فروش و استفاده بیشتر برساند.
ار طرفی مدتی قبل مایکروسافت همکاران سخت افزاری جدید خود در چین را معرفی کرد. شرکت هایی مثل فاکسکان، لنوو، Longcheer و ZTE این شرکا را تشکیل می دهند و به نظر می رسد هواوی اولین همکار سخت افزاری مایکروسافت است که از این شراکت خارج شده. همچنین هواوی ادعا می کند مایکروسافت به شدت در تلاش است تا با افزایش شریک سخت افزاری بهتر به رقابت با اندروید بپردازد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با سلام احتیاجی نیست که هواوی بیادنسخه برای ویندوز فون بپیجد میبایست یه فکری به حال محصولاتی که بیرون میده باشه بجز سه تاگوشی به اصطلاح پرچمدارش باقی گوشیهایش به درد نخورن وکسانی که طرف خرید این مدل گوشیها میروند اغلب بنا به سطح درامد کم شان مجبورند زیرا پولشان به خرید پرچمداران ومیان ردهها نمیرسد دوستی دارم تعمییر کار موبایله از هر ده گوشی که جهت تعمییر میارند لااقل هفت تاش هواوی است بنابراین پیشنهاد میدم بهش از قطعات مرغوب استفاده وبفکر عدم پول در اوردن از ویندوز فون نباشه چون اندروید هایش هم مشگل دارند.
هواوی هم میخواد بگه منم هستم برو کپی تولید کن
هواوی غلط کرد هواوی یه چیزایی خورد وقتی خدای تکنولوژی گوشی میزنه کودوم خری میره اشغال چینی بخره
تازه به دوران رسیده های بدبخت اصن در حدی نیستن که بخوان نظر بدن
با تشکر از مطالبتون
هواوی خیلی غلط کرده.
من طرفدلر ویندوز نیسم اما به هواوی این غلط کاریا نیومده شما همون سخت افزاراتو بساز. واقعا خزه این شرکت اصن حال نمیکنم باش
فکر کنم چون نمیتونه جاسوسی کنه
پر بیراه هم نگفته
اندروید یه سیستم عامل آزاده که شرکا میتونن به راحتی شخصی سازیه خودشونو روش داشته باشن
برای مثال اچ تی سی با سنس یا سامسونگ با تاچ ویز و یا حتی سرویسایی که سامسونگ رو گوشیاش میزاره
آی او اس هم کاملا انحصاری و وضعیتش مشخصه
اما ویندوزفون نه شخصی سازی اندروید رو داره و نه مثل آی او اس انحصاریه
من وقتی با ویندوز فون کار کردم لذت بردم اجرای خوبی داشت و جالب بود برام که یه گوشی خیلی سطح پایین ( 520 ) میتونه به راحتی بازی هایی رو اجرا کنه که برای اجرای به اون روونی تو اندروید باید حداقل 2 برابر هزینه 520 هزینه کنین
اما اما اما
چیزی که همیشه ذهنمو درگیر میکرد و الان با این حرف هواویی ( اصلن ازین شرکت خوشم نمیاد ولی خیلی پرفروشه و نمیشه ندیده گرفتش ) چه دلیلی داره من وقتی بخام برم تو پلتفرم ماکروسافت به برندی غیر از لومیا ( مرحوم نوکیا ) فکر کنم ؟
شرکت ها نمیتونن تو ویندوز اون تغییراتی که به راحتی تو اندروید میدن رو داشته باشن ( به خاطر سخت گیری ماکرو و البته این سخت گیری خیلی خوبه وقتی یه نگاه به آپدیت های مرتب این پلتفرم داشته باشیم )
از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت با بهترین کیفیت سخت افزاری در کنار آپدیت های منظم هم کنار اسم لومیا قرار گرفته
خوب چه دلیلی داره من برم ویندوز رو با سامسونگ یا اچ تی سی یا هر مارک دیگه ای غیر از لومیا تجربه کنم ؟
به نظر من بزرگترین مشکل ماکرو بهترین نقطه قوتشه
ویندوز احتیاجی به شرکای سخت افزاری نداره چون همشون تقریبا از قبل شکست خورده هستن
( از دید شخصی من )
هواوی یه چیزی گفته من بهش حق میدم اون فقط بررسی شرکت خودشو گفته خودش نمیتونه سود کنه پس فکر نکنم همه اینجور باشن
آخه مایکروسافت تا گوشی ای از فیلتر های کیفیتش رد نشه موافقت نمیکنه روی گوشی سیستم عاملشو نصب کنن.
این هوآوی هم میخواد گوشی بنجل بزنه. با این شرایط نمیتونه.
راستم میگه بنده خدا!
نمیتونه گوشی الکی ویندوزی بزنه بفرسته بازار مثل اندروید!
منظورم محصولات هوآوی هست (کاری به سیستم عاملا ندارم)
مجبوره گوشیه با کیفیت بزنه و این واسش زور داره:دی